Kuinka moni ei malttaisi odottaa syksyllä julkaistavia uuden Ravin ennakkohintoja? Itse meinaan vaihtaa 2024 mallisen Ravini tuohon uuteen.
Uusi 7. sukupolven Rav4 tulossa, joko ostohousut jalassa?
27
305
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole ostohousut jalassa. Seuraava autoni on sähköauto.
Corollamies- Anonyymi
Koko maailman odottaa uuden RAVin tuloa, sillä onhan se maailman ostetuin auto.
Toyota RAV4 oli myös vuoden 2024 rekisteröidyin auto maailmassa.
Niitä rekisteröitiin 1 187 000 kappaletta, mikä riitti 2 000 auton erolla voittoon Tesla Model Y:stä. Rav4 lisäys vuoteen 2023 verrattuna oli 11 %.
https://tekniikanmaailma.fi/toyota-rav4-oli-vuoden-2024-rekisteroidyin-auto-maailmassa-tesla-joutui-taipumaan/
- Anonyymi
Toyota pitää vaihtaa vuodenvälein uuteen että toimisi edes joskus LoL
- Anonyymi
Rav4 - Vuoden auto. Parhaimmillaan ehkä jopa kahden 😂
- Anonyymi
Toyotaa en osta koskaan, koska vaatimustasoni on korkeampia ja muilla merkeillä on laatu ja mukavuus parempaa.
- Anonyymi
Kerros mikä merkki on Rav4 hintaluokassa laadukkaampi ja mukavampi? Ja siis nelivetoisena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerros mikä merkki on Rav4 hintaluokassa laadukkaampi ja mukavampi? Ja siis nelivetoisena.
Alfa Romeo Junior Q4 MHEV. LÖYTYY TYYLIÄ JA LAATUA josta Terot vain unelmoi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerros mikä merkki on Rav4 hintaluokassa laadukkaampi ja mukavampi? Ja siis nelivetoisena.
Ihan noin esimerkkinä mainitsisin VW ID.4 gtx:n. Erittäin laadukas ja mukava neliveto. Eikä hintakaan juuri eroa neliveto Ravista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerros mikä merkki on Rav4 hintaluokassa laadukkaampi ja mukavampi? Ja siis nelivetoisena.
Tuohon on helppo vastata, kaikki muut merkit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan noin esimerkkinä mainitsisin VW ID.4 gtx:n. Erittäin laadukas ja mukava neliveto. Eikä hintakaan juuri eroa neliveto Ravista.
Pääseekö iideellä yli 800 km lataamatta ja latausaika n. 5 min? Plugari-Rav4:llä pääsee yhdellä tankillisella ja tankkaus max 5 min....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alfa Romeo Junior Q4 MHEV. LÖYTYY TYYLIÄ JA LAATUA josta Terot vain unelmoi.
Heh, mahtava makarooni!😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääseekö iideellä yli 800 km lataamatta ja latausaika n. 5 min? Plugari-Rav4:llä pääsee yhdellä tankillisella ja tankkaus max 5 min....
Miksi pitäisi päästä? Harvoin minä yli 400 km taipaleita ajan yhtä kyytiä. Kyllä siinä vaiheessa on jo tauko paikallaan, yleensä jo ennenkin.
Ajettuani nyt noin vuoden id:llä olen pysähtynyt latureille vain kaksi kertaa. Nekin aivan kokeillakseni näitä kaupallisia latureita. Toimivat kyllä aivan hyvin ja nopeasti. Hyvä että ehtii lautasen tyhjentää ja kahvin hörpätä päälle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääseekö iideellä yli 800 km lataamatta ja latausaika n. 5 min? Plugari-Rav4:llä pääsee yhdellä tankillisella ja tankkaus max 5 min....
Silti se Rav4 on vain bensaa polttava plugari. Viisi vuotta plugarilla riitti minulle, nyt on oikea sähköauto alla.
- Anonyymi
Ostohameen tuo vaatisi.
- Anonyymi
Ostovaipat jalkaan kun tulee niin pahasti kusetetuksi.
- Anonyymi
Toyota ja muiden hybridien ongelmia mitkä toteutettu Toyotan tekniikalla.
https://www.instructables.com/RAV4-XA50-PHEVPrime-HV-Cable-Corrosion-Prevention-/
Paljon on ongelmia noissa hybridi järjestelmissä.
Mutta tyhmät ostaa silti.- Anonyymi
niin tuntuu olevan toyotahan on vikoja täynnä akut erittäin herkkiä vioille ei jatkoon ravistinhttps://www.youtube.com/watch?v=hBCGPE8tmqE
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin tuntuu olevan toyotahan on vikoja täynnä akut erittäin herkkiä vioille ei jatkoon ravistinhttps://www.youtube.com/watch?v=hBCGPE8tmqE
Tuossahan kehutaan miten kestäviä Toyotan akut on. Siitä on oikein oma jaksonsakin.
- Anonyymi
Vain tuo takamoottorin kaapelin liitin on riski mutta sekin harvinainen. Sille löytyy korjaus muualtakin kuin Toyotalta, joten asia ole mitenkään iso ongelma. Suomiautoihin maahantuoja on noita vaihtanut goodwillin puitteissa.
Kyllä DSG ja TSI on palon paljon isompi riski. DSG:tä ei saa ikinä kunnolliseksi.
- Anonyymi
Aasiassa on vitutusta.
- Anonyymi
PUHUT AASIAA!
- Anonyymi
Uusi malli on aika ruma takaa ja keulasta sekä koelauta kasarilta.
- Anonyymi
Saapa aikanaan nähdä ovatko oppineet mitään?
https://moottori.fi/uutinen/adacin-tiepalveluraportti-pienempi-ja-isompi-keskiluokka-nama-autot-jattavat-eniten-tielle/ - Anonyymi
On hemmetin hieno, tuo myy meillä ensi vuonna viiden kärjessä tilastoissa. Veikkaan että hev-malli alkaen 47 tonnia ja phev alkaen 53 tonnia.
- Anonyymi
Aika kallis. Käsittääkseni halvemmalla saa parempia autoja.
Harmi että sellaisen joutuu hakemaan ulkomailta koska ei tuoda maahan vielä. - Anonyymi
Hintasi ovat paljon liian korkeita.
- Anonyymi
Toyota hinnoittelee ne todennäköisesti lukujasi paljon edullisimmaksi ostovoiman vahvistamiseksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 635154
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai554606Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1234559Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3161854- 851503
- 911472
- 2351360
- 3201073
- 200961
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.51883