https://tieku.fi/terveys/uusi-kasitys-tuttu-aine-voi-edistaa-syopasolujen-kasvua?utm_source=crm&utm_medium=email&utm_content=869652_21016
Ruokavaliosta pois tauriini, jota tulee ainakin energiajuomista, tavallinen ruoka tuskin haitaksi tervelle kunhan liikasaannilta vältytään.
Läpimurto tutkimuksissa, tauriini syypää
10
523
Vastaukset 10
- Anonyymi
Syövästä voi parantua parantumiskokouksissa.
https://rapsodia.info/category/pastori-chris-live-videot/ - Anonyymi
Ilmankos kaikkien ikäihmisten kehoitettiin raannoin syömään tauriinia muistongelmiin..
- Anonyymi
Eikö lihassa ole tauriinia?
- Anonyymi
Ihmisen oma kroppa tekee tauriinia.
Mites tuo tauriinisynteesi estetään? - Anonyymi
Kissat tarvitsee ravintolisänä tauriinia.
Kissojen elimistö ei pysty tuottamaan tauriinia.
Miten kuitenkin kissoillakin on syöpää? - Anonyymi
on monia muitakin aineita kuten esim. estrogeenit ja metioniini, joka pahentaa tietyn tyyppisiä syöpiä.
- Anonyymi
Metioniini?
Aminohappo.
- Anonyymi
Yksi mahdollinen tekijä vasta löydetty, ja koskee lähinnä leukemiaa.
- Anonyymi
Kun ihmetellään miksi syvät ovat lisääntyneet ja monet agressiivisiä niin mietitäämpä mitä laitetaan suuhun.
Varsinkin nämä energiajumat joissa saadaan esim kofeiinia moninkerroin enemmän kuin kahvista ja mitä muita aineita niissä on mistä ei tiedetä mitä aiheuttavat.
Sama juttu eineksissä, lisätään aromivalmisteita, säätöaineitä stabilointiaineita yme., mitä näistä tietää mitä aiheuttavat ja mikä niiden yhteisvaikutus on.
Näiden lisäksi jo tiedetyt syövän aiheuttajat , alkoholi, nikotiinivalmiste, tupakka, nuuska, yms.
Monet käyttävät nikotiinivalmisteita sekä juovat energiajuomia ja lisäksi käyttävät alkoholia, kaiken tämän jälkeen ihmetellään kun tulee syöpädiaknoseja.
Kaiken lisäksi normaali kahvi maistuu paremmalle kuin energiajuomat ja natural elintarvikkeista valmistettu ruoka on monta kertaa paremman makuista kuin einekset.
Tupakkaa ja alkoholia ei juurikaan tarvitse ihmisten käyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3421372Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan77936Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.70829Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61823Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt45702- 120693
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka38682- 49648
- 50606
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95552- 45547
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K9526- 25525
- 32521
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48515En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o32492Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain84485- 79457
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8447- 44425