Ämmänsaari, Suomussalmi
Alueen huono-osaisuutta mittaava lukema on 115,3.
Hyväosaisilla alueilla on pienemmät lukemat. Koko maan keskitaso on 100, ja lukemat vaihtelevat välillä 24–273.
Vertailussa alueiden kesken Ämmänsaari on hyväosaisuudessa sijalla:
1 872 / 2 534
Kopioitu Helsingin Sanomat
Hyväosaisuus - tilastotietos
13
482
Vastaukset
- Anonyymi
Valitettavasti ei yllätä .
- Anonyymi
Hyväosaisuuden luku Suomussalmen sivukyllien postinumeroiden osalta on yli 2000.
Tilastot osoittavat miten huonosti meillä menee, valitettavasti 😪 - Anonyymi
Uskomatonta, hyväosaisilla on pienempi huono-osaisuus. En olisi uskonut ellei pravd...Hesarissa lukisi.
- Anonyymi
Huono-osaisista on vain murto-osa hyväosaisia.
- Anonyymi
Vertailussa alueiden kesken Ruhtinansalmi on hyväosaisuudessa sijalla:
2 416 / 2 534 - Anonyymi
Ei ihan päässyt viimeiselle sijalle.
Huonomminkin menee jossain päin Ja lihavuuvessaki ollaan jeäty jäläkeen monesta moakunnasta. Eteläpohjamoalla lihavimmat Suomessa. Ollaan normaaleja teällä. Ei olla lihavie eikä laehoja.
- Anonyymi
Tyhmyydessä ollaan onneksi piikkipaikalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmyydessä ollaan onneksi piikkipaikalla.
Tyhmiä persjalkoja?
- Anonyymi
Suomussalmi alkaa karsimaan köyhimpiä kyliä, ensimmäinen Juntusranta joka huomenna poltetaan.
- Anonyymi
Jo oli aikakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jo oli aikakin.
Punaliput syttönä
- Anonyymi
Tässä järjestyksessä:
Valhe - Emävalhe - Tilasto
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943752
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453134Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.972739Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572420- 612388
- 1342387
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172357Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212284Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232266- 642070