Kunpa olisit sylissäni ja saisin antaa suudelman otsallesi. Rauhallista iltaa ja kauniita unia sinulle mies sitten kun menet.
Pusu mielitietylle.
18
319
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää iltaa ja yötä sinullekin ☀️✨️
- Anonyymi
Pus pus rakas.😘😘 Mukavaa iltaa ja hyviä unia, kun aika on❤️
- Anonyymi
Kiitos
- Anonyymi
Haluan nähdä sinut altaassa.
- Anonyymi
yötä palsta
- Anonyymi
Öitä 😄
- Anonyymi
Niin moni muukin...
- Anonyymi
Uskon sen hyvää yötä.
- Anonyymi
Menetkö vielä altaaseen?
- Anonyymi
Missä päin on allas???
- Anonyymi
Siellä
- Anonyymi
Ok.
- Anonyymi
Diandra on kyl upea laulaja. Olisin kyllä hieman pettynyt, kun se pusun hetki koittaisi, eikä se olisi suulle. Tuntuisi samalta, kun palkkapäivänä pomo tarjoaisi vain lämmintä kättä hyvin tehdystä työstä. Hyvää yötä kuitenkin ja märkiä unia, sekä kuivia suukkoja otsalle. 😘
- Anonyymi
Menen
- Anonyymi
Kauniita unia! Mulla huippuhyvä päivä. Vihdoin alkaa paineet helpottamaan. Entä sulla? 💫🔥🤍😘 Kaksoisliekkirakkaudelleni
- Anonyymi
Hyvää yötä liekkini. Eipä kummempi päivä ollut💫🤗😘❤️🔥
- Anonyymi
❤️💝samoin yksi ihana kaunotar, se on kohta mun ikioma, kunhan sen hulttio rikollinen hämärä hiippari savustetaan ulos😎😉
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh412365Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423001951- 201750
- 241565
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘231404- 1001299
- 411272
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391235- 35992
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta32975