puhutaan tunteista hetki

Anonyymi-ap

avaudutaan.....-

34

388

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kunhan ny ensin opettelette mitä ne semmottiset on kun tunteet

• Anonyymi

No niihin kuuluu monenmoista. Myös pettymys ja viha ovat tunteita. Petetyksi tulemisen tunne on vaikea ja sitä pitää käsitellä päästäkseen siitä yli. Kyllä tunteet ovat tuttuja ja niitä voinkin kirjavasti osoittaa. Nyt tämä päällimmäinen tunne on pettymys. Voitko auttaa minua käsittelemään sen jotta päästään tässä eteenpäin. Voin keskustella positiivisessa hengessä, tai sitten voidaan tehdä tästä vaikeaa.

Kaltoinkohdellulla on oikeus tunteisiinsa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niihin kuuluu monenmoista. Myös pettymys ja viha ovat tunteita. Petetyksi tulemisen tunne on vaikea ja sitä pitää käsitellä päästäkseen siitä yli. Kyllä tunteet ovat tuttuja ja niitä voinkin kirjavasti osoittaa. Nyt tämä päällimmäinen tunne on pettymys. Voitko auttaa minua käsittelemään sen jotta päästään tässä eteenpäin. Voin keskustella positiivisessa hengessä, tai sitten voidaan tehdä tästä vaikeaa.

Kaltoinkohdellulla on oikeus tunteisiinsa.

Ensin täytyy ottaa selvää onko edes tullut kohdelluksi kaltoin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen rationalisoinut tunteeni itselleni ja vahvistusta olen tosiaan vailla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkätakia sönkätät tällaista semantiikkaa tämän palstaäijän hurmospulinan yhteydessä- koetko olevasi täysissä voimissa ns?

• Anonyymi

Lapsena sain aina raivareita. Olin herkkä enkä pärjännyt poikaporukassa. Vanhempani eivät osanneet käsitellä asiaa. Molemmat olivat / ovat suhteellisen itsekeskeisiä niinkuin suurin osa sukupolvestaan

• Anonyymi

Eikä kukaan huomioinut sillonkaan sinun sisäistä lastasi, palstasetä?🧐

• Anonyymi

Kuulostaa ADHD tai epävakaale.
        Lähes kaikkialle tapauksille yhtenäistä noi heikot kotiolot ja lapsiaikaset raivarit.
        Ei tahtoa ja tietoa käsitellä tunteita.
        Minkä lisäks poissaolevat vanhemmat ei näytä mitää kunnon esimerkkiä miten tunteita kohdataan tai näytetään .
        Sit vain tyhmänä ihmetäälään kun ei osata kommunikoida kun taitoa ei oo kukaan opettanut tai näyttänyt.
        (Aika paska myös se et monella on omat
        Lapset nyt... Osataanko niitäkään opettaa kommunikointiin
        Vai kasvartaako nykyteinit ja nuoret älypuhelin?)
        Ja sitte nämä nykyään jo aikuiseksi kasvaneet 80luvun lapset ei osaa käsitellä tai elää tunteitaan läpi.
        Ja ihmisuhteet kärsii ku niitä puuttuvia äitejä ja isiä kaivataan ja etsitään yhä edelleen alitajuisesti suhteisiin .
        Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa ADHD tai epävakaale.
        Lähes kaikkialle tapauksille yhtenäistä noi heikot kotiolot ja lapsiaikaset raivarit.
        Ei tahtoa ja tietoa käsitellä tunteita.
        Minkä lisäks poissaolevat vanhemmat ei näytä mitää kunnon esimerkkiä miten tunteita kohdataan tai näytetään .
        Sit vain tyhmänä ihmetäälään kun ei osata kommunikoida kun taitoa ei oo kukaan opettanut tai näyttänyt.
        (Aika paska myös se et monella on omat
        Lapset nyt... Osataanko niitäkään opettaa kommunikointiin
        Vai kasvartaako nykyteinit ja nuoret älypuhelin?)
        Ja sitte nämä nykyään jo aikuiseksi kasvaneet 80luvun lapset ei osaa käsitellä tai elää tunteitaan läpi.
        Ja ihmisuhteet kärsii ku niitä puuttuvia äitejä ja isiä kaivataan ja etsitään yhä edelleen alitajuisesti suhteisiin .
        Sivusta

Koitin jutella tyttärelle, miltä minusta tuntuu. Ja mitä meidän välillä on ollut. Ihmetteli miksi pitää puhua tunteista tai ylipäätään sotkea niitä mihinkään. Valitti jostain vanhoista asioista ja niiden taustoja koitin vähän avata. Mielestään mun vaan pitäisi myöntää, että olen mielenvikainen. Tämän kanssa pystyn elämään, ei huolta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koitin jutella tyttärelle, miltä minusta tuntuu. Ja mitä meidän välillä on ollut. Ihmetteli miksi pitää puhua tunteista tai ylipäätään sotkea niitä mihinkään. Valitti jostain vanhoista asioista ja niiden taustoja koitin vähän avata. Mielestään mun vaan pitäisi myöntää, että olen mielenvikainen. Tämän kanssa pystyn elämään, ei huolta.

Asian kanssa elämään, siis.

