Ja montako niitä on? Epistemologinen kysymys
Mitä aistit nainen sinulle merkitsevät
12
185
Vastaukset
- Anonyymi
Haju,maku, tunto,kuulo,näkö.
Ilman aisteja ei olisi ihmistä…- Anonyymi
Entä kuudes
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä kuudes
Aisteja on kymmeniä.
Muistaakseni alin arvio meni jossain 12 paikkeilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä kuudes
Noi on ne perusaistit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä kuudes
No mulla on ”kuudesaisti”
- Anonyymi
Olen niin herkkäaistinen, että välillä meinaa herkkyys hajota.
- Anonyymi
Sama
- Anonyymi
No, 5 aistia mutta 6 on joo..joidenkin mielestä ei..itse olen niin herkkä että aistin kyllä muiden tunteet,mielialat jne. Tunnen kehossa toisen ahdistuksen kuten sydämen alueella kipuna...jne. Jos on vaikka selkeästi jotain jollain tärkeällä ihmisellä menossa niin tunnen kehossa kaiken. No miksi, no siksi jos sillä asialla on jotain tekemistä minun suhteeni mutta voi olla että ei aina niinkään. Jos joku ajattelee minua tunnen voimakasta kuumotusta erityisesti kasvoissa . Tunnen myös sen kun joku erityinen iloitsee ja on hilpeä niin iloitsen itsekin. Ei helvetti 🙈 tätä se on .
- Anonyymi
Aisteja voi olla paljon enemmän, kuin ne 6.
- Anonyymi
Tai siis mitään voi olla, vaan on. Mitä korkeampi tietoisuuden taso, sen enemmän aistii erilaisin tavoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai siis mitään voi olla, vaan on. Mitä korkeampi tietoisuuden taso, sen enemmän aistii erilaisin tavoin.
Totta... parhaimmillaan voi olla telepatiaa jossa voi kuulla toisen ajatukset tms.
- Anonyymi
6sense
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683139
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753037Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682902On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632574Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli432088- 601657
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181629- 351625
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241610- 591556