Voi sanoa toiselle että hän on itsekeskeinen, eikä pidä siitä. Sellaisilla ihmisillä esim vaikeaa olla vanhempia, koska ei pysty asettumaan toisen asemaan
Miksi pitää patologisoida ja käyttää diagnooseja
17
265
Vastaukset
- Anonyymi
Suuri osa tietyistä
- Anonyymi
Malka omaan silmään ja sitä täten katsoman1
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Malka omaan silmään ja sitä täten katsoman1
Kiitos jo etukäteen ku sähköpostissa
- Anonyymi
Voi ei tällä aloittajalla on joku mielipide jostain asiasta. Diagnosoin
- Anonyymi
Se on muotia. Iltapäivälehdet opettaa ihmisille psykiatriaa. On helppo väitellä tohtoriksi inttämällä netissä.
- Anonyymi
No voisivat opettaa uudemmankin kerran ns
- Anonyymi
Eipä sillä väliä mitä kautta väittelee. Psykiatrien mielestä upseerit ovat mieleltään terveitä ja sotilaat jotka keskeyttävät armeijan ovat mielenterveysongelmaisia. Valheen tie on psykiatrin tie on sitten käynyt mitä kouluja tahansa. Lisäksi itsekin myöntävät etteivät kykene parantamaan traumoja. On aika kallista yhteiskunnalle että kuitenkin siitä huolimatta määräilevät lääkkeitä vaikka itsekin myöntävät etteivät ne hyödytä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä sillä väliä mitä kautta väittelee. Psykiatrien mielestä upseerit ovat mieleltään terveitä ja sotilaat jotka keskeyttävät armeijan ovat mielenterveysongelmaisia. Valheen tie on psykiatrin tie on sitten käynyt mitä kouluja tahansa. Lisäksi itsekin myöntävät etteivät kykene parantamaan traumoja. On aika kallista yhteiskunnalle että kuitenkin siitä huolimatta määräilevät lääkkeitä vaikka itsekin myöntävät etteivät ne hyödytä.
Näkökulma tämäkin!
- Anonyymi
Aina kiinnostaa miehen luento vanhemmuudesta.
- Anonyymi
Oot varmaa mukava co-parent sitten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot varmaa mukava co-parent sitten
Joo tollanen catch22.
- Anonyymi
Koska useilla naisilla on ihan oikeita ja vakavia mielenterveysongelmia. Miksi niitä pitäisi peitellä? Ei saisi sanoa ääneen miten asiat on?
- Anonyymi
Joo, tunnen noista pari. Mutta toki hermostuvat eikä siitä saa puhua. Naiset on taitavia myös siirtämään puheenaiheen toisen ongelmiin. Niitähän yleensä ob
- Anonyymi
Miten niin pelkästään naisilla? Menisit hoitolaitoksissa käymään ennen kuin arvostelet yhtä sukupuolta. *sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin pelkästään naisilla? Menisit hoitolaitoksissa käymään ennen kuin arvostelet yhtä sukupuolta. *sivusta
no miksi mies siitä hermostuisi jos asiasta mainittaisiin? aloituksessa oli selvästi kyse naisista
- Anonyymi
Mun mielestä pitää olla hienotunteinen aina. Olipa puheenaihe mikä tahansa. Rakkaus ei sano eikä tee toiselle ikinä mitään pahaa 🤍💫💚
- Anonyymi
Missäs olet tuollaista rakkautta nähnyt? Muualla kuin mielikuvituksessa....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683149
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753047Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682902On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632574Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli432088- 601657
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181639- 351625
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241610- 591556