Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin
80
1225
Vastaukset
- Anonyymi
Ohi kävellen
- Anonyymi
Kirjoittaisin, että oli sovittu! 😇
- Anonyymi
Olisin syöksynyt ennenaikaisesti isini s*ittimestä ulos. Maailma olisi parempi paikka ilman minua. Edes oma kaivattu ei rakasta minua.
Mieheltä- Anonyymi
Noh ei kai nyt sentään 💔 nainen sivusta
- Anonyymi
Voi olla että rakastaakin. Ei kannata negan kautta miettiä asioita. Kyllä sinä olet rakkauden arvoinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla että rakastaakin. Ei kannata negan kautta miettiä asioita. Kyllä sinä olet rakkauden arvoinen.
Niin olet sinäkin! Paina se mieleesi ja muistele tätä kun elämä heittelee rapaa päällesi 💚🩷💜💙🧡💛
- Anonyymi
Olisin vaihtanut ajoissa harrastuspaikkaa.
- AnonyymiUUSI
Sinä voit pitää sen. Minulla on uusi paikka.
- Anonyymi
En tykkää jossittelusta.
Ensi kerralla, kun nainen alkaa puhua useista miehistä, nousen, kiitän illasta ja poistun paikalta sopivampaa seuraa etsimään. - Anonyymi
En olisi hakenut siihen työpaikkaan.
- Anonyymi
Ampunut jo ensimmäisellä kerralla.
- Anonyymi
😮
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😮
😲
- Anonyymi
en ois nukkunu sillon ku he lähtivät lenkille
- Anonyymi
😔 mitä tapahtui?
- Anonyymi
En antaisi niin montaa mahdollisuutta.
- Anonyymi
Olisin tehnyt toisenlaisia valintoja jo lukioiässä.
- Anonyymi
En ois lähteny eräästä paikasta erääseen paikkaan missä koko pakka levis vttu täysin
- Anonyymi
Olisin jättänyt sen baariteissun väliin 🙃
- Anonyymi
Puheesi sammaltaa jo siihen malliin, että parempi laittaa korkki kiinni tältä illalta?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Puheesi sammaltaa jo siihen malliin, että parempi laittaa korkki kiinni tältä illalta?
Kylläpä oli naseva heitto taas palstasedän mongerrukseen, vähän monotoninen, mutta jaksaa jaksaa
- Anonyymi
Sitä en tänne kerro
- Anonyymi
En ois ollunnii antava aina
- Anonyymi
En olisi tuhlannut huomiota väärälle ihmiselle
- Anonyymi
Mitä ikinä tarkoittaakaan.
- Anonyymi
Olisin jättänyt sen ensimmäisen paskan avioliiton väliin, mutta onneksi minun ELÄMÄ on KUNNIANLOUKKAUS viimisen ex-mieheni ja hänen uuden vaimonsa mielestä!
- AnonyymiUUSI
Harmi kun näissä sinun jutuissa ei ole mitään langanpäätä mistä saada kiinni, naisena esiintyvä äijä
- Anonyymi
Kaikki menee kuten pitääkin ❤️ ylä ja alamäessä
- Anonyymi
Olisin ollut silloin selvinpäin 🩷
- Anonyymi
Olen kuitenkin ymmärtänyt, että en olisi oppinut ilman tiettyjä tapahtumia varmaan mitään. Eli en mieti tuolla lailla ollenkaan, jossittelu on maailman turhinta ajan haaskausta. Olen jälkeenpäin miettinyt joskus, miten olisin toiminut toisin. Ja sitten ymmärtänyt, että ilman tiettyä kokemusta en olisi asiaa oppinut. Enkä siis olisi voinut toimia muulla tavalla, kuin mitä toimin. No yksi asia on vähän jäänyt harmittamaan. Olen paluumuuttaja seudulle, missä asun. Pari kertaa miettinyt, että miksi tulin takaisin.
- Anonyymi
olisin ollut kohteliaampi ja huomioinut hänet viisaammin.
https://www.youtube.com/watch?v=Kf5iT31fZN8- AnonyymiUUSI
Rakas!
- Anonyymi
En kertoisi hänestä kenellekään
- Anonyymi
Yksi ei riitä mihinkään. Tarvitsisin ainakin kymmenen mahdollisuutta...
mies - Anonyymi
Tein virheen rakastuessani häneen , jolla ei ole tunteita. Nyt kaikki on selvää.
