Kesäsempiä vaatteita. Shortsit ja hihaton t - paita päälle näillä helteillä.
Eikö Pirrel
109
1046
Vastaukset
- Anonyymi
Nainen tummissa; "Hän saapui keskiyöllä, näin viikatteenkin vyöllä".. Päällä oli se yöpaita, jolla otti vieraita vastaan viikko sitten.
- Anonyymi
Pirre lämpiää hitaasti. Mestari tietää.
- Anonyymi
Kivoja kesäasuja on kaikenkokoisille! Joku kesäinen rimspuleninki sopisi hällekin!
- Anonyymi
No mitä helevettiä te ajatte takaa noilla pukeutumis toiveilla. Tube ja netti on pullollaan vähäpukeisia naisia. Kahtokee niitä.
- Anonyymi
Mut ei oo Pirren veroista.
- Anonyymi
Mut kun ne ei ole naapureita, joita muut uteliaat saman kylän ukot tiirailee joutessaan. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut kun ne ei ole naapureita, joita muut uteliaat saman kylän ukot tiirailee joutessaan. 😂
Naapuri on. Sellanen hehkee leskirouva joka pyllyää kasvimaallaan bikineissä näin helteellä. Ohikulkijat kattelee innoissaan ja huomaa että autot kummasti matelee ..jopa eräskin auto ajeli toistamiseen ohi. Onneksi tällä leskirouvalla on pari poikaa..isokokosiakin ja ne kun ilmestyy pihalle niin johan kytyääjät oikenee raitille. Toki on koiriakin..hyvä olla turvana kun ei näistä kulkijoista koskaan tiedä millä päällä liikkuvat. Ja ohan näitä naapureitakin ettei syrjässä asu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekoälynaisten kuvia .
- Anonyymi
Tuo kasvien kastelu itseäni ihmetyttää. Minua on ainakin opetettu, että hyvin aikaisin aamulla tai myöhään illalla kastellaan ulkokasvit. Tuo vesimäärähän haihtuu viidessä minuutissa, kun päivällä kuumimpaan aikaan kastelee.
- Anonyymi
Tämä on vain yksi esimerkki siitä, kun ihminen ei osaa mitään eikä ymmärrä mitä tekee. Aamukasteen kohdalla on hyvä kastella maa litimäräksi. Samoin illalla kun aurinko on laskenut ja hämy hiipii.
Saahan sitä olevinaan olla ahkera ja hosua laidasta laitaan mutta tulos on pyöreä nolla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on vain yksi esimerkki siitä, kun ihminen ei osaa mitään eikä ymmärrä mitä tekee. Aamukasteen kohdalla on hyvä kastella maa litimäräksi. Samoin illalla kun aurinko on laskenut ja hämy hiipii.
Saahan sitä olevinaan olla ahkera ja hosua laidasta laitaan mutta tulos on pyöreä nolla.Siis tollaset ihmiset on kauheita..Tehdään tuhatta asiaa samaan aikaan sinne tänne tonne ja mistään ei tuu mitään..Puhutaan koko aika mutta ei mitään asiaa..
- Anonyymi
Samaa katsoin että missä on Ph kasteluoppi.. kuuminpaan aikaan lotraa vettä ja ihan suotta. Jo pikku tyttönä opin että kesäaamuisin aikaseen ja illalla auringonlaskun jälkeen kastellaan puutarhaistutukset.
- Anonyymi
Aamul ja illalla
- Anonyymi
Mitäpä sitä rimpsulengeillä koreilemaan. Musta, paksu trikoomekko sitäpaitsi eräiden uskomusten mukaan antaa hoikemman vaikutelman. Mitäpä silloin muutama hikipisara haittaa..
Sitä paitsi naapurin nuori isäntäkin pitää kesätalvet samaa paksua kerrastoa, satoi tai paistoi... Lämmin ei luita riko, parempi hiloilla kuin palella..... - Anonyymi
Voi olla ettei Pirre kerta kaikkiaan keksinyt mitään päälle pantavaa lauantaina helteen yllättäessä tehdessään lähtöä Kosulan kesäkahvilan kyläjuhliin.
Mustassa hurstissa pari tuntinen hellesäässä on kova koettelumus kenelle tahansa vanhalle ja varsinkin jos on kertynyt huomattava määrä elopainoa.
