Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Anonyymi-ap

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?

80

1225

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ohi kävellen

• Anonyymi

Kirjoittaisin, että oli sovittu! 😇

• Anonyymi

Olisin syöksynyt ennenaikaisesti isini s*ittimestä ulos. Maailma olisi parempi paikka ilman minua. Edes oma kaivattu ei rakasta minua.

Mieheltä

• Anonyymi

Noh ei kai nyt sentään 💔 nainen sivusta

• Anonyymi

Voi olla että rakastaakin. Ei kannata negan kautta miettiä asioita. Kyllä sinä olet rakkauden arvoinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi olla että rakastaakin. Ei kannata negan kautta miettiä asioita. Kyllä sinä olet rakkauden arvoinen.

Niin olet sinäkin! Paina se mieleesi ja muistele tätä kun elämä heittelee rapaa päällesi 💚🩷💜💙🧡💛

• Anonyymi

Olisin vaihtanut ajoissa harrastuspaikkaa.

• Anonyymi
        UUSI

Sinä voit pitää sen. Minulla on uusi paikka.

• Anonyymi

En tykkää jossittelusta.

Ensi kerralla, kun nainen alkaa puhua useista miehistä, nousen, kiitän illasta ja poistun paikalta sopivampaa seuraa etsimään.

• Anonyymi

En olisi hakenut siihen työpaikkaan.

• Anonyymi

Ampunut jo ensimmäisellä kerralla.

• Anonyymi

😮

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😮

😲

• Anonyymi

en ois nukkunu sillon ku he lähtivät lenkille

• Anonyymi

😔 mitä tapahtui?

• Anonyymi

En antaisi niin montaa mahdollisuutta.

• Anonyymi

Olisin tehnyt toisenlaisia valintoja jo lukioiässä.

• Anonyymi

En ois lähteny eräästä paikasta erääseen paikkaan missä koko pakka levis vttu täysin

• Anonyymi

Olisin jättänyt sen baariteissun väliin 🙃

• Anonyymi

Puheesi sammaltaa jo siihen malliin, että parempi laittaa korkki kiinni tältä illalta?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Puheesi sammaltaa jo siihen malliin, että parempi laittaa korkki kiinni tältä illalta?

Kylläpä oli naseva heitto taas palstasedän mongerrukseen, vähän monotoninen, mutta jaksaa jaksaa

• Anonyymi

Sitä en tänne kerro

• Anonyymi

En ois ollunnii antava aina

• Anonyymi

En olisi tuhlannut huomiota väärälle ihmiselle

• Anonyymi

Mitä ikinä tarkoittaakaan.

• Anonyymi

Olisin jättänyt sen ensimmäisen paskan avioliiton väliin, mutta onneksi minun ELÄMÄ on KUNNIANLOUKKAUS viimisen ex-mieheni ja hänen uuden vaimonsa mielestä!

• Anonyymi
        UUSI

Harmi kun näissä sinun jutuissa ei ole mitään langanpäätä mistä saada kiinni, naisena esiintyvä äijä

• Anonyymi

Kaikki menee kuten pitääkin ❤️ ylä ja alamäessä

• Anonyymi

Olisin ollut silloin selvinpäin 🩷

• Anonyymi

Olen kuitenkin ymmärtänyt, että en olisi oppinut ilman tiettyjä tapahtumia varmaan mitään. Eli en mieti tuolla lailla ollenkaan, jossittelu on maailman turhinta ajan haaskausta. Olen jälkeenpäin miettinyt joskus, miten olisin toiminut toisin. Ja sitten ymmärtänyt, että ilman tiettyä kokemusta en olisi asiaa oppinut. Enkä siis olisi voinut toimia muulla tavalla, kuin mitä toimin. No yksi asia on vähän jäänyt harmittamaan. Olen paluumuuttaja seudulle, missä asun. Pari kertaa miettinyt, että miksi tulin takaisin.

• Anonyymi
      • Anonyymi
        UUSI

Rakas!

• Anonyymi

En kertoisi hänestä kenellekään

• Anonyymi

Yksi ei riitä mihinkään. Tarvitsisin ainakin kymmenen mahdollisuutta...

mies

• Anonyymi

Tein virheen rakastuessani häneen , jolla ei ole tunteita. Nyt kaikki on selvää.