- Anonyymi
Ei kannata miettiä kokemuksia virheinä. Ei ylipäätään saa tuomita itseään, kun noin on käynyt. On jo itsessään raskasta odottaa vastarakkautta, kannattaa olla omalle itselleen armollinen. Ja hyvä puoli on se, että pystyy ainakin itse tuntemaan tunteita. Se on lahja, joka tuntuu joskus kiroukselta. Tsemppiä 🧡
- Anonyymi
Kaipaan joskus sillä tuskallisella tavalla, jolla romantisoi elämää, jota ei tullut valinneeksi. Mutta tässä nyt tiedän, että jos olisin hyväksynyt erään ehdotuksen olisin tullut katumaan sitäkin. Valitsin katumuksen, jonka kanssa pystyin parhaiten elämään, siinä kaikki. Elämän, johon kuulun.
- Anonyymi
En olisi soittanut silloin syyskuussa, olisi pitänyt antaa olla.
- AnonyymiUUSI
Se oli lokakuussa muuten.
- AnonyymiUUSI
Olisin keventänyt sen verran että olisi jäänyt kapasiteettia hänen huomioimiseensa. Olin kirjaimellisesti niin kuormittunut etten vaan pystynyt. Hän käsitti ehkä väärin, tai mielenkiinto loppui sen vuoksi.. tai muun vuoksi.. ja hän katosi. Ei mahda mitään, touche.
- AnonyymiUUSI
Mä oon niin miettinyt tätä, mut mitään en muuttais.
- AnonyymiUUSI
Niih
- AnonyymiUUSI
Olisin kertonut itsestäni vähemmän ja kysynyt häneltä enemmän.
- AnonyymiUUSI
eipä ole itse voinut vaikuttaa muuta kuin taistella vastaan. ja onhan elämän puolesta. taudin voittaa, mutta älkää olko oshillanje saitte vuosi hausta, nöyryyttää, pilata elämää, varastaa ja tehdä mitä hirveimpiä asioita. ne tulevat eteen vielä kaikki ja tässä elämässä.
- AnonyymiUUSI
Olisin hakenut silloin toiseen kouluun.Olisihan nämä hyvätkin asiat jääneet saamatta mitä sain mutta silti.
- AnonyymiUUSI
Olisin paneutunut tarkemmin erääseen yksityiskohtaan, jolloin olisin saattanut aikaisemmin päästä jäljille, eikä mitään olisi tapahtunut.
- AnonyymiUUSI
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Olenpa hauska ihan yrittämättä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olenpa hauska ihan yrittämättä.
Lähinnä maaninen ja hysteerinen, mutta ok
- AnonyymiUUSI
En tiedä olisinko tehnyt missään vaiheessa toisin. Kaikki valinnat nousivat siitä tilanteesta ja mielentilasta, jossa silloin olin, ja jokainen valinta opettaa lopulta jotain. Elämä on vaikeaa ja varmasti se olisi helpomminkin voinut mennä toisin valitessa, mutta minä olen minä, ja minä valitsen kuten valitsen.
- AnonyymiUUSI
Hyvin sanottu. Valinnat ja ajatukset tosiaan nousevat yleensä siitä hetkestä, sen hetkisistä tunteista ja tilanteista. Jälkeenpäin hyvä jossitella, mutta siinä hetkessä joku asia on voinut tuntua hyvältä.
- AnonyymiUUSI
Olisin pyyhkinyt pois hänet pois elämästä kokonaan. En olisi ikinä löytänyt tänne palstalle ja kaikki nämä vuodet olisin ajatellut ihan muita asioita kuin ihmistä, jolla oli täysin muut kuviot ja intressit mielessä kuin minä.
En olisi ikinä tiennyt edes olemassaolostaan. Tämän muuttaisin. - AnonyymiUUSI
Olen miettinyt asiaa, mutta sellaisena kuin olin silloin, en olisi voinut toimia toisin. Nykyisin yrittäisin kaikkeni että nainen ymmärtäisi minun haluavan hänet omakseni. Olin tosi arka enkä osannut rakastaa.
- AnonyymiUUSI
En olisi ottanut ensimmäistäkään ryyppyä. Olen tehnyt vääriä valintoja humalassa. Se on aiheuttanut masennusta.
- AnonyymiUUSI
"Moi, mitä kuuluu. Haluaisin jutella, lähtisitkö vaikka kävelylle.
- AnonyymiUUSI
Pätevää.
- AnonyymiUUSI
Ihan missä vaan niistä olisi pitänyt yrittää vähän enemmän, jotta asiat olisivat selvinneet. Mut toisaalta tein kyl jotakin ja kun se ei riittänyt, ehkä se tarkoittaa sitä, ettei kannata yrittää enempää.
