Tietää kuitenkin olevansa tarpeeksi nätti ja hyvännäköinen, että kysyntää on, mutta ei saa niitä jotka on just eikä melkeen sit. Sit vaan haaveilee namusta, jonkun taviksen kaa, eikö se ole pahempaa, kuin todelllinen yksinäisyys, että ei saa ketään..? Tuohon tottuu, mutta siihen ,ei totu, että aina elättelee toivoa jostain paremmasta, ihan vaan että haaveet ja toiveet murskataan taas.
Pretty girl yksinäisyys on pahempaa kuin todellinen yksinäisyys
6
256
Vastaukset
- Anonyymi
Luuletko että kaikki kauniit ja turjakkeett odottelevat jotain äijänkäppyrää? Minä ainakin olen saanut just sen käppyrän mitä joskus nuorena halusin. Niin eikä lähde kulumallakaan eikä millään. Sanoin joskus nuorena uimarannalla mun isälle et teen tosta miehen itselleni. Ei uskonut en minäkään sitten asiat vaan meni siihen suuntaan. Niin menin sinne isän selän taakse piiloon rannalla ettei mua huomaisi tiesin kyllä kuka oli. Tässähän se vielä hyörii kannoilla 38 vuoden päästä siitä uimareissusta. Yritin joskus päästä eroon siitä oikein kunnolla onneks en onnistunut. Odottelen sitä että tulee just hakemaan mut uimaan 120 km ajelee helteessä ei huono🏖️🌞🕶️
- Anonyymi
Mun mielestä liippaat läheltä. En usko, että tämä liittyy siihen kuinka kaunis on, vaan siihen, että elämän hemmottelema luulee voivansa saada kaikenlaista, ja joutuu siksi pettymään koko ajan. Lisäksi vaikutelma isosta valinnanvarasta ei rauhoita vaan pidemmän päälle ahdistaa.
- Anonyymi
Et tiedä elämästäni yhtään mitään. Eilen viimeksi tapasin upean miehen 😍🔥.
M- nainen- Anonyymi
En puhunut susta😌
- Anonyymi
Itse en miehenä voi olla minkään tuuraajan kanssa. Enkä arvosta pätkääkään naisia jotka haikailee muiden miesten perään ollessaan jonkun muun kanssa. Se on inhottavaa.
- Anonyymi
Mikä tuuraaja?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897259- 353841
- 453440
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402572- 2092453
- 412382
- 1232276
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292179Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241898- 411864