Pystyakseli dieselmoottori B&S tilalle ajoleikkuriin

Anonyymi-ap

Vaaka akseli malleja on useita mutta kun se akselin suunta on väärä. Mikähän estää tuon suunnan mutoksen koska pystyakseli bensa koneita on vaikka ja kuinka paljon.
500cm3 kone on joten helpolla jokin 420cm3 diesel riittää varmuudella. Hinnatahan noilla moottoreilla on liki samoja. Eikä tässä olekkaan halvin tarkoitus sillä silloinhan on helppa ja halpa vain uusi korvausmoottori ruuvata paikoilleen.Asiallinen hinta kuitenkin. Kun en löydä googlella pystyakseli diesel moottoria.

9

253

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mä vaihdoin omaan husgvarna ajoleikkuriin puuilosta pystyakselimoottorin strattonin tilalle,oli puolet halvempi ja paineöljyvoitelulla. On toiminut hyvin jo vuosia, ja voimaakin on enemmän.meni heittämällää entisen moottorin tilalle,olen ollu tosi tyytyväinen.

• Anonyymi

Sama että vaihtaa huskyn polttomoottorisahaan pystyakselimoottorin.
        Kyllä kannattaa kehittää tehtaan tuotteita.

• Anonyymi

Dieselillä vosi ajaa jäteöljyt pois. Tuben perusteella ei edes savuta merkittävästi.

• Anonyymi

Samaa etsin minäkin, pelastin ajoleikkurin joka muuten kunnossa mutta mosa puuttuu. Tähän vois nyt inssata jonku jännän. Dieselillä polttaisi rasvat ja jämäöljyt, omalla vastuulla tietenkin. Tai kauan haaveilemani muoviöljylaitoksen tuotteet.

• Anonyymi

Verical shaft lawnmover diesel engine googleen niin löytyy.

• Anonyymi
      UUSI

Tämä aloitus vaatisi muutaman aktivointikommentin...

• Anonyymi
      UUSI

Odotan kiihkeästi tietoa kuinka monta milliä männänhelmasta kannattaa viilata.

• Anonyymi
      UUSI

Se olisikin tärkeä juttu tietää !

• Anonyymi
      UUSI

Asenna vaaka-akseli moottoriin pysty-akselikitti.
      Ja linkoon impellerkitti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      73
      4966
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      11
      3359
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      20
      2655
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      57
      1717
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1566
    6. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1336
    7. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1322
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      219
      1113
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      71
      1005
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      51
      889
    Aihe