Harmi ettei kukaan tubettaja kuvannut Arin kuusinkertaista Kosulan kyläkeskuksen läpiajoa. - Anonyymi
Oishan se pirre voinu saapuu polkupyörällä tai zetkan takaosassa kun lwidi ei tullu?
- Anonyymi
Kyllä, totta kai Pirjohannelen olisi pitänyt osallistua kyläläisten yhteisen kesäpäivän viettoon uutena tulokkaana.
Tuskin Kosulan kylällä kyläläisiä yhdistäviä tapahtumia yhtenään järjestetään, enemmin kylän kaksi tubettajaa ovat jakaneet kyläläiset vuohiin ja lampaisiin.
Taitaa Pirjohannelekin lärytä Youtube kanavallaan enemmin ulkopaikkakuntalaisten kanssa. - Anonyymi
Ei olis piässy Zetkan kyytiin, koska ilimotti, jottei tilloo "Kossulan pulimannit"- kanavoo! Apostolin kyyvvillä ois joutunu mänemään, kun fillarin kumiki oli puhki ja pumppu hukassa - viärässä talossa.😟
- Anonyymi
Kommenteissa kysyvät että et männy kyläjuhlille. Pirre sano että hän ei oo juhlaihmisiä ja on niin paljon muuta tekemistä. Ihi ihi ja uhu uhu.
- Anonyymi
Kuitenkin ollu leipomuksineen siellä paikassa missä A&J esiintynyt. Viime kesänäkin oli jo.
- Anonyymi
Ihme ettei Enolaan ole asennettu ilmalämpöpumppua, Pirren naama näytti todella hikiseltä ja rasvaiselta lukiessaan omaa haastatteluaan ääneen.
Kaikkea se vanhalla naisella teettää, luulisi jo pärjäävään ettei itse omaa häntäänsä nosta.- Anonyymi
Kyllä säälitti katsoa lehteä lukevaa naista; ulkona oli lähes +30, eikä mitään tuuletinta sisällä!
( Mielellään Ph näyttääkin hikistä naamaansa, varsinkin, jos on suorittanut ison siivous-, ruohonleikkaus,- tai halkojensahaus-urakan! ("Tältä kuuluu näyttää naisen naama, kun on tehty oikeaa työtä, eikä pelkkää puuhastelua").😉 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä säälitti katsoa lehteä lukevaa naista; ulkona oli lähes 30, eikä mitään tuuletinta sisällä!
( Mielellään Ph näyttääkin hikistä naamaansa, varsinkin, jos on suorittanut ison siivous-, ruohonleikkaus,- tai halkojensahaus-urakan! ("Tältä kuuluu näyttää naisen naama, kun on tehty oikeaa työtä, eikä pelkkää puuhastelua").😉Jos on vara pitää kahta taloa ,autoa ja syödä 600€ edestä kuukaudessa on varmasti vara ostaa tuuletin .
- Anonyymi
https://youtu.be/IPjucfGKheE?si=TF8OM7oGzaBIu595
Miksi Pirjohannele ei osaa lukea,
tavaa ja takeltelee, vai onko näössä vikaa?- Anonyymi
Olisi mieluummin kuvannut tekstiä siitä lehdestä. Moni katsoja olis voinut itse lukea lehtijutun, eikä olis tarvinnut kuunnella Pirren tankerointia ja tuskastua hitauteen. (Pirre oli luvannut lukea jutun katsojille, kunhan saa lehden käsiinsä. Monellakaan ei ole Koillis-Savon tai Savon Sanomien digitilausta, ei hänelläkään).
- Anonyymi
On niin liikuttunut kun hänestä itsestään lehteen on haluamalla halunneet hänestä itsestään Pirjo Hannelesta kaikkea hyvää kirjoittaa. Minä nyt itse haluan hänestä itsestään Pirjo Hannelesta minusta teille lukea. Öh öh. Voi vitaalis.
- Anonyymi
Olipa pitkä ja kuivakas juttu. Tuohon päälle vielä huono ulosanti ja omat pitkät ja puuuuduttavat höpinät. Ei jaksanut loppuun asti,hoh hoijaa😧
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On niin liikuttunut kun hänestä itsestään lehteen on haluamalla halunneet hänestä itsestään Pirjo Hannelesta kaikkea hyvää kirjoittaa. Minä nyt itse haluan hänestä itsestään Pirjo Hannelesta minusta teille lukea. Öh öh. Voi vitaalis.
