Nolottaa kaikki. Menin tunteista niin sekaisin. 😥
Mies, olenko häpäissyt itseni?
20
468
Vastaukset
- Anonyymi
Et ole. Pus.
🧔- Anonyymi
Väärä mies.
- Anonyymi
Voit olla juuri oikea mies.
Sivusta
- Anonyymi
ei ole ihmistä
- Anonyymi
Joo se pätee hyvin näihin aloittajaäijän jonnin joutaviin jodlauksiin
- Anonyymi
Sulla mitään tunteita ole ollutkaan. Pelkkiä panoja.
- Anonyymi
Tämä on tyypillinen juanenkuvio monologeissasi. Käsitteletkö vaikeita tunteita tai jotain heh heh ja heh heh. Last laugh is
- Anonyymi
Itse vedin salakähmäisennrunkun... Kerro universumille ettei lähetä lohtupilluja, kukaan muu ei kelpaa, kuin SÄ!
- Anonyymi
Koska tulet ja otat minut?
- Anonyymi
Uskon että järjestyy ns luonnostaan, aloittajasetä
- Anonyymi
Jos ei mitään pahaa tee tai puhu pahasti, niin ei häpäise itseään. Kyllä ihastuneena jokainen vähän hölmö on. Ainahan on olemassa katumus ja anteeksiantokin. Virheetöntä ihmistä ei ole.
- Anonyymi
Ai vähän hölmö 🤣 Luulenpa että viestien saaja on vieläkin järkyttyneessä mielentilassa... Hän kyllä sanoi, ettei ole mitään hätää ☺️ toivottavasti hän on yhä sitä mieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai vähän hölmö 🤣 Luulenpa että viestien saaja on vieläkin järkyttyneessä mielentilassa... Hän kyllä sanoi, ettei ole mitään hätää ☺️ toivottavasti hän on yhä sitä mieltä.
Eli toisin sanoen J-nainen peruit taas puheesi ja vokottelet jälleen sitä varattua M-miestä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli toisin sanoen J-nainen peruit taas puheesi ja vokottelet jälleen sitä varattua M-miestä?
en haluu pelotella mut lopeta toi j naisen heittely näissä sun kommenteissa. mikäli sulla on jotakin sanottavaa MULLE ota vtun yhteyttä, sivusta sun suurin ongelmas
- Anonyymi
Mua harmittaa, että olen tämmöinen, mutta sitä en harmittele, että sä oot aivan upea ja ihmeellinen.
- Anonyymi
Niin lähellä, mutta niin kaukana- ja todennäköisesti (taas) kuvittelen... Hän on kylläkin täydellinen, joten tuskin harmittelisi itseään ☝️😊
- Anonyymi
En tuomitse ihmisiä ulkomuodon tai muun höpöhöpön perusteella koskaan. Jos huomaan että minut tuomitaan niin saatan nöppästä nenästä mutta sekin harvoin on tarpeellista
- Anonyymi
Oletpa jalo, et esim automaattisesti oleta, että tietyn stereotyypin ulinäön omaava nainen on tyhmä tai ainakin sinua ihan kingiä jossain selittämättömässä suhteessa tyhmempi? Teetee
- Anonyymi
Vai tunteista.
- Anonyymi
Millaista esim just sulle pitäis tirauttaa tai väläyttää? Sivusta tähän palstaäijän avaukseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683149
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753047Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682902On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632574Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli432088- 601657
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181639- 351625
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241610- 591556