• Anonyymi

puhutaan olen kuullut sen talon ympäri menemistä ja kepillä /metalli putkella vetämistä, kaikki ne paikat jossa niin on tehty, sinne on kuollut väkeä. itse selvisin ja ne kuoli itse. Kuolevat myös nyt, ja se joka on jahdannut minua ja, muita ja jotka tuota tekevät jos eivät saa tapettua kuolevat itse. Teillä on myös nyt perässä ostettuja rikollisia, laillisesti. seuraavat toimintaanne ja iskevät kiinni 😂🙂

• Anonyymi

No toivottavasti sulla on hyvä mies edes sorkkarauta omasta takaa sijoitettuna tähän bisnesmalliin🤔

• Anonyymi

tämä on nyt riidanalainen tai selvityksessä, kunnes kuolette pois jos tähän teitte tai ootte joskus tehnyt.

• Anonyymi

Onko aloittajasetä kyseessä esim riita- tai rikosasia?

• Anonyymi

myös edesmenneen anoppini talon ympärille tyi tehtiin ennen kuin kuoli ja kertoi myös heidän toisesta talosta jossa niin tehtiin.

• Anonyymi

Sullako palstasetä aina välit tulehtuu jopa tuossa määrin? Naisia kohtaan eritoten. Jep jep

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sullako palstasetä aina välit tulehtuu jopa tuossa määrin? Naisia kohtaan eritoten. Jep jep

Ja aina on naisen vika- bitches will be crazy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja aina on naisen vika- bitches will be crazy

Joo- mä en ajatellut ottaa tätä adressia sitten vastaan et et

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sä puutut koko ajan toisten kirjoituksiin???
        Onko sun oma elämäsi niin tapahtuma köyhää että sun pitää roikkua täällä aamusta iltaan, muita kommentoimassa mutta omia juttuja sulla ei kyllä näy olevan!

• Anonyymi

ne jotka tuommoisen pelin on aloittanut ja jatkanut, päättänyt tehdä, se ei lopu ennen kuin on valmis, joten jos ette muuta keksi niin joku teistä kuolee.

• Anonyymi

Kerro palstasetä lisää tästä dynaamisesta tutkaparista tmv😝

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro palstasetä lisää tästä dynaamisesta tutkaparista tmv😝

Vain kotat ihan idioottilta kommenttiesi ja hymiöittesi kanssa.

• Anonyymi

ja ne jotka tuohon on lapsia sekoittanut, otatte jotkut muut kuin sen jota ootte jahdannut tai kuolette itse.

• Anonyymi

Se on totta jos tulee toisten lapsista asiaa niin voi läskit tummua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on totta jos tulee toisten lapsista asiaa niin voi läskit tummua

Sinäkin mahdollisena isukkina osaat samaistua varmaankin jäbä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinäkin mahdollisena isukkina osaat samaistua varmaankin jäbä

Eikä väittämämättä muistakaan sukulaisista äidistä isästä ja sisaruksista. Be proud you great just like this bro

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä väittämämättä muistakaan sukulaisista äidistä isästä ja sisaruksista. Be proud you great just like this bro

Oiskohan se ns höpöhöpötyäpäivä tänään tässä, aina hellyn heh

• Anonyymi

se helpottaa koko ajan eli osa on jo kuollut jotka siinä mukana olleet. me emme ole mukana tai ottaneet vastaan tietoisesti mitään ja kärsitty jos jotain ilman tietoa on tullut. mutta emme ole mukaan lähteneet. ja rakkaat seuraavat minun päätöstä, eikä exäni ole näistä ollut tietoinen on ehkä totellut pakosta. jotain ehkä yrittänyt.

• Anonyymi

Kun ei ole tehnyt mitään väärää, on turhaa soimata itseään. Jossittelukin on aika hyödytöntä. Meillä on oikeus niihin tunteisiin ja ajatuksiin, jotka meitä kannattelee ja inspiroi. Toki mietin, että oisinko joku gold digger, jos sut saisin. Sitten muistan, että sä alun perin teit aloitteen ;-)

• Anonyymi

Avaan jalkani edessäsi niin veikkaan että tiedät mun tunteeni

• Anonyymi

Ymmärtääkseni hän puhuu kumppaninsa kanssa paljon tunnejutuista. Mä en niin välittäisi, olen enemmän toiminnan nainen.

• Anonyymi

Ei todellakaan.

• Anonyymi

On yksi toimiva metodi. Kirjoita paperille, mikä oli tilanne, missä epämiellyttävä tunne nousi. Kuvaile tilanne lyhyesti. Sitten luettelet tunteet ja arvioit prosenttimäärät esim. viha 90%...jne. Nyt tulee vaikeampi osuus. Minkälaisesta ajatusvääristymästä on kyse. Ajatusvääristymiä esim. "mustavalkoinen ajattelu", "kaikki ihmiset ovat ilkeitä", "minulle ei tapahdu mitään hyvää". Sitten kuvaile, mitkä väitteet tukevat ajatusvääristymiäsi, kun tunsit esim. vihaa ja pettymystä. Sitten kuvaile, mitkä väittämät eivät tue ajatusvääristymiäsi. Lopuksi arvioi tunteesi prosenttimäärät.

• Anonyymi

Tässä tulee mun avautuminen:
      Olen rakastunut aivan valloittavaan mieheen. Ongelmakohta on se, etten tiedä onko koko miestä olemassa. Hymyilyttää silti, kun ajattelen häntä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3306
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1658
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      97
      1513
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1419
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1354
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      160
      1286
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1218
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1039
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      942
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      55
      872
    Aihe