Itserakkaus on sitä aidointa rakkautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa pitkä ja kuivakas juttu. Tuohon päälle vielä huono ulosanti ja omat pitkät ja puuuuduttavat höpinät. Ei jaksanut loppuun asti,hoh hoijaa😧
No sehän on ihan vapaaehtoista katseleeko ja kuunteleeko vai ei. Samoin videoiden kohdalla, suotta kai sitä täällä valittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sehän on ihan vapaaehtoista katseleeko ja kuunteleeko vai ei. Samoin videoiden kohdalla, suotta kai sitä täällä valittaa.
Toki pitää valittaa kun saa sinunlaiset tollukat inisemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väkisinkinhän sitä liikuttuu, kun tuntematon toimittaja on hänen sanansa osannut noin hienosti laittaa kirjalliseen muotoon!😉 Häntä oli oikein "painostettu" antamaan haastattelu, kun ei toimittajakaan näin kesäaikana muuta tärkeämpää jutun aihetta keksinyt. Voi vitaalis!🤣
- Anonyymi
Kohdassa 17:58 Pirjohannele paljastaa omat karvansa.
- Anonyymi
???🤔meni ohi..ei jaksanut katsoa / kuunnella kuin vähän alkua..
- Anonyymi
Pelottava esihenkilö ja sairaanhoitaja.
- Anonyymi
Höpön löpö🤡
- Anonyymi
Oma kehu haisee Pirrellä...niin ihkuu.
Ei oo edes markkinoista kiinnostunut..Olihan se just A ja J bileissä..leipoi hiki päässä kakkuja myyntiin. - Anonyymi
"No mitä helevettiä te ajatte takaa noilla pukeutumis toiveilla. Tube ja netti on pullollaan vähäpukeisia naisia. Kahtokee niitä."
Ihan pirren hyvinvointia ajatellaan, hoitoalan ammattilainen eikä osaa pukeutua helteellä valkoisiin hellevaatteisiin.
Myös ilmalämpöpumppu pitää vanhusten puulämmitteisissä taloissa olla.
Ihan pahaa teki paikallislehden tekstin jankkaaminen kuumassa Enolan tuvassa, ilmiselvästi lämpöhalvaus oli lähellä.- Anonyymi
"Jankkaaminen" johtui Pirjon mukaan siitä kun on pitkän työpäivän näyttöpäätteen ääressä niin silmät ovat illalla jo väsyneet ja lukeminen vaikeaa. Harva yleensäkään yli kuusikymppinen lukee sanomalehden tekstiä ilman laseja. Lieneekö hänellä lukulaseja lainkaan vai eikö tullut laittaneeksi niitä nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Jankkaaminen" johtui Pirjon mukaan siitä kun on pitkän työpäivän näyttöpäätteen ääressä niin silmät ovat illalla jo väsyneet ja lukeminen vaikeaa. Harva yleensäkään yli kuusikymppinen lukee sanomalehden tekstiä ilman laseja. Lieneekö hänellä lukulaseja lainkaan vai eikö tullut laittaneeksi niitä nyt.
Pirjo Hannelella on silmälasit profiilikuvassaan.. onko hän käynyt jossain silmäleikkauksessa, kun ei muka enää tarvii sellaisia käyttää?🤔
Hän oli niin "hurmioitunut" oman juttunsa lukemiseen ja kommentointiin, ettei tajunnut ajan kulumista ja "sessio venähti" turhan pitkäksi😁 - Anonyymi
Musta kaapu 30 helteellä .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Musta kaapu 30 helteellä .
Melanie Trump kävi Suomessa 2018. Pukeutui +30 helteessä pitkähihaiseen villamekkoon!🥶
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melanie Trump kävi Suomessa 2018. Pukeutui 30 helteessä pitkähihaiseen villamekkoon!🥶
Miten Melania Trump tähän ketjuun liittyy???
Tuskin hän joutuu mökin pihatöitä mustassa kaavussa tekemään!
