Kaikesta näkee, että asioita ei ymmärretä ja ideologiaa ohjaa kova tahto ja uskomus seinästä saatavan rahan loppumattomuuteen, niin meillä kuin maailmalla!
https://www.kymensanomat.fi/uutissuomalainen/8682163
Kymen Sanomat kommunistisen ideologian aisankannattajana!
4
141
Vastaukset
- Anonyymi
On tosiasia, että Dollari on heikentynyt euroa vastaan luokkaa 10%. Eli Amerikkalaiset tuotteet ovat 10© kilpailukykyisempiä.
DOW, S&P500 ja NASDAQ ath lukemissa. Trump on hoitanut tehtävänsä älykkäästi. Euroopassa ollaan tyhmiä ja sosialisteja. - Anonyymi
Minun hauskin muisto Kotkan skineistä on, kun joukko näitä vatipäitä lauloi liitsin lenkillä kovaan ääneen Klamydian Kråklund pojkar biisiä. Se on se missä lauletaan että jag är sverige skinhead. Nämä skinit olivat niin tyhmiä että eivät ymmärtäneet edes biisin sanomaa. Siinähän vittuillaan skineille rankasti sanoituksissa ja nämä meidän sekakäyttäjä skinit innoissaan hoilasivat kun luulivat että se on joku niiden ylistyslaulu.
Joku kirjoittikin hyvin että nämä skinit olivat Kotkassa Kummeliosastoa. Se on täysin totta.- Anonyymi
Olet itsekin skiniä alempi. Et osaa kirjoittaa edes oikeaan lankaan.
- Anonyymi
Kaikki tärkeimmät talouden indikaattirit PPI, CPI... osoittavat Amerikkalaisen talouden vahvuutta ja poliittista onnistumista KAIKISSA asioissa. Ottakaa mallia eurososialistit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1702051
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo371445Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1321154Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56882- 55836
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol250804Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20782Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S16722Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58703Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis196624