Loimaalla ilmeisesti käytetään paljon nuuskaa. Meidänkin kerrostalon pihalle on vähän välillä sellaisia ilmestynyt ja ravintoloiden edessä niitä on aika paljon. Eiks nää käyttäjät tiedä vaaroista.
Ja missä näitä oikein myydään
Nuuskan käyttö
7
383
Vastaukset
- Anonyymi
Osa jengistä poimii niitä maasta ja pistää huuleen.
- Anonyymi
No ei kai ,nehän on likaisia kun ne on maassa ollut. Nuuskan käytöstä tuli hiljakkoin dokumentti tv:sä ja näytettiin millaseks ihmisen suu ja hampaat menee
- Anonyymi
Moni MT- ja päihdekuntoutuja poimii noita käytettyjä maasta. Todellisuus on tarua merkillisempää.
- Anonyymi
Loimaalla on yllättävän paljon roskaväkeä, ei kukaan järkevä ihminen tuollaisia käytä.
- Anonyymi
Taitaa kuitenkin nyt olla kyse niksapusseista, siis nikotiinipusseista, joita myydään tupakanmyyntipisteissä..
- Anonyymi
Olkoon mitä tahansa mutta täysin tarpeetonta ja typerää on tuollaisia käyttää ja itselleen nikotiiniriippuvuus hankkia mutta kunpa käyttäjät osaisivat edes jätteensä roskiin laittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753425Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1041730Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2301381- 741336
- 641205
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991097Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521079- 63991
Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei18873- 42857