Vertaako joku hölmö Trumpin puolisoa Pirjoon! Olet HULLU! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vertaako joku hölmö Trumpin puolisoa Pirjoon! Olet HULLU!Jotain yhteistä niillä naisilla on, kun pystyvät pukeutumaan tuolla tavalla kovalla helteellä! Olisiko se kylmäverisyyttä?🥵🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotain yhteistä niillä naisilla on, kun pystyvät pukeutumaan tuolla tavalla kovalla helteellä! Olisiko se kylmäverisyyttä?🥵🤣
Melanian kankaiden laatu, suunnittelu ja malli ovat aivan eri asia kuin maalaismuijien läninkien ja tunikoiden.
Vain tärähtänyt keksii heistä jotain yhteistä.
Eiköhän Melanian puvun materiaali lie ihan jotain muuta kuin halpaa , paksua trikoota. Ja näinollen hiostamaton ja helteeseenkin sopiva.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vertaako joku hölmö Trumpin puolisoa Pirjoon! Olet HULLU!Tässähän verrattiin pitkähihaista mustaa trikoomekkoa pitkähihaiseen villamekkoon +30 helteessä. Molemmat näytti toimivan hienosti! 😉 (Henkilöitä ei verrattu keskenään - mutta jotain yhteistä heillä saattaa olla.. )Ehkä Melanien villamekko oli maailman ohuinta ja korkealaatuisinta Tasmanian merinovillaa..👗 t. Hölmö Hullu.
- Anonyymi
Järkyttävää lukea järjetöntä pirren ylistystä kaikesta normiarkiaskareesta jota kotonaan tekee, niin tekevät kaikki maaseudun ja omakotitalojen naiset.
Todella vaikea ymmärtää onko edes olemassa pirren fanien kaltaisia naisia jotka ihan aidosti pitävät pirreä sankarinaan.
Kunhan pelleilevät, naiset osaavat olla lieroja.- Anonyymi
Niitä on jotka eivät käy missään, ei ole mitään sosiaalista elämää, niin kuvittelevat tubettajan olevan ystävä..... Rahasta he sitä tekevät. Kuta enemmän seuraajia t jäsenyyden ostaneita, sitä enemmän tubettajan tilille kilahtaa rahaa. Epäilen tämän YouTube systeemin muuttuvan, ja ne kellä ei ole pysyviä yhteistyö kumppaneita, tippuvat kuin eno veneestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niitä on jotka eivät käy missään, ei ole mitään sosiaalista elämää, niin kuvittelevat tubettajan olevan ystävä..... Rahasta he sitä tekevät. Kuta enemmän seuraajia t jäsenyyden ostaneita, sitä enemmän tubettajan tilille kilahtaa rahaa. Epäilen tämän YouTube systeemin muuttuvan, ja ne kellä ei ole pysyviä yhteistyö kumppaneita, tippuvat kuin eno veneestä.
Paljonko maksaa Pirjo Hannele- jäsenyys? Missä niitä myydään? Ostaisin heti.
Hän ei osannut selittää, kuka voi kommentoida - riittääkö, jos on pelkkä tilaaja? En usko🤔 - Anonyymi
Johan siitä on tutkimuskin tehty, että suomalainen valehtelee miellyttääkseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei osannut selittää, kuka voi kommentoida - riittääkö, jos on pelkkä tilaaja? En usko🤔Ei hänellä ole mitään jäsenyyttä tarjolla. Tilaaja voi toki kommentoida ilman muuta videoita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten Pirjo sanoi niin tulot tulevat siitä miten monesti videoita on katsottu, ei tilaajamäärästä ja hänellä ei jäsenyyttä ole tarjolla. Verottaja ottaa tuloista ison osan joten tubetus mahtanee olla hänellä ennemminkin harrastus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hänellä ole mitään jäsenyyttä tarjolla. Tilaaja voi toki kommentoida ilman muuta videoita.
Olen tilaaja, mutta kun yritän kommentoida, You tube pyytää henkilötietoja!😟Miksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten Pirjo sanoi niin tulot tulevat siitä miten monesti videoita on katsottu, ei tilaajamäärästä ja hänellä ei jäsenyyttä ole tarjolla. Verottaja ottaa tuloista ison osan joten tubetus mahtanee olla hänellä ennemminkin harrastus.
