Mua ärsyttää niin sanotut nakkilalaiset roadmanit jotka luulee et ne on kovii kun niiden housut roikkuu. Oikeest nakkilalaiseen gangsta elämään kuuluu vetää peukkua ja ampua naapurinsa ysimillisellä. Mä aijon ainakin tehä silleen kans sit ku mä pääsen ylä asteelle.
Nakkilalaiset roadmanit
5
1663
Vastaukset
- Anonyymi00009
Housunperseen roikkuminen on ensimmäinen askel,kun tavoitellaan yhteisöllistä hyväksyntää.
- Anonyymi00010
On siis ihan oikeesti ÄÄRIMMÄISEN VASTENMIELISTÄ kuulla tai vielä LUKEA sna "tehä" kun kuitenkin tarkoitus non sanoa "TEHDÄ"!
Kieli on sairastunut -d-vammaan ja ts-vammaan! Ja ei nuoret sitä tunnista, vaan siihen menevät!
En pysty kuuntemaan esim. YLE;n urheilukommentaattoreita, kun kaikilla d-kirjain ja Ts-äänne puuttuu puheesta. eivät puhu murteella, mutta ts-äänne ja dä-kirjain on mahdotonta lausua!
Esimrkiksi jääkiekkoleijonien kapteenia sanottiin ; granlluttia!
ISO HÄPEÄ TÄSSÄKIN ASIASSA YLELLE!!!!- Anonyymi00011
satakuntalaine ei osa deetä sanoist tissiliivikki o tuplaree kokoa.
satakuntalaise ajava riisseli mersul ja lopuk köyhä ratsunil.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760