Minä olen Ruma Turjake Ämmä joka täydennän omalla RUMUUDELLA HÄNEN MIEHISTÄ KOMEUTTA.
Minä Ruma Turjake Ämmä ymmärän, että saan omalla RUMUUDELLANI SINUT KOMEAN MIEHEN ITKEMÄÄN!
Tuo on syy miksi meidän tiet erosivat entisessä elämässä ja sinun tehtäväsi on tässäkin elämässä mennä KAUNIIN NAISEN kanssa naimisiin ja tehdä kauniita lapsia.
Minun tehtäväni on EHEYTTÄÄ sinut RUMANA TURJAKE ÄMMÄNÄ niin sinä ARVOSTAT SEKÄ KUNNIOITAT KAUNISTA NAISTASI JOKA ON SINUN VAIMO SEKÄ KAUNIIDEN LASTESI ÄITI!
Kaksoisliekki rakkaus mieheni EI ILMEISETI YMMÄRRÄ.
8
133
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä jämpti näin on!
- Anonyymi
Ymmärrät varmaan sen myös, että hän oli NAINEN joka teki lopullisen päätöksen siitä ketkä ovat KAUNIITA NAISIA sekä KOMEITA MIEHIÄ.
Eli ei tule häitiä, koska Rumana Turjake Ämmänä ymmärrän, että POLIISI NAISENA ON OIKEUS PÄÄTTÄ ITSE ONKO HÄN KAUNIS NAINEN JOKA TEKEE KOMEIDEN MIESTEN KANSSA TÖITÄ SEKÄ VIETTÄÄ MYÖS VAPAATA KALTAISTENSA SEURASSA.
- Anonyymi
Näin ne jutut männöö
- Anonyymi
Yleensä kaksoisliekki parien rakkaudet menee toisinpäin, mutta jos kolmas osapuoli puuttuu asioihin niin silloin käy näin.
En minä koe asiaa ongelmana,koska ongelma on hänen joka tämän sai aikaan ja ei asiaa voi enään korjata. - Anonyymi
Haluatko kertoa lisää tästä jutusta mitä yrität tässä palstaäijän aloituksessa peesata?
- Anonyymi
Noista kirjoituksistas näkee koko konsernin yleisen tason. Taidat olla ite toimari, ku ainoo mikä palstalla on vissi on se, että kirjotukses on ku naulattu palstaan.
- Anonyymi
En ole vaan jäin miettimään asioita, koska täällä keskustellaan yleisesti ikävistä asioista ja osa ei vaan voi hyväksyä sitä, että palstalle tulee uusia ihmisiä kirjoittelemaan myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole vaan jäin miettimään asioita, koska täällä keskustellaan yleisesti ikävistä asioista ja osa ei vaan voi hyväksyä sitä, että palstalle tulee uusia ihmisiä kirjoittelemaan myös.
Mun kommentti oli tolle Turjake-huutajalle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2083306Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391658Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971513- 921419
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461354Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601286Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121218Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89942Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55872