MÄ KATON VIDEOT ILMAN MAINOKSIA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei osannut selittää, kuka voi kommentoida - riittääkö, jos on pelkkä tilaaja? En usko🤔Se maksaa 5€ kuukausi se jäsenyys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä katson Turien videoita,ilman mainoksia.Hah hah haa😂🤣😂🤣👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä katson Turien videoita,ilman mainoksia.Hah hah haa😂🤣😂🤣👍
MÄ KATON NEKIN ILMAN MAINOKSIA .VÄINÖ SAVOLAISEN KATON MAINOKSET PÄÄLLÄ.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäpä katson kaikki mainokset, ilman muuta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tilaaja, mutta kun yritän kommentoida, You tube pyytää henkilötietoja!😟Miksi?
Sulla ei ole tuubissa omaa kanavaa, siis ei mitään yhteyttä sinne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hänellä ole mitään jäsenyyttä tarjolla. Tilaaja voi toki kommentoida ilman muuta videoita.
Olen monen kanavan tilaaja, mutta en voi kommentoida. Miksi Youtube vaatii heti henkilötietoja! ( Kunpa joku selittäisi! Olen tiedustellut sieltä sun täältä..)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla ei ole tuubissa omaa kanavaa, siis ei mitään yhteyttä sinne.
Siis pitääkö minun alkaa tupettamaan, jotta pystyisin kommentoimaan?🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis pitääkö minun alkaa tupettamaan, jotta pystyisin kommentoimaan?🤔
Mitähän tuommoinen "oma kanava" maksaa? (Turamummikin pyytää tilaamaan ja sitten voi muka kommentoida hänen videoitaan..?)🤔Ota näistä selvä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän tuommoinen "oma kanava" maksaa? (Turamummikin pyytää tilaamaan ja sitten voi muka kommentoida hänen videoitaan..?)🤔Ota näistä selvä!
Kunpa joku vääntäisi r a u t a l a n g a s t a, milloin ja miten voi videota kommentoida nimettömänä. Mistä sellaisen oman kanavan voi ostaa? Ärrältäkö? Olen tilannut Turamummin kanavan, mutta en voi kommentoida, miksi? Antaako hän väärää infoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunpa joku vääntäisi r a u t a l a n g a s t a, milloin ja miten voi videota kommentoida nimettömänä. Mistä sellaisen oman kanavan voi ostaa? Ärrältäkö? Olen tilannut Turamummin kanavan, mutta en voi kommentoida, miksi? Antaako hän väärää infoa?
Ei tarvitse olla omaa kanavaa. Sinun pitää kirjautua you tubeen ja kun olet kirjautunut voit luoda nimimerkin jolla voit sitten kommentoida muiden videoita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mummo on bannanut sinut.Eli olet antanut ei mieleistä palautetta.Silloin antaa heti bannit,kun ei kestä kuulla totuuksia itsestään.Matriarkka kun on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mummo on bannanut sinut.Eli olet antanut ei mieleistä palautetta.Silloin antaa heti bannit,kun ei kestä kuulla totuuksia itsestään.Matriarkka kun on.
Kiitos tiedosta! En arvannut, että syy onkin itsessä! 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse olla omaa kanavaa. Sinun pitää kirjautua you tubeen ja kun olet kirjautunut voit luoda nimimerkin jolla voit sitten kommentoida muiden videoita.
Kiitos tiedosta!🤗 Nyt alkaa mysteeri ratketa!👍 Ja "alkaa lyyti kirjoittaa"!
Harmittaa, kun tubettajat eivät ITSE ole kertoneen Selkokielellä, miten tää juttu oikeesti toimii! Ei tuntunut olevan selvää Pirrellekään tämä kuvio.. hän puhui jostain jäsenyydestä..(Kommentin kirjoittaja siis saadaan kaivamalla selville, jos halutaan rikosvastuuseen esim. Kunnianloukkauksesta.)
- Anonyymi
"Lämmön aiheuttamille oireille herkistävät lukuisat riskitekijät, mm. huono fyysinen kunto, univaje, alkoholi, vanhuus, liikapaino ja monet lääkeaineet (mielialalääkkeet, nesteenpoistolääkkeet, allergialääkkeet, beetasalpaajat sekä eräät tulehduskipulääkkeet säännöllisesti käytettyinä.)"
- Anonyymi
On aivan eri rotu ihmiset jotka vuosikymmeniä sitten vielä tekivät raskasta ruumiillista työtä kelistä välittämättä, verrattuna tämän ajan tietokoneen näytön takana ja työkoneiden ilmastoiduissa ohjaamossa istuvaan lössösukupolveen.
