Ajattele, mitä kirjoitat. Muista, että ruudun toisella puolella on oikeita ihmisiä, jotka saattavat loukkaantua viestistäsi.
Niin miettikääpä vähän
19
354
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt meni tunteisiin.
- Anonyymi
Voitko nyt käsi näppäimistöllä sanoa että et olisi koskaan tehnyt itse?
- Anonyymi
Oon samaa mieltä AP:N kanssa se että on pääsy nettiin ei tarkoita sitä että voi huudella mitä sattuu. Nää huutelijat on suurimmaks osaks pentuja kun on kesälomat ja loput sitten muuten vaan sekasin.
- Anonyymi
Eiköhän niillä pennuilla ole muuta tekemistä. Veikkaan, että keskiarvo palstalaisista on 65.
- Anonyymi
Ainahan joku kiusaa ainakin jonkun mielestä.
- Anonyymi
Siksi näitä varmaan juuri kirjoitetaan, loukkaavat muita ja sillä tyylillä että siitä ei voi puhua ja se on hyvin ahdistavaa ja tungettelevaa. Ja loukkaa yksityisyyttä ja muuta. Siksi sitä ei pitäisi tehdä. Tosi harvat sopii yhteen niin että yhteistyö on hyvää kaikista, ja ei loukkaa ja on yhteys millä voi luontevasti parantaa tai korjata yhteistyötä. eikä pitäisi ottaa liikaa tai joutua kestämään liikaa, koska et ole silloin hyvässä energiassa ja tuuppaatte muille omia ongelmia, tunnetuloja jne. ja jotkut ovat kovin päälle käyviä tarkoittaa että väliin puskevat läpi semmoista mitä joku toinen ei halua ja pilaavat sillä muita asioita muiden ihmisten elämässä.
- Anonyymi
kyl kaikki arvaa mimmosta yhteistyötä sullaki on
- Anonyymi
Ei ne kykene, ku äo on alle 50.
- Anonyymi
ironista sinäänsä, ennen kuin tein konkurssin ja koin sen burnoutin. niin suunnittelin yhteistyötä terapeuttien kanssa, mm konkurssin kohtaamisessa, muutoksissa ja tunteisiin miten kohdata tilanne en hallitse miten kokoan itseni, miten pidän elämän tasapainossa.
- Anonyymi
muutokset, konkurssit ja itsestä lähtevät kriisit on usein pitkiä työlistoja, ikäviä syytöksiä, lista, epäonnistuneita asioita ja kasa maksuja, kasa pieleen menneitä sähköposteja ja huutavia palavereita ja sitä työntää ihmisiä pois, tai riuhtoo niitä itseensä. oikeasti kukaan ei neuvo siinä tilanteessa tai tue psyykettä. säälivät katseet ja tsemppiä viestit lähinnä monesti ärsyttävät tai yrittää hyötyä niistä. jos jostakin menisi tämä tahto läpi mitä ei itse ymmärrä että eihän näissä ole enää mitään ideaa. Nämä selitykset ontuva, tunnen olevani nöyryytetty ja kusetetyi ja pitää vaan hoitaa asioita. jotenkin kestää.
- Anonyymi
Kyllä se loukkaava ikäluokka on siellä nuoremmissa, ei meillä vanhemmilla ole mitään tarvetta ilkeille kenellekään edes anonyymisti.
Meillä myös vähemmän näitä mielenterveysongelmia jotka nykyisin tuntuvat olevan muotia vähän joka toisella nuorempaan sukupolveen kuuluvalla.
Tämäkään ei ollut haukkumista vaan tosiasia.- Anonyymi
Huomannut saman myös että nuoriso huutelee hävyttömyyksiä ihan ulkomaailmassakin ja käyttäytyy törkeästi muita ihmisiä kohtaan. Osoitellaan, supistaan ja naureskellaan tuntemattomille ihmisille jotka saattavat erottua edes hitusenkin massasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomannut saman myös että nuoriso huutelee hävyttömyyksiä ihan ulkomaailmassakin ja käyttäytyy törkeästi muita ihmisiä kohtaan. Osoitellaan, supistaan ja naureskellaan tuntemattomille ihmisille jotka saattavat erottua edes hitusenkin massasta.
Pakko olla samaa mieltä, ja samalla myöntää että olen keski-ikäinen....
Jokin nuorisossa on vakavasti vialla, ei toki kaikissa, mutta isossa osassa nuoria, jokin on todella vinksallaan niillä. Ei ole normaaleja ollenkaan.
- Anonyymi
Ei nämä mitään ajattele.
- Anonyymi
En kirjoittele ilkeyksiä enkä uhkailuja, mutta himmaan tekstejä myös toisesta laidasta. En tänne jakele suurimpia tunteita, ne saa kokea rakkauden kohde elämässäni vain IRL, jos lähennymme.
Nainen 50+ - Anonyymi
Se kai näillä on tavoitteena. Seurata ja sotkea ja levittää pahaa oloa, kun oma elämä ei ole tasapainossa. Paras siis pysyä täältä pois ja jättää huutelemaan tyhjille seinille, koska se on lopulta ainoa oikea kohdeyleisö turinoille mitä täältä saa lukea.
- Anonyymi
Täällä on yksi tai useampi yli-ikäinen akka joka on todella ilkeä ja kommentoi kaikkea hyvin ikävään ja ilkeään sävyyn. Usemman kerran huomannut kommenteissa saman ikävän sävyn, yhden ja saman henkilön tuottamaa saastaa.
Tietenkin ajatellaan. Eikä tarkoitus oo loukata ketään. Mutta jos Orpo kerran lupaa ettei leikkaa koulutuksesta ja leikkaa kuitenkin. Niin eikö sillon pidäkin arvostella. Jos on toiminut typerästi, niin sillon ei pidä loukkaantua, kun asiasta sanotaan.
- Anonyymi
Omasta mielestäni mietin enemmänkin kun tarpeeksi sille en voi minkään jos joku totuudesta loukkaantuu joissain/joistain asioissa/asioista kerron niin kuin ne muistan en täysin sanatarkasti välttis mitä on puhuttu mutta lähemmä totuutta kuitenkin suunnilleen totuuden mukaisesti ei voi minkään jos ei ihan kaikkea pilkulleen oikein muista mulla on jo kuitenkin ikää jo nelkytviis vuotta ja melko hyvin muistan viisi vuotiaasta eteenpäin lähes kaiken
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683149
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753047Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682902On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632574Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli432088- 601657
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181639- 351625
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241610- 591556