Vaaka akseli malleja on useita mutta kun se akselin suunta on väärä. Mikähän estää tuon suunnan mutoksen koska pystyakseli bensa koneita on vaikka ja kuinka paljon.
500cm3 kone on joten helpolla jokin 420cm3 diesel riittää varmuudella. Hinnatahan noilla moottoreilla on liki samoja. Eikä tässä olekkaan halvin tarkoitus sillä silloinhan on helppa ja halpa vain uusi korvausmoottori ruuvata paikoilleen.Asiallinen hinta kuitenkin. Kun en löydä googlella pystyakseli diesel moottoria.
500cm3 kone on joten helpolla jokin 420cm3 diesel riittää varmuudella. Hinnatahan noilla moottoreilla on liki samoja. Eikä tässä olekkaan halvin tarkoitus sillä silloinhan on helppa ja halpa vain uusi korvausmoottori ruuvata paikoilleen.Asiallinen hinta kuitenkin. Kun en löydä googlella pystyakseli diesel moottoria.
Vastaukset 11
Vanhimmat
Mä vaihdoin omaan husgvarna ajoleikkuriin puuilosta pystyakselimoottorin strattonin tilalle,oli puolet halvempi ja paineöljyvoitelulla. On toiminut hyvin jo vuosia, ja voimaakin on enemmän.meni heittämällää entisen moottorin tilalle,olen ollu tosi tyytyväinen.
Sama että vaihtaa huskyn polttomoottorisahaan pystyakselimoottorin.
Kyllä kannattaa kehittää tehtaan tuotteita.
Dieselillä vosi ajaa jäteöljyt pois. Tuben perusteella ei edes savuta merkittävästi.
Samaa etsin minäkin, pelastin ajoleikkurin joka muuten kunnossa mutta mosa puuttuu. Tähän vois nyt inssata jonku jännän. Dieselillä polttaisi rasvat ja jämäöljyt, omalla vastuulla tietenkin. Tai kauan haaveilemani muoviöljylaitoksen tuotteet.
Verical shaft lawnmover diesel engine googleen niin löytyy.
Tämä aloitus vaatisi muutaman aktivointikommentin...
Odotan kiihkeästi tietoa kuinka monta milliä männänhelmasta kannattaa viilata.
Se olisikin tärkeä juttu tietää !
Asenna vaaka-akseli moottoriin pysty-akselikitti.
Ja linkoon impellerkitti
Ompa suomi kurjistuva maa kun ei ole kellään myynnissä pystyakseli dieseliä kun ulkomaan kaupoissa on satasilla saatavissa! Suomessa tuhansia euroja jotain 3000€ ! HUH SANON MINÄ!
Eikö kukaan osta konttia ja myy moottorit liikkeessään?
Etkö osaa muuta sanoa ??