Ei ole kenellekään mitään hyötyä:
https://youtu.be/rs5i-xajYN4?si=_BAxJ8UdpjjJGe0i
Tyhjän jankkaaja, kaupat ovat täynnä ruokaa, juomaa ja rompetta.
Tubettajat joiden Youtube luomuksista
7
156
Vastaukset
- Anonyymi
https://youtu.be/44XnRYmNQ7I?si=9IDvJXx9b7R9QaLc
Samaa sarjaa, Suomi on täynnä kauniimpia maaseudun kesäpihoja ja maisemia.
Myös ihmisiä joilla on tarina. - Anonyymi
Aloittajan elämä on surkeaa ilotonta katkeraa.
- Anonyymi
https://youtu.be/Zn40b3NGbcA?si=nXOViCpVadqZVXFC
Entä tuo? Kehtaa selittää että saa rakentaa sutta ja sekundaa kun asukas ehkä elää vain 10-20 vuotta.
Eikö jatkuvasti ole käynnissä riitoja ja käräjiä kun ostetusta taloista löytyy löytyy vaikka mitä halpoja ratkaisuja jotka eivät ole kestäneet edes kymmentä vuotta ja piha on täynnä luhistumispisteessä olevia kyhäelmiä jota saa olla talvella jatkuvasti vahtaamassa milloinka katto romahtaa niskaan.
Jos ongelmajätettä haudataan rakennuksen perustuksiin niin eikö se ole ongelman piilottamista ja siirtämistä toisten ongelmaksi.
Olisi rakennusalan ammattilaiselta odottanut aivan toisenlaista suhtautumista jo silloin kun rakennuttaja pyytää halpuuttamista.
Ehdottiko rakennuttaja sähköpylväiden käyttöä konesuojan perustuksissa? - Anonyymi
Kun minä vuan ja minä pärjeen niin se on hyvä.
Entä kun tulee aika, ettei olekaan minä minä vaan täysi paskakasa, pitää muuttaa elämäntyö rahaksi mutta pihamaalla on vain roinaa ja kömmänöitä joista kukaan ei maksa mitään, vaan päinvastoin laskee mitä roinan siivoaminen ja purkaminen maksaa - Anonyymi
Jos elämä maaseudulla rotteloiden seassa ihanaa olisi niin Pirjohannele tuskin purjaisi kahden "kodin" väliä vaan ensimmäinen ihana koti kauniine maalaismaisemineen ja kukkaisine pihoineen olisi mennyt huutaen keikkuen kaupaksi kovaan hintaan jo ajat sitten.
- Anonyymi
No kumpiko lie säälittävänpää ja turhempaa? Tehdä videoita? Vai valittaa niistä toisen tekemistä videoista täällä? Taidatpa tietää vastauksen itsekkin!
- Anonyymi
Samaan sarjaan kuuluvat nuo Turatubettajat.Syöntiä,juontia ja joutavan ajelua.
Kyllä ovat jo osuutensa ilmas saastuttaneet.Joutaa autot paaliin ja mummo hoitamaan kotia,ettei joka nurkka homehdu huollon puutteessa🧐
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2083336Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401673Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971523- 921419
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461354Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601286Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121218Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89952Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55882