haju tänne. Kauas tuntuu leviävän. 😂
m-n
🤢
Tuli semmoinen jännä
29
493
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko ihan terve? 😅
Eikö muuta ole mielessä. - Anonyymi
Tuli semmoinen jännä
N-M - Anonyymi
Tuli semmoinen jännä
Montako poistat??? - Anonyymi
🤣🤣
- Anonyymi
🤣
- Anonyymi
Fuck you!!!!
- Anonyymi
I hate you!!!
- Anonyymi
Pese perseesi niin ei haise. Ei riitä se että paskan pyyhkii yhdellä paperilla. Vaaditaan useampi paperi ja vielä alapesut niin sitten ei enää haise. Eikö äitisi opettanut sinulle edes silloin kun kävit äitisi kanssa ostamassa kengät sinulle, yli 50- vuotiaalle äijänkäppyrälle?
- Anonyymi
Minkälainen jännä haju?
- Anonyymi
Mädäntynyt
- Anonyymi
Tarvit hoitoo. Ja mutsis tarttee muuten kans...
- Anonyymi
Hande tuulettaa nyt vaan itse oreganon hajut pois
- Anonyymi
Vasta maanantai ja meno on tätä 🙄
- Anonyymi
Tää on huvittavaa että joku incel aina itkee noita haisemisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää on huvittavaa että joku incel aina itkee noita haisemisia.
Se on kryptaa ihmisestä kuka on nähnyt sekä TAHTOMATTAAN liikaa.Se on kiusaamista ja sillä yritetään tappaa(hakkerit).
Se ajoittuu aina aikaan kun pari ihmistä on samaan aikaan,samassa paikassa.Sillä valotetaan kiusatulle että se toinen on se kuka kyttää sitä ja kirjoittelee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on kryptaa ihmisestä kuka on nähnyt sekä TAHTOMATTAAN liikaa.Se on kiusaamista ja sillä yritetään tappaa(hakkerit).
Se ajoittuu aina aikaan kun pari ihmistä on samaan aikaan,samassa paikassa.Sillä valotetaan kiusatulle että se toinen on se kuka kyttää sitä ja kirjoittelee.*(hakkerit yrittää tappaa ja estää uhrinsa).
- Anonyymi
Ei tainnut poika tietää, että kalman haju tarttuu vaatteisiin. 🙄
- Anonyymi
Olen kerran kulkenut rappukäytävässä, jossa kalma haisi voimakkaasti vielä viikkoja...
- Anonyymi
Tämä on sitä ryhmäkyttäämistä.mistä on täälläkin puhuttu.
- Anonyymi
Jotain mätää Tanskanmaassa
- Anonyymi
Juu,Roissa on kuumimmat latinot.Eipä siinä,kyllästyy vuodessa,90% vastaantulija on sen näkönen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu,Roissa on kuumimmat latinot.Eipä siinä,kyllästyy vuodessa,90% vastaantulija on sen näkönen.
Tuoksuuko ne hyvälle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuoksuuko ne hyvälle?
Jos minulta kysytään ,ovat kyllä aika hajuttomia ja mauttomia minun makuuni.Tykkään enempi miehistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuoksuuko ne hyvälle?
Nisti H*orat tuskin tuoksuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö Rovaniemelle siis kipin kapin.
- Anonyymi
Kaatopaikan lähettyvil helteillä varsinkin joutuu sniffaa. Yrittänyttähän ei laiteta, mut naulataan suoraan ilmotustaululle, ku ei ne muhun kykene. -sivusta
- Anonyymi
No mutta sinähän lähdet hyvä mies jäljittämään sitä hajua, mikään ei voi mennä pieleen👍
- Anonyymi
Haju vaikuttaa hyvältä, kiima tuoksuu kun vanhanajan sisälateksi!
- Anonyymi
Liian hapokasta. Kola-Ollilta siteerattu.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683149
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753047Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682902On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632574Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli432088- 601657
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181639- 351625
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241610- 591556