Tää mun pitää ensin tietää.
Ooks hetero
33
613
Vastaukset
- Anonyymi
100%
- Anonyymi
En oo en.... 😻
- Anonyymi
Ja siinä tais sattua pieni väärinkäsitys. En tarkoittanut niin ettei olis... Sä oot mun juttu ❤️😎😸😽
- Anonyymi
Ota itse selvää siitä
- Anonyymi
En ihan niin täysin kuin olen antanut ymmärtää, mutta tunnen seksuaalista vetoa vain äärimmäisen harvoin naisiin.
Nainen- Anonyymi
Mulla sama mut oon hetero mies ja siis miehiin
- Anonyymi
Tietääkseni empä ole koskaan kokenut seksuaalista viehätystä miestä kohtaan enkä ole vie tähänkään päivään asti ymmärtäny että mitä naiset näkee miehen vartalossa oli se treenattu tai ei
- Anonyymi
En oo homo mies vaikka jotkut niin voivat luullakin kun oon yksinäinen
- Anonyymi
Minäkin olen hetero en saanut sitä kenet halusin ja lisäksi olen täysin seinähullu jotenka parempi olla yksin.
- Anonyymi
Kysy Irl,äläkä täällä toope...
- Anonyymi
Eilen panin pilua.
- Anonyymi
Tero ei oo ku se on vaan sähkötön maajussi.
- Anonyymi
Kiinnostaako sua nainen nää miesten väliset jutut kun nostat esiin
- Anonyymi
100% hetero vaikka yksinäinen olenkin.
- Anonyymi
ennen bi, ja hänen taapamisen jälkeen lesbo ;) Ei kestä kiittää ;)
- Anonyymi
Kiva että oon tehny palveluksen LBTGQ kommuunitylle
- Anonyymi
En ole. Olen ollut ihastunut naisiin ja miehiin.
Mitä muuta haluat tietää?
-N - Anonyymi
100%
- Anonyymi
Täysin.
- Anonyymi
Kaikki normaalit on.
- Anonyymi
Olisipa hauska tietää, että minkälainen normaali tuon viestisi takana piileskelee.
- Anonyymi
Pien hetko, tarkistan pedin päästä.
- Anonyymi
Paneksinut paljon miestä elämässäni ottanu suukkiin enemmän kun ehtiny ja vielä pitäny siitä.
- Anonyymi
En todellakaan, vaan 100 % lesbo ja ylpeä siitä. En voisi kuvitellakaan olevani miehen kanssa, pelkkä ajatuskin on jotenkin koominen.
- Anonyymi
Sä voisit olla mun kulta 🤩🤗tuntuu siltä ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä voisit olla mun kulta 🤩🤗tuntuu siltä ❤️
Niin, onhan se mahdollista, ei voi tietää.
- Anonyymi
Piti ihan lukea aiheesta ja en ole vaan kyllä taidan olla demiseksuaalinen.
Demiseksuaali/demiseksuaalinen ihminen kokee seksuaalista vetovoimaa ainoastaan sellaisia ihmisiä kohtaan, joiden kanssa on luonut vahvan tunnesiteen. Sana ei määrittele kokijan omaa sukupuolta/sukupuoli-identiteettiä.- Anonyymi
Oletko nainen vai mies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko nainen vai mies?
Nainen
- Anonyymi
Jos ei näe toisen kasvoja niin silloin ihminen käyttää aistejaan ja mitä tiiviimmin ollaan yhteyksissä niin toisen ulkonäöllä ei ole Demiseksuaalisille mitään merkitystä.
Heidän suhde perustuu tunteisiin, mutta ihmiset joille ULKONÄÖLLÄ on merkitystä tuomitsevat.
Tässä on kyse samasta, kun KAKSOISLIEKKI RAKKAUDESSA jossa parit täydentää myös toisiaan.
- Anonyymi
99% hetero. Prosentin mahdollisuuden jätän kimppailulle ja sille, että tulisi jostain syystä halu kokeilla kerran imeä kullia uteliaisuuden vuoksi. Varsin epätodennäköistä, koska suuri osa kulleista ei ole yhtä kauniita kuin omani, mutta ei tässä elämässä kannata ikinä sanoa ei ikinä.
- Anonyymi
Eiku oon yks Tero.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423394- 361994
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301729- 161527
- 231508
- 91391
- 241387
- 141227
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781125- 221102