• Anonyymi

Ei kannata miettiä kokemuksia virheinä. Ei ylipäätään saa tuomita itseään, kun noin on käynyt. On jo itsessään raskasta odottaa vastarakkautta, kannattaa olla omalle itselleen armollinen. Ja hyvä puoli on se, että pystyy ainakin itse tuntemaan tunteita. Se on lahja, joka tuntuu joskus kiroukselta. Tsemppiä 🧡

• Anonyymi

Kaipaan joskus sillä tuskallisella tavalla, jolla romantisoi elämää, jota ei tullut valinneeksi. Mutta tässä nyt tiedän, että jos olisin hyväksynyt erään ehdotuksen olisin tullut katumaan sitäkin. Valitsin katumuksen, jonka kanssa pystyin parhaiten elämään, siinä kaikki. Elämän, johon kuulun.

• Anonyymi

En olisi soittanut silloin syyskuussa, olisi pitänyt antaa olla.

• Anonyymi
        UUSI

Se oli lokakuussa muuten.

• Anonyymi
      UUSI

Olisin keventänyt sen verran että olisi jäänyt kapasiteettia hänen huomioimiseensa. Olin kirjaimellisesti niin kuormittunut etten vaan pystynyt. Hän käsitti ehkä väärin, tai mielenkiinto loppui sen vuoksi.. tai muun vuoksi.. ja hän katosi. Ei mahda mitään, touche.

• Anonyymi
      UUSI

Mä oon niin miettinyt tätä, mut mitään en muuttais.

• Anonyymi
      UUSI

Niih

• Anonyymi
      UUSI

Olisin kertonut itsestäni vähemmän ja kysynyt häneltä enemmän.

• Anonyymi
      UUSI

eipä ole itse voinut vaikuttaa muuta kuin taistella vastaan. ja onhan elämän puolesta. taudin voittaa, mutta älkää olko oshillanje saitte vuosi hausta, nöyryyttää, pilata elämää, varastaa ja tehdä mitä hirveimpiä asioita. ne tulevat eteen vielä kaikki ja tässä elämässä.

• Anonyymi
      UUSI

Olisin hakenut silloin toiseen kouluun.Olisihan nämä hyvätkin asiat jääneet saamatta mitä sain mutta silti.

• Anonyymi
      UUSI

Olisin paneutunut tarkemmin erääseen yksityiskohtaan, jolloin olisin saattanut aikaisemmin päästä jäljille, eikä mitään olisi tapahtunut.

• Anonyymi
        UUSI

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Olenpa hauska ihan yrittämättä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olenpa hauska ihan yrittämättä.

Lähinnä maaninen ja hysteerinen, mutta ok

• Anonyymi
      UUSI

En tiedä olisinko tehnyt missään vaiheessa toisin. Kaikki valinnat nousivat siitä tilanteesta ja mielentilasta, jossa silloin olin, ja jokainen valinta opettaa lopulta jotain. Elämä on vaikeaa ja varmasti se olisi helpomminkin voinut mennä toisin valitessa, mutta minä olen minä, ja minä valitsen kuten valitsen.

• Anonyymi
        UUSI

Hyvin sanottu. Valinnat ja ajatukset tosiaan nousevat yleensä siitä hetkestä, sen hetkisistä tunteista ja tilanteista. Jälkeenpäin hyvä jossitella, mutta siinä hetkessä joku asia on voinut tuntua hyvältä.

• Anonyymi
      UUSI

Olisin pyyhkinyt pois hänet pois elämästä kokonaan. En olisi ikinä löytänyt tänne palstalle ja kaikki nämä vuodet olisin ajatellut ihan muita asioita kuin ihmistä, jolla oli täysin muut kuviot ja intressit mielessä kuin minä.
      En olisi ikinä tiennyt edes olemassaolostaan. Tämän muuttaisin.

• Anonyymi
      UUSI

Olen miettinyt asiaa, mutta sellaisena kuin olin silloin, en olisi voinut toimia toisin. Nykyisin yrittäisin kaikkeni että nainen ymmärtäisi minun haluavan hänet omakseni. Olin tosi arka enkä osannut rakastaa.

• Anonyymi
      UUSI

En olisi ottanut ensimmäistäkään ryyppyä. Olen tehnyt vääriä valintoja humalassa. Se on aiheuttanut masennusta.

• Anonyymi
      UUSI

"Moi, mitä kuuluu. Haluaisin jutella, lähtisitkö vaikka kävelylle.

• Anonyymi
        UUSI

Pätevää.

• Anonyymi
      UUSI

Ihan missä vaan niistä olisi pitänyt yrittää vähän enemmän, jotta asiat olisivat selvinneet. Mut toisaalta tein kyl jotakin ja kun se ei riittänyt, ehkä se tarkoittaa sitä, ettei kannata yrittää enempää.

• Anonyymi
        UUSI

Lisäys: Juttelin, hymyilin, menin lähelle ja keksin tikusta asiaa.

