Nyt on Raahessa hellepäivä tällä hetkellä Pattijoella elohopea näyttää +29 astetta iltapäivällä voi mennä +30 rikki eli voi sanoa että nyt on kesä,onneksi ukkoset pysyy Etelä-Suomessa eikä nouse tänne Pohjois-Pohjanmaalle joten niistä ei pelkoa aurinkokin täydeltä terältä paistaa.
+29 astetta!
17
607
Vastaukset
- Anonyymi
Miks piti tänne kirjoittaa? Eiköhän tuon tiedä itekki.
- Anonyymi
Liian kuumaa!! Sais jo perkalejähtyä!! Pakkasella mukavempi käpistellä halakoja!
- Anonyymi
Oho.kato perkele.miten näin on päässyt käymään ja kuppajoella vieläpä.muuta äkkiä pois niin yllätyt.
- Anonyymi
Pattijokiset ovat tolloja.muuan Pattijokinen ämmä eräänä päivänä meni antinkankaan kirpparille niin vei pyöränsä sisälle.tolloja ovat pattipäät.lesta kunta ja hyvä veli toimii.kummakun ei mennyt Pattijoelle helteellä paskat housuun vai menikö.
- Anonyymi
Pattijoellaki niin kuumaa että joki kuivas. Vain Patti jäipi jälele.
- Anonyymi
Runkkasin eilen Pattijoella kuusen latvassa ja oikean kivespussin eli kassin lämpötila lähenteli jopa viittäkymmentäviittä astetta plussaa.
- Anonyymi
Voipi tokkeensa voipi eilen uunissa jopa 250 lämmintä täällä Pattijoella ja runkkasin esinahan rikki.täytyy mennä lestalääkärille näytetään piliä.
- Anonyymi
Minulle oli vanttiut kädessä kun tumputin Pattijoen kirkon kupeessa ja ol niin kovoo menoa ja meininkiä että tokkeensa tumput syttyi pallaan ja elohoppee perintö mittarin näyt noin 78 plusoo selssiusta.perkele hyppäsin pää edellä pattijokkeen ja pää lähti kivveen.teki eetvarttia.
- Anonyymi
Tulin pattijolle.onpa täällä lämmintä ilmoo.no muuta ei sitten oo.hyvä Pattijoki.
- Anonyymi
Voi tokkeensa.olin eilen kun oli kaamee lämpötila Pattijoella ja Pattijoen vieressä kato menossa revonlahdelle tota noin.no pääsin Raahesta Pattijoen haaraan niin perkele nopsa pyöräni kumit ihan suli kato noin kun Pattijoella oli niin perskuleen kuumoo.vein nopsani vapariin kummien vaihtoon ja odotellessa kävin leipurin keitaalla kahveella ja vesissä kädellä.peenis oli kuumaakin kuumempi ja höyry nous.en päässytkään revonlahdelle sitten.pattijoella on lämmintä joten varokaa pattidpäät ettei aivonne kuumene saati peenis.
- Anonyymi
Oikein Pattijoella toki.kävin tässä viikolla ihan ite Pattijoella ja helle oli menin toronmäelle kädelle ja kassit alkoi sulaan.no eräs toronmäen Seta veteraani toip minulle vaahtosammuttimen jolla kassit sain pelastettua .oli kauheet homma toronmäellä.
- Anonyymi
+34 astetta tähänastinen lämpöennätys ja viime yönä salamat leiskuivat komiasti yöpimiällä ensi viikolla tämä 30-asteen helle on onneksi taputeltu,tervetullu helepotus vaikka jotkut voivat olla toista mieltä eipähän tarvinnu Kanarian lämpöön lähtiä kun se löyty ihan kotikulumilta vamos a-la playa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
34 astetta tähänastinen lämpöennätys ja viime yönä salamat leiskuivat komiasti yöpimiällä ensi viikolla tämä 30-asteen helle on onneksi taputeltu,tervetullu helepotus vaikka jotkut voivat olla toista mieltä eipähän tarvinnu Kanarian lämpöön lähtiä kun se löyty ihan kotikulumilta vamos a-la playa!
Vamos a-la Pattayajoki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
34 astetta tähänastinen lämpöennätys ja viime yönä salamat leiskuivat komiasti yöpimiällä ensi viikolla tämä 30-asteen helle on onneksi taputeltu,tervetullu helepotus vaikka jotkut voivat olla toista mieltä eipähän tarvinnu Kanarian lämpöön lähtiä kun se löyty ihan kotikulumilta vamos a-la playa!
Voi tokkeensa oli noin kovaa hellettä tokkeensa ihan kupoajorn uomassa.kerroitko tämän lestoille myös vai et.kannattad kertoa ettei naapurisopu lopu.olin eilen voipi olla siinä kuuden aikoihin runkulla taas Pattijoella nyt kuusen alla ja eipä tullut kuin höyryä pilistä kun niin kuumaa oli ilmakin.talvella sitten käyn Pattijoella jälleen kädellä siinä kirkon kuppeessa.näin on puolukat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vamos sano Pattijoen sää veteraani kun kassit hikos helteellä.
- Anonyymi
Onko ihan kuule tosi asia.no voi perkele eipäs ois uskonna että uskovaisessa kunnassa eli Pattijoella voipi olla noin hiki.tätä eivät guatemaalaiset serkkuni perkele usko.
- Anonyymi
Nyt satanut Raahessa vettä ja täällä Pattijoelta myös.no eipä tarvi täällä Pattijoella suihkua ottaa kun nakkena seisoo ulkona alla vaahterapuun ja samalla voipi täällä Pattijoella hieman pippeliä Hangata ja se tekee gutaa.tervetuloa tänne Pattijoelle kaikki runkkaan ja nauttimaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2141427- 961276
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan31067Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle161016Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9928Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86890- 32830
Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.59828T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37768Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44754