Näyttää olevan polvihousuporukkaa paljon. Mikähän lie noiden ikä? Minä käytin polvihousuja viimeksi vuonna 1965 kun olin kolme vuotias.
Polvihousut suosittuja
32
274
Vastaukset
- Anonyymi
Polvihousut ja shortsit ovat lasten asuste.
- Anonyymi
Kyllä näin helteellä parhaat on kunnon sarkahousut ja alle vielä kunnon flanellihousut, villasukat ja nahka saappaat.
- Anonyymi
Pitkälahkeisetbsarkahousut, ja löysät. Niin löysät ettei tenat näy housujen sisältä.
- Anonyymi
Niin, voivathan noita housuja toki naisetkin käyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, voivathan noita housuja toki naisetkin käyttää.
Nämä kalkkilaivan kapteenit ja hernekepit kun ei kehtaa koipiaan esitellä ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä kalkkilaivan kapteenit ja hernekepit kun ei kehtaa koipiaan esitellä ...
Kyllä noita näkee vaikka minkälaisia kieroja koipia polvihousumiehiltä. Tutti vielä suuhun niin se kruunaa koko tyylin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä noita näkee vaikka minkälaisia kieroja koipia polvihousumiehiltä. Tutti vielä suuhun niin se kruunaa koko tyylin.
Äipän pikkunen älähti
- Anonyymi
Minun mielestäni helteellä on paras asuste muslimi miesten käyttämä valkoinen mekko.
- Anonyymi
Sinähän sen tiedät huntuiita
- Anonyymi
Eihän noita aikamies jalkaansa laite.
- Anonyymi
No sinähän oletkin jäänyt pikku kalle asteelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sinähän oletkin jäänyt pikku kalle asteelle
"No sinähän oletkin jäänyt pikku kalle asteelle"
-Sinä olet ilmeisesti ala-asteella, ainakin mitä yhdyssanojen osaamiseen tulee..
- Anonyymi
Beduiinien käytämä mekko on hyvä. Alla kun ei pidä muita vaatteita niin vilpoista on kulkusten heilahdella.
- Anonyymi
Minä kotona kuljeskelen vanhassa valkoisessa Finlaysonissa. Pään reikä keskelle ja siellä voi vaikka askarrella käsillä jotakin. Mukavan vilponen. Minä kun olen 153 cm pitkä, niin se ulottuu lattiaan saakka.
- Anonyymi
Mekko siis ulottuu maahan saakka?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mekko siis ulottuu maahan saakka?
Luit huolimattomasti. Se ulottuu LATTIAAN saakka! Lakana tulee viittana perässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luit huolimattomasti. Se ulottuu LATTIAAN saakka! Lakana tulee viittana perässä.
Jaa niin...mulla puolestaan ulottuu yli navan eli toiseen suuntaan, sulla vaan roikkuu😆
- Anonyymi
Outoa kinastelua yhdestä kävelykepistä. Yleensähän se ulottuu lattiaan tai maahan saakka.
- Anonyymi
Vedä sä vaikka sarkapussihousut päälles ja sinne alle vielä kunnon raappahousut. Olet sitten niin juntti, kun jutustaskin voi päätellä.
- Anonyymi
Käyttämäsi termit vaatekappaleista ovat aivan tuntemattomia. Sarkapussi ja raappa??
Missä palvelit jatkosodassa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyttämäsi termit vaatekappaleista ovat aivan tuntemattomia. Sarkapussi ja raappa??
Missä palvelit jatkosodassa?Ukrainassa
- Anonyymi
Selvisit kuitenkin. Isofaija kertoi että suomalaiset teurasti tuhansia ryssien ukrainalaissotilaita jatkosodassa.
- Anonyymi
Uimakelit jatkuvat. Nyt kaikki maahanmuuttajat lapsineen uimarannoille läträämään ja tutustumaan vaikka pohjan eläimistöön.
Mamunaiset ja- tytöt rohkeasti bikineissä rantaan opettelemaan suomalaista rantakulttuuria.- Anonyymi
Espanjassa saa sakot kun menee uimarannan ulkopuolelle bikineissä tai uimahousuissa. Koskee myös uimashortseja.
- Anonyymi
Taskureisi-shortsit, joissa on paljon taskuja ovat hyvät,mahtuu tavarat niihin taskuihin. En omista pitäisi ehkä.
Tuonne Köhniön uimarannalle on suuri liikenne, tästä menee niitä paljon ja lähikaupasta ostavat rantaeväitä.- AnonyymiUUSI
Shortseihin ei reisitaskuja saa, niissähän ei riitä lahkeessa pituus . Reisitaskubermudat oli jo vuosikymmenet sitten varsinkin karavaanareiden suosiossa, niiden taskuissa kulki mukavasti tarvittava pikkutilpehööri mukana.
- AnonyymiUUSI
siis tarkoitin: https://www.streetbeat.fi/c3-shortsit-fi.html
tommoisiasjuttuja - AnonyymiUUSI
Sitten jos käyttää polvihousuja niin pitää ottaa pohkeisiin tatskat iiik!
- AnonyymiUUSI
tatskat siksi että erottuu porukasta ja on yksilöllinen :D
- AnonyymiUUSI
Aikuiset miehet taantuu kesähelteellä 2 vuotiaan tasolle.
Tosimies ottaa helteellä korkeintaan toiset villasukat pois ja ehkä välihousut jos päälihousut on toppahousut. - AnonyymiUUSI
Pitkät kalsarit pitää olla, sillä toppahousut on kalsean tuntuinen paljaalle iholle.
- AnonyymiUUSI
Joo eikä oikein riitä pelkät toppahousut näillä keleillä
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683209
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753077Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682942On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662621Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251657Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649- 351645
- 591576