Jos alkaa unitilassa tulla ahdistava tilanne niin sulkee vain silmät. Se ei ole helppoa että vaatii harjoittelua .
Toinen tekniikka unitilassa on se, että kääntää esim selkänsä että kun minä usein näen unta että olen menossa veteen (soutuvene&kanootti tai uimassa vedessä&järvessä&meressä) niin järvi tai meri myrskyää jossa on valtavat aallot niin minä aina käännän selkäni jolloin en näe aaltoja ja suljen myös silmät kaiken varalta jolloin unikuva saattaa hypätä ihan muuhun uuteen unikuvvaan.
Tämän oppiminen kesti noin joitaki vuosia ennenkuin opin välttään liian kovat ahdistavat unikohtaukset ja voimakkaimmillaan tuollaiset unitilanteet saattoi aiheuttaa sydämen kovempaa lyöntitiheyttä johon herätä että ihan saattoi tuntua heikotusta sydämessä ja saattoi iskeä peräti ihan paniikkikohtauskin unitilassa. En oo kokonaan unitilanteissa välttänyt täysin paniikkikohtauksilta että tossa parisen viikkoo sitten iski unitilassa paniikkihäiriö kohtaus jolloin piti ottaa kaksi tablettia paniikkilääkettä ja se ikävä olotila meni pian ohi lääkkeen avulla. Ja sen jälkeen en nähnyt edes painajaisunta .
Aika usein näen unta että taivaalla on helikopteri tai lentokone tai matkustajalentokone tai vaikkapa hävittäjä joka alkaa epäilyttävästi liikkua taivaalla holtittomasti ja savuta ja jopa syttyä tuleen ja alkaa pudota maahan jolloin suljen silmäni tai käännän selkäni ja joskus menen ihan maahan mahalleen makaamaan että tuijotan vain nurmea jolloin vältän sen ikävän tilanteen kun en näe maahan tippuvaa lentokonetta. Saatan sanoa ihan unitilassa "tämä ei ole totta vaan tämä on unta".
joitaki kertoja oon nähnyt myös ehkä hieman paranormaalia unta jossa oon luokassa (ala-astetta käyn) ja väitän kaikille oppilaille luokan edessä ja opettajalle että olen tullut aikakoneella vuodesta 2025 vuoteen 1993 ja kukaan ei uskonut luokassa sitä kunnes minä sanon "odottakaapas minä lasken kymmeneen ja sen jälkeen huomaatte että mä katoan" ja sitten alan laskea kymmeneen ja sitten siinä käy niin että kymmenen jälkeen minä katoan siitä paikasta ja unitila hyppää uuteen unitilaan.
viestin lähettäjä Juha pohjola
Neuvot&tekniikat miten välttää painajaisissa&ahdistavissa unissa tilanteet
Anonyymi-ap
0
108
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2457607IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its2444643- 1711805
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)741690- 711184
- 1341142
Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61087Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte128976Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy207951- 104925