Ei tarttunut syöttiin
Olitko pettynyt kun hän
13
259
Vastaukset
- Anonyymi
en
- Anonyymi
Mutta yritit pyydystää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta yritit pyydystää
kunhan tutkailin tilannetta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kunhan tutkailin tilannetta
Miksi puutut toisten asioihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi puutut toisten asioihin?
puhun omasta puolestani ja tilanteesta koskien häntä. Kenenkään muiden keissit ei vois kiinnostaa vtunkaan vertaa
- Anonyymi
Olitko pettynyt kun hän pitää sinusta edelleen ja et voi päästää irti nielemättä syöttiä joka olit sinä
- Anonyymi
Nyt se paskamyrsky alkaa
- Anonyymi
Kaikella on tarkoituksensa ja hän ei hyvin todennäköisesti ollut tarkoitettu olevan osa elämääni tai ollut se oikea ihminen. Joillekin asioille ei vaan voi mitään.
- Anonyymi
Kyllä kaikella on tarkoitus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kaikella on tarkoitus
Kyllä näin on. Ja ihminenkin voi olla oikea, vaikka olisi vain osalla matkaa. Siis opettavassa mielessä ajatellen.
- Anonyymi
Oletko pettynyt siitä, että sinä itse et olekaan se "ykkönen"? Joku horjutti sinua ja varasti shown. Nyt tulit tänne kääntämään ja vääntämään päivänselvää asiaa . Voi voi ja uli uli....
- Anonyymi
Nää kalajutut haisee, mutta onhan tässä jo poskosia suukoteltukin.
- Anonyymi
ikävä ihminen olet. pelkkää valhetta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683149
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753047Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682902On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632574Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli432088- 601657
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181639- 351625
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241610- 591556