Kun olen lueskellut läpi Pohjois-karjalan alueen paikkakuntien ketjuja niin aika usein toistuu hokema "niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan"
Esimerkiksi tässä vanhassa ketjussa se löytyy jossa aloittaja kertoo totuudenmukaisesti alueen menosta https://keskustelu.suomi24.fi/t/13053810/savo-karjala-ja-ahdasmielisyys
Pohjois-karjalassa on erittäin paljon narsismia väestössä. Narsistit eivät milloinkaan ota vastuuta omasta käytösestään. Kuvio menee aina niin, että ensin narsisti kohtelee muita kelvottomalla tavalla ja jos tätä kritisoi, saa vastauksena esimerkiksi "niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan"
Karjalassa on väestön isolla osalla tapama motata ja painaa ihmisiä jotka eivät ole tehneet heille yhtään mitään väärää. Kiusaaminen on arkipäivää kouluista työpaikoille ja muihin yhteisöihin.
Ei ole liikaa sanottu, että Pohjois.karjala on yksi suuri ihmisoikeusrikkomus.
Jokainen vastuullinen vanhempi muuttaa lapsineen muualle alueelta jossa narsistiset täysin vinoutuneet piirteet eivät pilaa lapsensa tervettä kasvua. Karjalassa tulee aina saamaan kateelliset kimppuunsa jos jostakin on tyytyväinen tai haluaa itseään kehittää eikä itse kadehdi ja jos on vielä ahkera. Tämä on fakta.
Missään muualla ei tässä valtakunnassa elä niin paljoa katkeria ja kateellisia ihmisiä kuin Pohjois-karjalassa ja / tai Etelä-karjalassa.
"niin metsä vastaa kuin sinne huutaa" on narsistien hokema
21
212
Vastaukset
- Anonyymi
On.
- Anonyymi
Nooooooo....ooooooh.... Mitäs aiot tehdä asialle vai jankkaatko vain aiheesta vielä kauankin?
- Anonyymi
Mitäpä mielipuoli muuta tekisi, eihän se pakkomielteestään irti pääse, etenkään kun ei halua lääkärin apua...
- Anonyymi
Paljon on sanoitusta aloittajalla, kukahan nuo säveltäisi lauluiksi?
Alkaisi olla jo iskelmää, operettia ja oopperaa ja kaikki vielä huumorisorttia... - Anonyymi
Tämä on kyllä kunnon sekopää. Jos jossain sen aloituksissa kritisoit sitä niin kuin minä sanomalla niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan, tämä tekee siitä aloituksen ja kertoo miten kaikki tekee sitä. Varmasti raskasta kun tapaa yhden narsistin ja rupeaa luulemaan että kaikki muutkin on.
- Anonyymi
Kukaan ei kuse metsään ilman Tapion lupaa. Tapio metsän kuningas.
- Anonyymi
Aloittaja saa nauttia tuosta niin metsä vastaa-sanonnasta täysin rinnoin, takuulla ei tuollainen herjaaminen jää ilman vastakaikua. Olisipa kiva tavata tuo piipittäjä silmästä silmään.
- Anonyymi
Eikös se herjaaminen tapahdu karjalassa riippumatta siitä sanotko jotain vai oletko kokonaan vaiti. Täällähän on piirteenä se että kun selkänsä kääntää niin heti alkaa haukkuminen.
Olin itsekkin tilanteessa josta lähdin pois. Yksi muualta muuttanut jäi paikalle. Hän sanoi että heti kun lähtin niin alkoivat haukkumaan minua. Ja sitten kun tämä muualta tullut moitti näitä ukkoja pahanpuhumisesta ja yksi porukasta lähti pois, niin olivat sanoneet että tuo mies on sellainen pahanpuhuja. He itsekkin ovat!
Kyllä karjalassa pitää olla onnettomia ihmisiä kun aina puhutaan pahaa seläntakana milloin kenestäkin. Säälittävää. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikös se herjaaminen tapahdu karjalassa riippumatta siitä sanotko jotain vai oletko kokonaan vaiti. Täällähän on piirteenä se että kun selkänsä kääntää niin heti alkaa haukkuminen.
Olin itsekkin tilanteessa josta lähdin pois. Yksi muualta muuttanut jäi paikalle. Hän sanoi että heti kun lähtin niin alkoivat haukkumaan minua. Ja sitten kun tämä muualta tullut moitti näitä ukkoja pahanpuhumisesta ja yksi porukasta lähti pois, niin olivat sanoneet että tuo mies on sellainen pahanpuhuja. He itsekkin ovat!
