Vaaka akseli malleja on useita mutta kun se akselin suunta on väärä. Mikähän estää tuon suunnan mutoksen koska pystyakseli bensa koneita on vaikka ja kuinka paljon.
500cm3 kone on joten helpolla jokin 420cm3 diesel riittää varmuudella. Hinnatahan noilla moottoreilla on liki samoja. Eikä tässä olekkaan halvin tarkoitus sillä silloinhan on helppa ja halpa vain uusi korvausmoottori ruuvata paikoilleen.Asiallinen hinta kuitenkin. Kun en löydä googlella pystyakseli diesel moottoria.
Pystyakseli dieselmoottori B&S tilalle ajoleikkuriin
Anonyymi-ap
3
102
Vastaukset
- Anonyymi
Mä vaihdoin omaan husgvarna ajoleikkuriin puuilosta pystyakselimoottorin strattonin tilalle,oli puolet halvempi ja paineöljyvoitelulla. On toiminut hyvin jo vuosia, ja voimaakin on enemmän.meni heittämällää entisen moottorin tilalle,olen ollu tosi tyytyväinen.
- Anonyymi
Sama että vaihtaa huskyn polttomoottorisahaan pystyakselimoottorin.
Kyllä kannattaa kehittää tehtaan tuotteita.
- Anonyymi
Dieselillä vosi ajaa jäteöljyt pois. Tuben perusteella ei edes savuta merkittävästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815