Kuinkamonta vuotta vanhemmalle voi mielestänne aiheuttaa pelkotilan tanssimossa? Entäs ennen tanssimoa tai tanssimon jälkeen?
Vastaukset 11
- Anonyymi
Veikkaampa että vaikka kuinkamonta vuotta vanhemmalle voi melko huoletta aiheuttaa.
- Anonyymi
Tans simo voisit mennä hoitoon.
- Anonyymi
Tämä onkin hyvä kysymys, johon ei välttämättä ole aivan tarkkaa vastausta, mutta viimeaikaiset kävijätilastot kuitenkin osoittavat melko sekä nuorten- että vanhainkin tanssikiistatta sen, että joitain vuosia vanhemmat tanssinharrastsjat ovat joko oleellisesti harventaneet eritoten nuorten valtaamissa sekä valtaamisyritysten kohteina olevissa tansseissa käyntejään tahi kokonaan lopettaneet tansseissa käymisen. Tämä on tietenkin ollut nuorten mieleen, koska tanssimoihin on tämän kehityksen myötä muodostunut runsaasti vapaata tanssiparkettitilaa esmes show dacelle ynnä muille sensemmoisille laajahkoja tanssilattiapinta-aloja vaativille moderneille elikkäs vähillä tanssitaidoilla tanssittaville musiikintulkinnallisille tanssilajeille.
Onko syynä kehitykseen kuitenkaan ollut viimevuosina virinnyt ja siitä lähtien kiihtynyt tanssikukkahattuhenkilöitten joitain vuosia vanhempiin tanssinharrastajiin kohdistama rukkasniksipeloittelu vai olisiko kysymyksessä sittenkin kyseiseen pelottelukohderyhmään toki pelkästään ikänsä perusteella joutuneitten kohtelias ele jättäytyä pois nimenomaan sellaisista tanssillisista tilaisuuksista, joissa heistä on tulkittu aiheutuvan kohtuutonta haittaa ja vaivaa?- Anonyymi
Vanhemmille tanssijoille etenkin ennen tansseja ja tanssien jälkeen kohdistetulla pelottelulla on ollut tanssimoitten täyttöasteille kohtalokas seuraus, koska vanhemmat tanssijat eivät enää uskalla tulla tansseihin!💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhemmille tanssijoille etenkin ennen tansseja ja tanssien jälkeen kohdistetulla pelottelulla on ollut tanssimoitten täyttöasteille kohtalokas seuraus, koska vanhemmat tanssijat eivät enää uskalla tulla tansseihin!💩
Moni vanhempi tanssija on todennut, että viimeaikoina tanssikukkahattuhenkilöitten viljelemä ikärasismi arveluttaa kovin heitä eikä enään ole spontaaneihin tansseihilähtöihin juurikaan uskallusta vaan pitää ensin googlettaa ja somettaa minne tanssimoita valtaavat nuoret on tanssikikkahattuhenkilöitten toimista usutettu että ei tulisi sitä ikäperusteista sanomista taas. 🥸
- Anonyymi
Ennen tanssimoa tai tanssimon jälkeen vanhemmille voi aiheuttaa pelkotilan tosi helposti sanomalla näin, että tiesittekö, että siinä elämänne kangistuneessa vaiheessa, jossa ette enää pysty koskettamaan omaa nenäänne omalla kyynerpäällänne, voitte melko huoletta myöntää jo itsellenneki, että ette ole enää nuori.
- Anonyymi
Vaikuttaa siltä, että nenänpidennysleikkausjono on nyt nuorten keskuudessa in 🥳 Näin se some toimii 🤔
- Anonyymi
Puhut kokemuksen rintaäänellä varmaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhut kokemuksen rintaäänellä varmaan.
Eikäkö yhdeltä karkealta arviolta paristakolmestakymmenestä parhaimmista kamuista kuulin. On niitä kamuja toki muitakin, mutta ne ei oo yhtä hyviä.
- Anonyymi
Hirmu monta vuotta vanhemmille ei kannata pelkotiloja aiheuttaa nimittäin nythän on hyvinkin pitkälti niin, että jos varakkaat eläkelläiset jättävät tanssimossa aiheutetun pelkotilan takia tulematta nuorten mukamas valtaamiin wcs-bileisiin, niin eihän näitten muutaman hassun nuoren aiheuttamilla lipputuloilla kustannettaisi edes gramexin ja teoston maksuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa521226Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää86946- 164907
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105844Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä29815Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒201752Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93707Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks43705Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as24679- 25647
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu122635- 61602
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa43596Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12555On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78520- 80512
- 39495
- 57485
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75477- 55477