- AnonyymiUUSI
Lisäys: Juttelin, hymyilin, menin lähelle ja keksin tikusta asiaa.
Niin paljon kaikkea, että kyllä sen oikeasti olisi jo pitänyt riittää kertomaan, että olin kiinnostunut hänestä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin paljon kaikkea, että kyllä sen oikeasti olisi jo pitänyt riittää kertomaan, että olin kiinnostunut hänestä.Miten nuo eroaa perus kommunikaatiosta???
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten nuo eroaa perus kommunikaatiosta???
Kyllä ne saa siitä erottumaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin paljon kaikkea, että kyllä sen oikeasti olisi jo pitänyt riittää kertomaan, että olin kiinnostunut hänestä.Ehkä teit tuota muidenkin kanssa 😅
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä teit tuota muidenkin kanssa 😅
En. Toki se saattoi näyttää siltä. Tää on hyvä pointti, jos joskus vielä olen vastaavassa tilanteessa. Kuinka näyttää jollekin, että hän on muita tärkeämpi?
- AnonyymiUUSI
Kaikkee on leikattu paitti mua itteä.
- AnonyymiUUSI
Kaikki on jo myöhäistä
- AnonyymiUUSI
Olisin jättänyt tietopyynnön hakematta. Ei vaiskaan never, kymmenen vuoden ahdistelu ja vaino sekä isojen ihmisten cry on cue ihan wörttiä
- AnonyymiUUSI
Hän söi myös ananakseni
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hän söi myös ananakseni
😂 No sitä ei voi antaa ikinä anteeksi!
- AnonyymiUUSI
Miksi minun pitäisi toimia toisin muiden suunnittelemassa maailmassa? Voin toimia oikein vain omassa maailmassani.
- AnonyymiUUSI
Olisin ottanut vaimokseni minua 40v nuoremman nuorikon. Mutta en tiennyt vaihdevuosivaivoista saati wanhusnaisen biologiasta yhtään mitään niin tuli otettua minua vain 10v nuorempi wanhakko.
- AnonyymiUUSI
Hmmm en missään ei tarvi edes miettiä ilman kokemuksiani en olisi elämästä oppinu yhtään mitään
- AnonyymiUUSI
Olisin pyytänyt numeroa ja kysynyt nähdäänkö sen paikan ulkopuolella
- AnonyymiUUSI
Tein oman kiinnostukseni tosi selväksi ja se hävettää jälkikäteen, mutta en silti muuttaisi sitä
- AnonyymiUUSI
Sulla ei ole mitään hävettävää. Olet ollut harvinaisen rohkea kun uskalsit näyttää kiinnostusta. Harmi jos se ei edennyt.
- AnonyymiUUSI
Ei sitä kannata hävetä. Tehty mikä tehty. Minä en ollut ns. samalla aaltopituudella tietyn minua usein lähestyneen miehen kanssa, koska koin hänet vain kaverina. Minulla ei ollut sellaisia lämpimiä tunteita häntä kohtaan, koska koin hänet hänen ikänsä takia vain kaveriksi.
- AnonyymiUUSI
Jokaisessa. Olisin mennyt ulos, auttanut köyhiä, orpoja ja leskiä, halannut kadunmiehiä. Tehnyt vapaaehtoistyötä, mutta en voi, koska olen ilmeisesti vähän henkipatto ja mammanhousukin siihen päälle lisäksi.
- AnonyymiUUSI
Oisin mennyt jo aiemmin tiettyyn paikkaan, tosin en kyllä tiedä kauanko hän on siellä ollut mutta kuitenkin 🤭🤓🤩
- AnonyymiUUSI
Ehkä olisi pitänyt kieltää tiettyä miestä enää lähestymästä minua!
- AnonyymiUUSI
Näin jälkeenpäin kun ajattelee, niin nuorempana olisi vaan pitänyt tulla sisälle.
Mutta tuolloin ajattettelin että naiset haluavat vain lisääntyä.
Vanhana tiedän. - AnonyymiUUSI
Olisin antanut E-naiselle yhteystietoni ja kysynyt hänen, sen sijaan että sanoin: "Eiköhän me nähdä paikassa x tai y sitten ensi vuoden puolella." No eipä nähty koko keväänä!
- AnonyymiUUSI
Olisin niellyt sen mitä ajattelin ja jättänyt kirjoittamatta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1822663Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2301467Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus841340- 801225
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e401206Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1401106Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin111042Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze116920Kostan sulle vielä sen älyttömän julkisen nöyryytyksen
Onneksi on lentokentällä kavereita... Kosto tulee olemaan muuten korkojen kanssa.35914Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät78820