Niin paljon kaikkea, että kyllä sen oikeasti olisi jo pitänyt riittää kertomaan, että olin kiinnostunut hänestä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin paljon kaikkea, että kyllä sen oikeasti olisi jo pitänyt riittää kertomaan, että olin kiinnostunut hänestä.

Miten nuo eroaa perus kommunikaatiosta???

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miten nuo eroaa perus kommunikaatiosta???

Kyllä ne saa siitä erottumaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä teit tuota muidenkin kanssa 😅

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä teit tuota muidenkin kanssa 😅

En. Toki se saattoi näyttää siltä. Tää on hyvä pointti, jos joskus vielä olen vastaavassa tilanteessa. Kuinka näyttää jollekin, että hän on muita tärkeämpi?

• Anonyymi
      UUSI

Kaikkee on leikattu paitti mua itteä.

• Anonyymi
      UUSI

Kaikki on jo myöhäistä

• Anonyymi
      UUSI

Olisin jättänyt tietopyynnön hakematta. Ei vaiskaan never, kymmenen vuoden ahdistelu ja vaino sekä isojen ihmisten cry on cue ihan wörttiä

• Anonyymi
        UUSI

Hän söi myös ananakseni

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hän söi myös ananakseni

😂 No sitä ei voi antaa ikinä anteeksi!

• Anonyymi
      UUSI

Miksi minun pitäisi toimia toisin muiden suunnittelemassa maailmassa? Voin toimia oikein vain omassa maailmassani.

• Anonyymi
      UUSI

Olisin ottanut vaimokseni minua 40v nuoremman nuorikon. Mutta en tiennyt vaihdevuosivaivoista saati wanhusnaisen biologiasta yhtään mitään niin tuli otettua minua vain 10v nuorempi wanhakko.

• Anonyymi
      UUSI

Hmmm en missään ei tarvi edes miettiä ilman kokemuksiani en olisi elämästä oppinu yhtään mitään

• Anonyymi
      UUSI

Olisin pyytänyt numeroa ja kysynyt nähdäänkö sen paikan ulkopuolella

• Anonyymi
      UUSI

Tein oman kiinnostukseni tosi selväksi ja se hävettää jälkikäteen, mutta en silti muuttaisi sitä

• Anonyymi
        UUSI

Sulla ei ole mitään hävettävää. Olet ollut harvinaisen rohkea kun uskalsit näyttää kiinnostusta. Harmi jos se ei edennyt.

• Anonyymi
        UUSI

Ei sitä kannata hävetä. Tehty mikä tehty. Minä en ollut ns. samalla aaltopituudella tietyn minua usein lähestyneen miehen kanssa, koska koin hänet vain kaverina. Minulla ei ollut sellaisia lämpimiä tunteita häntä kohtaan, koska koin hänet hänen ikänsä takia vain kaveriksi.

• Anonyymi
      UUSI

Jokaisessa. Olisin mennyt ulos, auttanut köyhiä, orpoja ja leskiä, halannut kadunmiehiä. Tehnyt vapaaehtoistyötä, mutta en voi, koska olen ilmeisesti vähän henkipatto ja mammanhousukin siihen päälle lisäksi.

• Anonyymi
      UUSI

Oisin mennyt jo aiemmin tiettyyn paikkaan, tosin en kyllä tiedä kauanko hän on siellä ollut mutta kuitenkin 🤭🤓🤩

• Anonyymi
      UUSI

Ehkä olisi pitänyt kieltää tiettyä miestä enää lähestymästä minua!

• Anonyymi
      UUSI

Näin jälkeenpäin kun ajattelee, niin nuorempana olisi vaan pitänyt tulla sisälle.

Mutta tuolloin ajattettelin että naiset haluavat vain lisääntyä.

Vanhana tiedän.

• Anonyymi
      UUSI

Olisin antanut E-naiselle yhteystietoni ja kysynyt hänen, sen sijaan että sanoin: "Eiköhän me nähdä paikassa x tai y sitten ensi vuoden puolella." No eipä nähty koko keväänä!

• Anonyymi
      UUSI

Olisin niellyt sen mitä ajattelin ja jättänyt kirjoittamatta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      2663
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      230
      1467
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      84
      1340
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      80
      1225
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      40
      1206
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      140
      1106
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      11
      1042
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      116
      920
    9. Kostan sulle vielä sen älyttömän julkisen nöyryytyksen

Onneksi on lentokentällä kavereita... Kosto tulee olemaan muuten korkojen kanssa.
      Ikävä
      35
      914
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      78
      820
    Aihe