Ei tästä enää nousta:
https://www.suomenmaa.fi/uutiset/kirjat-sunny-car-center-suisti-hameenlinnan-apatiaan-joka-jatkuu-yha/
Sunny Car apatia Hämeenlinnassa vaan jatkuu
13
146
Vastaukset
- Anonyymi
Floridan Markku tässä taas, hei vaan kaikille hämeenlinnalaisille. Kyllä SCC-autotalon rakentaminen jatkuu heti kun löytyy investori. Nyt olis taasen yks uus investori valmis investoimaan 120 miljoonaa, jos sille maksettaisvensin 12 miljoonaa investointi kuluihin ja menoihin.
- Anonyymi
Kuulostaa tosi hyvältä. T Iisakki. Haluan olla 100 lasissa mukana tässä ja innoissani mutta jos pitää sitten myöhemmin ottaa vastuuta hölmöilyistä niin se on väärin minua kohtaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa tosi hyvältä. T Iisakki. Haluan olla 100 lasissa mukana tässä ja innoissani mutta jos pitää sitten myöhemmin ottaa vastuuta hölmöilyistä niin se on väärin minua kohtaan
Elon Musk ja rumpilel tietoa- rahat tulee pikapostina Wolt-kuskien mukana
- Anonyymi
Make, Iisu, Sartsa ja Tapsuli vielä nostavat Hämeenlinnan suosta!
- Anonyymi
Ikävää että Suomenmaan tasoinen lehti syyllistyy tuollaiseen loanheittoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävää että Suomenmaan tasoinen lehti syyllistyy tuollaiseen loanheittoon.
Sinä et ymmärrä totuutta mitä Suomenmaa kirjoittaa.
- Anonyymi
Meille on Iisaakki satuillut koko ajan,että kaupunki ei hävinnyt senttiäkään, ja nyt tihkuu koko ajan tietoja,että kaupunki sijoitti hankkeeseen sata tonnia ja kaupungin firma, virtaa Hämeeseen sataviiskyt tonnia, eli kaupungin rahaa siis paloi 250 000 euroa.
- Anonyymi
Ei taida riittää
- Anonyymi
Ja liiketontin varasuunnitelma varmistaa ettei tonttikaupatkaan lisää tappioita.
- Anonyymi
Aivan kuten kirjassa kerrotaan oli Kari Ilkkalan scc tuomio kaupungille valtava mainehaitta ja Suomi nauroi tapaukselle .
- Anonyymi
Muutti pois häpeän suhteen.
- Anonyymi
Kaksi viimeisintä kommenttia yllä 110 prosentin varmuudella kiemungin kommentteja. Tyypillistä disinfoa ja valheita, kun tuli itse mokattua yritetään vierittää syyt muiden niskoille
- Anonyymi
Hyvä oikaisu! Kari Ilkkalaa ei ole koskaan tuomittu ja on nyt ministeris Ranteen valtiosihteeri. Oikein hyvä mies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t503317- 151710
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171641- 351634
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251392Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401312- 611259
Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901085Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221013- 127962