Kyllä karjalassa pitää olla onnettomia ihmisiä kun aina puhutaan pahaa seläntakana milloin kenestäkin. Säälittävää.Sekopää selittää.
- Anonyymi
rantakyläkö siellä kirjottaa? miltä se tuntuu olla sekava ja tietämätön isolla porukalla?arvailun varassa kaikki!heheh.
- Anonyymi
Mie on kuullu sanonnan että niin karja vastaa kun sille huuvetaan. Mitä lie sitte tarkoittaakin.
- Anonyymi
Se on joku muu.
- Anonyymi
Eihän tuossa sinun auta muuta kuin nostaa Pohjois-Karjalalle syyte siitä ihmisoikeusrikkomuksesta.
Seuraamme uutisointia.- Anonyymi
Rangaistushan voisi varmaan olla vankilaa jokaiselle Pohjois-Karjalaiselle. Eri asia sitten auttaisiko muita kuin tätä pölhöä aloittajaa ja tuskinpa häntäkään.
- Anonyymi
Metsä vastaa ... ohella tyypillinen huudahdus on "katso peiliin". Kun pyytää selittämään, mistä on kyse, vastaus on tyyppiä "kyllä sinä tiedät, mitä olet tehnyt".
- Anonyymi
Hukkaat aikaasi tästä asiasta kirjoittamalla, osa ihmisistä on kuin pikku lapsia jotka leikkii, vähän jos piiskaa antaa niin hetken osaavat käyttäytyä. Sama touhu kuitenkin jatkuu heti kun pää on tyhjentynyt entisestä opetuksesta eli korkeintaan puoli vuotta pysyy mielessä, useimmiten ei sitäkään ja tämä nyt ei koske pelkästään pohjois-karjalaa. Ihminen on apina edelleen eikä taida koskaan muuksi muuttua.
- Anonyymi
Hukkaan aikaani varmasti mutta vääryksistä pitää puhua siitä huolimatta. En oikeastaan usko että isoin osa karjalassa edes ymmärtää omaa häiriökäytöstään.
Enemmänkin ajatuksena on se että ne ihmiset jotka täällä omaa potentiaalia parempaan, alkaisi ajatella sitä että heidän kotiseutunsa on kieroon kasvanutta ja ei pidä normalisoida vääriä käytöstapoja ja asenteita. Ja jos vähänkin mahdollista, niin sellaisten kannattaa pyrkiä muualle muuttamaan.
Ihmisen ei voi muuttaa muita kovinkaan helpolla mutta hän voi hahmottaa sen, että on viisaampi väistyä itse ja muuttaa jonnekin muualle jossa kyttäily ja pahanpuhuminen muista tai kateus ei ole niin merkittävässä roolissa arkielämää kuin itä-suomessa jossa narsismi kukoistaa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hukkaan aikaani varmasti mutta vääryksistä pitää puhua siitä huolimatta. En oikeastaan usko että isoin osa karjalassa edes ymmärtää omaa häiriökäytöstään.
Enemmänkin ajatuksena on se että ne ihmiset jotka täällä omaa potentiaalia parempaan, alkaisi ajatella sitä että heidän kotiseutunsa on kieroon kasvanutta ja ei pidä normalisoida vääriä käytöstapoja ja asenteita. Ja jos vähänkin mahdollista, niin sellaisten kannattaa pyrkiä muualle muuttamaan.
Ihmisen ei voi muuttaa muita kovinkaan helpolla mutta hän voi hahmottaa sen, että on viisaampi väistyä itse ja muuttaa jonnekin muualle jossa kyttäily ja pahanpuhuminen muista tai kateus ei ole niin merkittävässä roolissa arkielämää kuin itä-suomessa jossa narsismi kukoistaa.Et sinä mistään puhu, haukut vain ja spämmäät samaa asiaa joka viestissäsi suututtaen ihmisiä.
- Anonyymi
Ilmiö on todellinen ja edellyttäisi tieteellistä tutkimusta. Kierolla kaksijakoisella käytöksellä tehdään paljon pahaa esim. työyhteisössä. Seuraa sairaslomia, irtisanoutumisia, ennenaikaisia eläköitymisiä, jne.
Ihmisten vainoaminen maksaa paljon kansantaloudelle, mutta eniten tietysti uhriksi joutuneille.- AnonyymiUUSI
Etkö itse ymmärrä olevasi hullu, jonka houreet ei kiinnosta ketään?!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2083306Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391658Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971513- 921419
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461354Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601286Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121218Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89942Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55872