Mistä tiesit

Anonyymi-ap

Että se on juuri hän jonka haluat elämään, eikä kukaan muu?

35

664

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No jos se ei olisi vajaassa parissa vuodessa selvinnyt niin olisi ihme. Se millä tavalla haluaisin hänet elämääni on auki. Olennaisempaa on nyt se mitä hän haluaa.

• Anonyymi

Viisaasti mietitty. Omassakin elämässä eräs, josta pohdiskelen tuleeko meistä ystävykset vai olisiko mahdollisuuksia muuhunkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viisaasti mietitty. Omassakin elämässä eräs, josta pohdiskelen tuleeko meistä ystävykset vai olisiko mahdollisuuksia muuhunkin.

Joskus asiat asettuvat omalla painollaan ajan kanssa. Minulle hän sanoi jossain kohtaa että no katsotaan. Se oli viisas ehdotus sillä sen vuoksi on ollut aikaa ja tilaa tunnustella ja prosessoida asioita. Mielestäni asiat ovat edenneet omalla painollaan maltillisesti syvempään yhteyteen jossa molemmilla on tilaa omalle elämälleen harmonisella tavalla, olipa tulevaisuus miten tahansa mutta nyt ilman määrittelemistä.

• Anonyymi

Hän teki vaikutuksen toiminnallaan ja vedin siitä tietyt johtopäätökset.

• Anonyymi

Oliko tämä A naiselle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko tämä A naiselle?

Ei ole hänen kirjaimensa.

• Anonyymi

Toimintaa kannattaakin uskoa enemmän kuin puheita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toimintaa kannattaakin uskoa enemmän kuin puheita.

Samaa mieltä, tekoihin itsekin perustan tämän kaiken mitä on.

• Anonyymi

Asia jonka tietää kun on rakastunut

• Anonyymi

Totta. Sitä odotellessa.

• Anonyymi

Jos tätäkin asiaa tarkemmin miettii, niin ei se ollutkaan mitä haluaa.

• Anonyymi

Sitten kysymys ei ollut sulle.

• Anonyymi

En mä sitä ainakaan tiedä, mä tunnen sen. Se tunne on side meidän välillä. Eikä se välttämättä ikinä johda mihinkään, mutta siinä se on, kuin näkymätön köysi meidän välillä.

• Anonyymi

Sama! Toivon että johtaa.

• Anonyymi

No hänen läsnäollessa tuntui siltä kuin olisi kotona ja kaikki olisi hyvin.

• Anonyymi

Ei kannata luottaa olotiloihin ja tuntemuksiin. Kannattaa selvittää mikä on asian laita.

Nimimerkillä kokemusta on

• Anonyymi

Luulin. Niin ne tunteet joskus huijaa uskomaan toisesta parasta.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Kaunista 💖

• Anonyymi

Sivusta: Ei tuollaista tiedä -sen tuntee.

• Anonyymi

Kyllä mulla se on tietämistä.

• Anonyymi

Kenenkään kanssa en ole tuntenut samanlaisia tunteita. Jotenkin muiden kanssa otan aina takapakkia, ennenkö kunnolla ihastun tai pakotan itseni olemaan heidän kanssaan, kunnes lopetan juttelun/tapailun.

• Anonyymi

En ole vielä päässyt selville, että onko kyseessä joku miehen päätös, että minä olen hänen omaisuutta.
      Vai onko kyseessä ulos savustus projekti, mutta hän on ennenkin ILMESTYNYT RANDOMINA OVEN TAAKSE!
      Hän vetoaa TURVALLISUUTEEN !

• Anonyymi

Kun kohtaat sen ihmisen josta tulee tunne, että juuri häntä olet odottanut ja kaivannut tietämättäsi koko siihen astisen elämäsi. Hänen lähellään on niin hyvä olla, ettei siitä haluaisi lähteä koskaan pois.

• Anonyymi

Noin minäkin kerran ajattelin.
        Kun hän otti kainaloonsa.
        Tunne oli se,että en koskaan haluaisi tästä pois.
        Tunne oli totta ja aito,mutta koskaan ei tiedä elämästä eteenpäin. Jouduin kuitenkin luopumaan.

• Anonyymi

Jep👍

• Anonyymi

Normaalisti ei sitä voi mistään tietääkkään ennen kuin toista tuntee edes jonkin verran jos niitä piirteitä joita ei voi sietää on toisessa enemmän kuin niitä piirteitä jotka toisessa hyväksyy en suosittelisi edes suhdetta

• Anonyymi

Näin hänet ensi kertaa noin kaksi vuotta sitten. Meidän välillä oli heti ensi näkemältä ihmeen voimakas side. Kuitenkaan yli kahden vuoden jälkeenkään juttumme ei ole edennyt, vaikka olemmekin epäsäännöllisesti kohdanneet.

• Anonyymi

Mulla on vahva traumasidos häneen. En enää halua häntä elämääni, koska tiedän että se sattuisi vain. Kamppailen jatkuvasti vaikean masennuksen kanssa, pahoja traumoja menneisyydessä. Hänen toimintansa buustasi sitä tunnetta, että en ole rakastamisen arvoinen. Sellaista pelleilyä mun ja mun tunteiden kustannuksella. Ainut mitä voin tehdä, on olla kokonaan näkemättä häntä. Se ei välttämättä onnistu. Vanhat haavat avautui, kun viimeksi törmättiin. Olisi niin paljon elämää tässä ja vielä joitain ystäviäkin, mutta en ole ollenkaan kunnossa. Itkien alkoi tämäkin päivä, mutta lähden vielä liikkeelle. Haluan elää, mutta olen todella rikki ja vähävoimainen nyt.

• Anonyymi

Ei vaan jaksa lukea lässytystä!

• Anonyymi

Minnan kanssa meillä on jo edellisistä sielunkierroista tämä yhteys olemassa. Edellisistä elämistä meille jää silmät, värit voi vaihtua ja keho missä ovat, mutta rakenne on sama, ja kun ne katseet kohtaavat ne kyllä toisensa tunnistavat. En tiedä onko hänellä muistikuvia välähdyksiä tai unia, ja jos niitä ei ole enään, hän on menettänyt kykynsä tässä elämässä ja silloin on parempi ettei niitä lukkoja avata, eikä me päädytä yhteen, se voi tuntua liian kuormittavalta ja sekopäiseltä. Moraalisestikkin se olisi väärin silloin puoleltani, koska voisin rakentaa yhteenkuuluvuutta ja tuntuisin aina läheisemmältä ,kuin kukaan muu. Tosin jos luottamus olisi suurta niin niitä portteja voisi tietysti raottaa, mutta taustalla tietysti olisi aina luottamus ja rakkaus aidoimmillaan.

• Anonyymi

mistä tiesit ite.. no kerro nyt.

• Anonyymi

Hän tuntuu ihan mun ihmiseltä, kodilta 🥰 ja se meidän yhteys on jotain maagista 🤩🤗❤️

• Anonyymi

Maagista, aivan kuten Mirellan ja Haavin Laurin biisissä ❤️ Yksi biiseistä mistä silloin mainitsin...

• Anonyymi

Kultas♥️🔥☀️

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3149
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3037
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2902
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2574
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      43
      2088
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      60
      1657
    7. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1629
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1625
    9. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      24
      1610
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59
      1556
    Aihe