Ihan rakkautta ❤️
Ihan selvä juttu
16
510
Vastaukset
- Anonyymi
Naisen kanssa? Miten on niin selvää? 😍
- Anonyymi
Miehen, selvää on ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehen, selvää on ❤️
On todellakin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On todellakin
Nyt on vahvasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on vahvasti
👍
- Anonyymi
Miksi et laita mitään tunnisteita jos kerta kirjoitat jollekin. Vähän outoa tehdä aloituksia ei- kenellekään. Hoida omat asiasi!
- Anonyymi
Täh
- Anonyymi
Mene nyt siitä
- Anonyymi
selvä juttu
https://www.youtube.com/watch?v=e-3R5yPAyzo&list=RDe-3R5yPAyzo&start_radio=1
. - Anonyymi
Joo se oli sillon sillä kurssilla kun kohdattiin ja häntä kuuntelin suunnatonta ymmärrystä ja sielujen sympatiaa. Kertaakaan en oo kyseenalaistanu sitä sidettä.
- Anonyymi
Kurssi on oikea
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kurssi on oikea
Kovin tutulta näytti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kovin tutulta näytti
Elettyjen elämien tuttua
- Anonyymi
Rakkaudesta rikoit kiven 😍
- Anonyymi
Menen aina läpi harmaan kiven jos jotain haluan
- Anonyymi
Nyt juttu toimii..mun sydän kokonaaaaaan auki Hänelle! 🤍🥰🩷💫
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683139
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753037Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682902On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632574Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli432088- 601657
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181629- 351625
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241610- 591556