- Anonyymi
Aika aikaansa kutakin. Kyllä tämänkin aikakauden työläiset on ahkeraa porukkaa. Turhaa tuo kyllä ennen oli niiiin rankkaa ja kovaa valitus! Ruoto suoraksi ja hommiin!
- Anonyymi
Silti työnraskaan raataja sairastui jo viisissä kymmenissä ja potkaisi melko nopeasti tyhjää kun lääkäreillä ei ollut vielä tietoa, konsteja, eikä lääkkeitäkään jatkaa sairastuneen elinikää.
Eikä edes aikaa, koska raataja potkaisi tyhjää suoraan lennosta tai joi itsensä hengiltä tai hyppäsi kivuissaan narun jatkoksi.- Anonyymi
Joo.joo ja vali vali. Nyt eletään2025..aika unohtaa tuo pettuleipää ja - 45 asteen pakkaset,hökkeli ,puusukset jne.
- Anonyymi
On todella surullista muistella hyviä oman kylän ja kotiseudun ihmisiä jotka aivan liian varhain joutuivat kärsimään, riutumaan ja lähtemään taivasmatkalle.
Heillä oli osaamista, sydämen sivistystä, oikean tiedon jakamisen taitoa ja heidän seurassaan oli aina hyvä olla.
Eivät olleet tuulella käypiä vätystäjiä.- Anonyymi
Juice olisi täyttänyt viime talvena 75. Hänen muistomerkki siirrettiin äskettäin Juankoskella toiseen paikkaan. (Pirjohannele luki Koillis-Savo -lehdestä eilen).
- Anonyymi
Kyllä noita " tuulella käyviä vätystelijöitä" oli fossiilien aikakaudella.
- Anonyymi
Mitä Kosulan tubettajat ja pirre ovat jakaneet?
- Anonyymi
Tai bikinit..
- Anonyymi
"Kyllä noita " tuulella käyviä vätystelijöitä" oli fossiilien aikakaudella."
Totta kai oli, mutta fossiilien aikakaudella tuulella käyvillä vätystelijöillä ei ollut nettiyhteyttä.
Kotipihalla vätystelemällä eivät kovinkaan leveää leipää syöneet.- Anonyymi
Kyllähän nuo jollain konstilla elivät ja lisääntyivätkin.
- Anonyymi
Kummallista että luki oman haastattelunsa videolla. Melkoista itserakkautta!
Edes Mani ei ole koskaan lukenut videoilla haastattelujaan, vaikka niitä useitakin on ollut, suuremmissakin lehdissä!!- Anonyymi
Luki kun moni seuraaja nimenomaan pyysi sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selitys tuokin, ihan liikuttui kun omaa kehuaan toimittajan kirjoittamana
Kukapa toimittaja alkaa haastateltavaa moittimaan mutta on varmaankin ajatellut, että kaikesta sitä pitää lehtikirjoitus tehdä.
Mutta ei kun hyvää jatkoa nuorelle toimittajalle, kyllä niitä lehtijutun arvoisia haastateltavia eteen tulee ja ne ihmiset toimittaja muistaa loppu elämän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selitys tuokin, ihan liikuttui kun omaa kehuaan toimittajan kirjoittamana
Kukapa toimittaja alkaa haastateltavaa moittimaan mutta on varmaankin ajatellut, että kaikesta sitä pitää lehtikirjoitus tehdä.
Mutta ei kun hyvää jatkoa nuorelle toimittajalle, kyllä niitä lehtijutun arvoisia haastateltavia eteen tulee ja ne ihmiset toimittaja muistaa loppu elämän.Ei ole mikään selitys. Kommenteissa oli lukuisia pyyntöjä että lukee lehtijutun kun ilmestyy lehti. Yritähän selviytyä kateutesi kanssa jotenkuten, elä ja anna toistenkin elää! Ei tarvitse seurata jos se on vaikeaa, seuraa miellyttäviä tubettajia ja nauti kesästä!
- Anonyymi
Savontiraukkokin näytti oman haastattelunsa paikallislehdestä, mutta en muista , lukiko sen ääneen..🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mikään selitys. Kommenteissa oli lukuisia pyyntöjä että lukee lehtijutun kun ilmestyy lehti. Yritähän selviytyä kateutesi kanssa jotenkuten, elä ja anna toistenkin elää! Ei tarvitse seurata jos se on vaikeaa, seuraa miellyttäviä tubettajia ja nauti kesästä!
