Miks sä oot muru

Anonyymi-ap

Tuossa mainoksessa? 😘❤️🤍🤗

25

423

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Costa Ricq maibos

• Anonyymi

Vieläkö valtio kustantaa teille virkamiehille huviretkiä ulkomaille?
        Kysyy toi Tukesin kahvipussi kaapissa

• Anonyymi

Oot kyllä älyttömän kaunis, sisältä ja ulkoa 🥹❤️

• Anonyymi

Pysy siellä tampereella

• Anonyymi

Minut pakotettiin mainoksiin. 😞 En tykkää.

• Anonyymi

Ei kait niihin ketään voi pakottaa! Etkä näytä kuvassa sitä että oisit vastentshtoasi siinä, hyvin iloiselta näytät, aidosti iloiselta ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kait niihin ketään voi pakottaa! Etkä näytä kuvassa sitä että oisit vastentshtoasi siinä, hyvin iloiselta näytät, aidosti iloiselta ☺️

Näyttelin. 🤭 Voin joskus kertoa, mitä tapahtui. Kyllä voidaan pakottaa työntekijänä. Olin idiootti, kun suostuin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näyttelin. 🤭 Voin joskus kertoa, mitä tapahtui. Kyllä voidaan pakottaa työntekijänä. Olin idiootti, kun suostuin.

Mainoksiin ei voi pakottaa, ne on omia valintoja joista tienaa yleensä ihan mukavasti.

• Anonyymi

Ihan ite taisit senkin sijottaa? -sivusta

• Anonyymi

Onkohan nuo ottaneet luvatta johonki välihousumainokseen niinku sen japserin

• Anonyymi

Mikä mainos? Lehdessä vai tv:ssä?

• Anonyymi

Tässä palstalla pyörii. Joku sisutusfirma mainos. Ja miten sä voisit joka paikassa olla töissä, ympäri suomen ;D Melkonen nainen, sitä sä kyllä oot mut et säkään nyt ihan kaikkeen pysty ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä palstalla pyörii. Joku sisutusfirma mainos. Ja miten sä voisit joka paikassa olla töissä, ympäri suomen ;D Melkonen nainen, sitä sä kyllä oot mut et säkään nyt ihan kaikkeen pysty ;)

Ei näy sellasta mainosta kyllä.🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei näy sellasta mainosta kyllä.🤔

Mulla näkyy mutta mun koneella tapatuu kyllä muutenkin kaikkea omituista, kotonani myös. Vähän sinun näköinen nainen on myös tuossa yhdessä seuranhakusivuston mainoksessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla näkyy mutta mun koneella tapatuu kyllä muutenkin kaikkea omituista, kotonani myös. Vähän sinun näköinen nainen on myös tuossa yhdessä seuranhakusivuston mainoksessa.

Ei näy seuranhakumainosta myöskään. Eiköhän ne mainokset näy oman nettihakujen mukaan. Itsellä näkyy vain vaatemainoksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei näy seuranhakumainosta myöskään. Eiköhän ne mainokset näy oman nettihakujen mukaan. Itsellä näkyy vain vaatemainoksia.

Sekinhän tässä on outoa kun oon valinnut personoidut mainokset mutta silti näytetään mitä sattuu, semmosia mitkä ei todellakaan liity mihinkään missä itse olisin ikinä vieraillut. Esimerkkinä temun mainos, en oo koskaan käynyt siellä enkä missään sinne päinkään liittyvässä paikassa. Seuranhaku sivustoillakan koskaan ollut. Mitä nyt kerran erään olivat varastaneet mun pankkitiedot ja pistäneet mun johonkin sellaiseen. 20-50 euroa kuussa meni sinne ja joltain naisilta ulkomailta tuli sähköpostia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omistaja ja pyörittäjä

• Anonyymi

minä soveltuisin moneen, mutta en oo missään 😘

• Anonyymi

Niin sovellut 😘

• Anonyymi

mutta kyllä tykkään myös viihteestä ja osittain tuonut myös erilaisia töitä ja markkinointia ja laajentanut elämää. Ei ole vain tavia palkkatyötä. mutta en elä julkkiksissa, voi tehdä eri juttuja 🙂

• Anonyymi

😊Toivottavasti et sentään ole aikuisviihde alalla 😂😁 Vaikka kovin seksikäs ootki niin en silti haluaisi että semmosta tekisit 😂😘🤭

• Anonyymi

Viihdettä vain.

• Anonyymi

Aikuisten sivustoja

• Anonyymi

Mulla pyöri pitkään silmätippamainos. Hiton ärsyttävä, kun nainen hankas otsaansa kukkaseppele päässä. Alkoi oikeesti silmiä kutittamaan. Eikä auttanut, vaikka annoin poistopalautetta.

• Anonyymi

Ja siitähän se ajatus sitten lähti, että päätit repii mainoksen, ja laittaa tippoja seppelepäisen kahviin, ku et ite arjen mustanharmaissas nää ees kyyneltäkään, vaik kuinka yrittäisit kissaankin hieroo naamaas?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3139
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3037
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2902
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2574
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      43
      2088
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      60
      1657
    7. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1629
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1625
    9. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      24
      1610
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59
      1556
    Aihe