Harrastus ja kavereiden kaa menee vapaa-aika. On siul hyvä harrastus kylläkin ja oot oikeel asialla.
Voit kiinnostuu minusta ja viihtyy miun seurassa koska meil on paljo yhteistä.
Laita viesti, ni tavataan ja jutellaan. Itel ei oo numeroo.
Et viihdy vaimosi kanssa?
25
386
Vastaukset
- Anonyymi
Anna sille🍩
- Anonyymi
Tarjoatko a-miehelle tarvittaessa myös lokaliitintäsi? Vai S-mieskö se oli? Molemmille lirkuttelit?
- Anonyymi
Ei kumpikaan noista.
- Anonyymi
En oo kiinnostunut sinusta
- Anonyymi
No joo, tai sitten se ei viihdy mun kanssa. Mutisee vaan. Käytännön hommat hoidetaan mutta ei juuri yhteistä laatuaikaa. Sillä omat hommat joogat ja muut. Ei lämpene hirveesti jos ehdotan, vaikka nyt mahdollisuuksiakin. Ymmärrän että väsynyt.
Mutta en ehkä valmis tähän seuraavat 20’ - 30 vuotta.- Anonyymi
Kuulostaa karseelta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa karseelta
Kuulostaako?
- Anonyymi
Jos suhteessa ei olisi seksiä ( kerran kuussa minimi) ottaisin heti eron. En ole sellaisessa suhteessa vielä toistaiseksi ollut.
Nainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos suhteessa ei olisi seksiä ( kerran kuussa minimi) ottaisin heti eron. En ole sellaisessa suhteessa vielä toistaiseksi ollut.
NainenMeillä ehkä kerran vuodessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä ehkä kerran vuodessa
Miehet näköjään sietää monenmoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä ehkä kerran vuodessa
En jaksa enää tapella. Molemmat tehneet paljon virheitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehet näköjään sietää monenmoista.
Että saadaan pidettyä rauha ja lasten takia. Se on aina ollut aika maaninen. Ei voi pysähtyä, vaikka kelaa mindfullnesia
- Anonyymi
Joo, ehkä
- Anonyymi
Suoraan sanoen en oikein tiedä kummastakaan. Mennyt on mennyttä
- Anonyymi
Ketä täällä ikävä-palstalla ikävöit ellet menneitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä täällä ikävä-palstalla ikävöit ellet menneitä?
Ikävöin tulevaa. Menneet meni jo ja takaisin ei saa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävöin tulevaa. Menneet meni jo ja takaisin ei saa
Seuranhakupalsta tai Tinder voisi olla parempi vaihtoehto sulle.👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seuranhakupalsta tai Tinder voisi olla parempi vaihtoehto sulle.👍
Joo, oot oikeassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, oot oikeassa
Oon ajatellut ehkä, että jos oon fyysisesti uskollinen niin ei lasketa muuta. Itsepetosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon ajatellut ehkä, että jos oon fyysisesti uskollinen niin ei lasketa muuta. Itsepetosta
Oletko vaimollesi luvannut uskollisuutta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko vaimollesi luvannut uskollisuutta?
Ai niinku missä mielessä? Kerran kun tapeltiin, se sanoi ettei seiso tiellä jos haluan muuta. Mutta ihmiset nyt sanoo suutuspäissään mitä sattuu. Eri asia voisi olla jos oikeasti erottais. Kerran taas se sanoi että haluaa eron kun lapset pois kotoa. Mutta ei toikaan tarkoita mitään. Talk is cheap. Aina uhkaillut erolla. Itse eroperheestä. Mä oon ollut sen elämässä kauemmin kuin sen faija koskaan oli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai niinku missä mielessä? Kerran kun tapeltiin, se sanoi ettei seiso tiellä jos haluan muuta. Mutta ihmiset nyt sanoo suutuspäissään mitä sattuu. Eri asia voisi olla jos oikeasti erottais. Kerran taas se sanoi että haluaa eron kun lapset pois kotoa. Mutta ei toikaan tarkoita mitään. Talk is cheap. Aina uhkaillut erolla. Itse eroperheestä. Mä oon ollut sen elämässä kauemmin kuin sen faija koskaan oli
Ainakin tiedän etten halua enää tollaista suhdetta. Ihmeellistä kiristämistå ja toisaalta riippuvuutta. Mieluummin yksin ja sitten jotain tapailusuhteita.
- Anonyymi
Noinhan se monessa suhteessa on että enemmän ollaan kavereiden kanssa kuin oman vainon kanssa.
- Anonyymi
Me oltiin joskus kavereita, mutta se taisi mennä rikki
- Anonyymi
Mistä tietää että avioliitto on ohi? Kun ei enää viitsi edes tapella
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683149
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753047Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682902On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632574Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli432088- 601657
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181639- 351625
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241610- 591556