"Ei ole mikään selitys. Kommenteissa oli lukuisia pyyntöjä että lukee lehtijutun kun ilmestyy lehti. Yritähän selviytyä kateutesi kanssa jotenkuten, elä ja anna toistenkin elää! Ei tarvits...."
Vit#u kuinka tyhmä olet, totta kait piruillessaan kommentoijat yllyttivät lukemaan haastattelun ja suostuessaan lukemaan Pirjohannele nolasi itsensä itsekkäänä narsistina.
Pirjohannelella tuskin montakaan ystävää on joihin voi luottaa, niin kuin ei suurella osalla meistä muistakaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai seuraajat pyysi sitä. Onko sitten tuo ihminen täysin rajaton? Onko koko ikänsä miellyttänyt muita, ihan lapsesta asti. Omia rajoja ei ole muodostunut, omaa mielipidettä ei ole? Tekee sitä mikä miellyttää muita, sillä lailla saa hyväksyntää ja kehuja. Tuo näyttäytyy yhdessä runsaan mässäilyn ja elämäntavan kanssa aika pahalle.
- Anonyymi
PIRRE HEITÄ NE MUSTAT KOLTUT NURKKAAN JA PIHALLE KESÄSEMPÄÄ VAATETTA KYLLÄ TEILLE XXXXL NAISILLEKKIN ON VILPOSIA KESÄVAATTEITA .
- Anonyymi
Urheilurintsikat ja srtingit riittäs nyt. Vesipaljuun vettä ja kylmää luipakkaa siihin viereen. Ai että. Tai sitten metsämanin mutakuopalle kellimään.
- Anonyymi
Selvästi tyypit kuvittelee mielessään, miltähän pirre näyttää kun olis alasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvästi tyypit kuvittelee mielessään, miltähän pirre näyttää kun olis alasti.
Ei vaan ihmetellään yli 30 helteet ja noin paksusti päällä .Olis varmaan kivempi tehdä pihahommia ohuet vaaleammat kesäiset vaatteet päällä .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan ihmetellään yli 30 helteet ja noin paksusti päällä .Olis varmaan kivempi tehdä pihahommia ohuet vaaleammat kesäiset vaatteet päällä .
Pirre kertoi toissatalvena jollain videollaan, että hän ei kärsi helteestä, vaikka on tämmönen pullukka!😲
- Anonyymi
Rumat ne vaatteilla koreilee☺️
- Anonyymi
Kauheet mustat säkit päällä helteillä .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauheet mustat säkit päällä helteillä .
Jospa on tarkoitus vain herättää huomiota ja saada kommentteja ja katselukertoja tuolla erikoisella hellepukeutumisellaan.. kuten turamummo saparoillaan..?
Kreetalla kaikki vanhat naiset pukeutuvat kokomustiin ja täyspitkiin kaapuihin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa on tarkoitus vain herättää huomiota ja saada kommentteja ja katselukertoja tuolla erikoisella hellepukeutumisellaan.. kuten turamummo saparoillaan..?
Kreetalla kaikki vanhat naiset pukeutuvat kokomustiin ja täyspitkiin kaapuihin.Ylipainosten on varmaan vaikea saada vaatteita .Kyllä hällä kauniita vaatteita on mitä videoilla nähny päällä.
- Anonyymi
On ne hellepäivät ja kuumat yöt rasittavia ylipainoiselle ikäihmiselle.
Varsinkin mustan koltun auringon säteet kuumentavat polttavan kuumaksi ja yöt hatarassa vanhassa mökissä ovat tuskastuttavan kuumia jos ei ole ilmalämpöpumppua.
Jos on oman kaivon vesi niin vettä voi laittaa kiertämään esim. jåähdytyskennon läpi ja puhaltaa puhaltimella jäähtynyt ilma huoneeseen.
Jäähdyttimestä veden voi johtaa vaikka kasteluvesi astiaan.
