Nämä kaks viimeistä päivää on kuin trillerin episodi! Viimeyönä räjähti kova ilotulitepakkaus, tänään hullu rallikuski ajo pakulla poliisii karkuun. Mitä tapahtuu huomenna ja kuinka turvallista tulee asua tääl tulevaisuudessa?
Kiteen Wildout
Anonyymi-ap
5
379
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan normaalia kaupunkielämää, tätä lisää kiitos 👍
- Anonyymi
Pientä se on siihen verrattuna että takavuosikymmeninä pontikkapannut räjähteli ja ukot ajeli milloin minkinlaisilla ajoneuvoilla hirvittävässä ponuhumalassa. Se oli vaarallista aikaa se!😱
- Anonyymi
Joo vaan mitään ei kuitenkaan sattunut. Sitten kun tulee poliisin pelko tai taka-ajo niin yleensä sattuu vahinkoja.
- Anonyymi
On hurjaa menoa, kerrassaan rajua, missä iltiksen toimittajat luuraa! Itä-Suomen Chicago. Pyssyt räiskyy, pirtu läiskyy, auto jatkaa kulkuaan vain vanteet kolisten....
- Anonyymi
Kiteellä tuo on ihan normaalia,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2057054
- 594652
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s404353- 733292
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161955Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271716- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401583- 341469
- 1431247