Kierrättää vettä vain sen verran, että jäähdytysteho säilyy.- Anonyymi
Kyllä Pirjon nyt täytyy auttaa näitä peräkamariukkoja ja ruveta riisuuntumaan, jotta papat saa vähän naisenpuoltakin nähdä. Netistähän ne eivät niitä löydä.😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Pirjon nyt täytyy auttaa näitä peräkamariukkoja ja ruveta riisuuntumaan, jotta papat saa vähän naisenpuoltakin nähdä. Netistähän ne eivät niitä löydä.😉
Nähtävää on ehkä ihan liikaakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nähtävää on ehkä ihan liikaakin.
Kun pirre keventää hepeneitä tulee nähtävää ihan liiankin kans.
- Anonyymi
Voi melkein arvaamalla sen nähtävän nähdä, suomalaisen saunakansan geeneihin kun on jo penskasta pitäen iskostunut saunapoluilla jos jonkin sortin röllykää.
- Anonyymi
Arvaamme! Ihana, linjakas, hoikkauumainen missi!
- Anonyymi
Ehkei ple varaa kauniisiin helleasuihin! Kaksi mökkiä vie rahaa. Lisäksi ajelut ruuat ym. reksvisiitta
.?! - Anonyymi
"Mummo on bannanut sinut.Eli olet antanut ei mieleistä palautetta.Silloin antaa heti bannit,kun ei kestä kuulla totuuksia itsestään.Matriarkka kun on."
Kierointa tubettajien harjoittamassa kommetoijien vaientamisessa on se, ettei kommentoija edes tiedä olevansa bannattu.
Omalla laitteella kirjoitetut kommentit näkyvät mutta eivät näy muille bannaajan seuraajille.
Reilu peli olisi bannatun nähdä omin silmin "SINUT ESTETTY" teksti aina kun aloittaa kommentoimaan estäneen tubettajan luomusta.
Itse olen jo vuosia sitten saanut bannit pottukoiralta, puutukkurilta, konemanilta, metsämanilta, konemies artsilta, pirjohannelelta ja turaukolta.- Anonyymi
Kyllä se selviää kun menee omalle kanavalleen "vierailijana". Käy sitten lukemassa kommentit. Jos olet bannattu, niinn kommenttisi ei näy.😮
- Anonyymi
Ahaa, olet siis yksi niistä harvoista, jotka Pirjohannele on bannannut! Heitä on vain kork.5.
Olet siis arvokkaassa seurassa!😉 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa, olet siis yksi niistä harvoista, jotka Pirjohannele on bannannut! Heitä on vain kork.5.
Olet siis arvokkaassa seurassa!😉Minua ei Pirjo ole ainakaan vielä bannannut,saattaahan niinkin käydä, kun olen melko suora puheissani, enkä al mielistelemään ketään, jos ei ole aihetta. Harvoin sanon mitään siellä.
- Anonyymi
Keneltä tubettajata sinä olet saanut bannit?
Onko banneja jakavien tubettajien luonteen piirteissä jotakin yhteistä?- Anonyymi
Yhteistä tubettajille on se, että heidän omakuvansa vääristyy, jos jatkuvasti alamaiset mielistelee kanavan kingiä tai kuningatarta. 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhteistä tubettajille on se, että heidän omakuvansa vääristyy, jos jatkuvasti alamaiset mielistelee kanavan kingiä tai kuningatarta. 🤔
Kyllä se minä-kuva on vääristynyt jo paljon ennen tubettamisen aikaa. Narsistiselle luonteelle on tärkeää tehdä numeroa itsestään ja itsensä erinomaisuudesta. Erinomaisuuden kyseenalaistaminen on alhaista vittuilua heidän mielestään. Naurettavia persjalkaisia videotouhuissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se minä-kuva on vääristynyt jo paljon ennen tubettamisen aikaa. Narsistiselle luonteelle on tärkeää tehdä numeroa itsestään ja itsensä erinomaisuudesta. Erinomaisuuden kyseenalaistaminen on alhaista vittuilua heidän mielestään. Naurettavia persjalkaisia videotouhuissa.
Totta. Narsistiset piirteet omaava ei näe mitään vikaa tai väärää omissa tekemisissään. Ei edes kerrotut tosiasiat saa heräämään todellisuuteen. Hyviä neuvoja ei osaa miettiä ja pohtia, hänhän on itse suurin, paras ja aina oikeassa. Muut on kateellisia.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv262486- 1142106
- 1221779
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?911732Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91527Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161271086Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891001Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35967Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15959