Miehelle...

Anonyymi-ap

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämättömästi. Asioista voi aina puhua, mutta päätit satuttaa pitkän kaavan mukaan, vaikka lempeästi yritin saada yhteyttä takaisin monta kertaa.

Jos oli tarkoitus kiusata ja satuttaa niin siinä onnistuit 🥇

78

820

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Ei multa joka annoin ystävänpäivänä suklaamitallin. …annoitkohan sen eteenpäin 😁

• Anonyymi
      UUSI

En ole mököttänyt enkä vältellyt. En vain viihdy täällä palstalla.

• Anonyymi
        UUSI

Irl on kaikki tapahtunut. Ei tietenkään palstalla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Irl on kaikki tapahtunut. Ei tietenkään palstalla.

Mikään sinun naista esittävän pipipään jutuista ei taida liittyä irl edes yhtä prosenttia

• Anonyymi
      UUSI

Ohi. Nainen tietää että saa ottaa yhteyttä ihan milloin vaan. En sellaista lämpimikseni kellekään ilmaise.
      Itse on pakko kunnioittaa toisen pyyntöä ainakin toistaiseksi, jos olenkin väärässä tunteissa.

• Anonyymi
      UUSI

Eipä ole tullut edes viestiä tänne päin.

• Anonyymi
        UUSI

Monta kertaa yritin. Siinä onnistumatta.

• Anonyymi
      UUSI

Yhteydet kyllä toimii irl, tiedä teidän jutusta.

• Anonyymi
      UUSI

Iso 🚩 red flag tuollainen käytös. Tuumaa hetki mitä se olisi pidemmän päälle jos on taipuvainen tuollaiseen!

• Anonyymi
      UUSI

Miksi mies on aloittanut mököttämisen alunperin?

• Anonyymi
        UUSI

Toivottavasti saat pumpattua viimein jossain suhteessa lopullisen vastauksen tältä palstaäijältä. Älä vaa anna periksi. Tee

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti saat pumpattua viimein jossain suhteessa lopullisen vastauksen tältä palstaäijältä. Älä vaa anna periksi. Tee

Ps kyttääkö täällä netissä leikit? Mee oikeisiin töihin, kenenkää työ ei ole täällä kysellä

• Anonyymi
        UUSI

Sekö on suurin ongelma?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ps kyttääkö täällä netissä leikit? Mee oikeisiin töihin, kenenkää työ ei ole täällä kysellä

Haluaisitkohieman tarkentaa kusymystäsi? Ei kiitos tällä kertaa

• Anonyymi
      UUSI

Kuka nyt on mököttämään alkanut?

• Anonyymi
        UUSI

Mököttäminen aikuisena on kuin pieni lapsi hukassa. Toisen painaminen alas hiljaisella mykkäkoululla on henkistä haavoittamista.

• Anonyymi
        UUSI

Ei yhtään kukaan varmaan eikä kenelläkään itsesi ja sinun tuttavapiirisi mukaan lukien ole mitään yhteyttä tämän palstaäijän kekeen provoon nähden. Capishe?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei yhtään kukaan varmaan eikä kenelläkään itsesi ja sinun tuttavapiirisi mukaan lukien ole mitään yhteyttä tämän palstaäijän kekeen provoon nähden. Capishe?

Sun touhu kuulostaa enemmän katkeran naisen pahan mielen ilmentymänä. Toivottavasti löydät tiesi vielä paremmalle tielle? Tällainen katkeruus vain sairastuttaa mielesi huonompaan suuntaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sun touhu kuulostaa enemmän katkeran naisen pahan mielen ilmentymänä. Toivottavasti löydät tiesi vielä paremmalle tielle? Tällainen katkeruus vain sairastuttaa mielesi huonompaan suuntaan.

Kiitos aloittajasetä tästä hyvin staattisesta vastauksesta👍🥱

• Anonyymi
      UUSI

(ei multa) 😍

• Anonyymi
      UUSI

Niih

• Anonyymi
      UUSI

Kivaa ja hyvää lämmintä päivää☀️💚

• Anonyymi
      UUSI

En mökötä

• Anonyymi
      UUSI

Ajattelin, että inhoat ja haluat olla rauhassa.

• Anonyymi
        UUSI

🖕🤐🖕

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

🖕🤐🖕

🖐️😲

• Anonyymi
        UUSI

Jaksaisitko vielä välillä vähän yrittää? Vaikka vaan katsoisit mua vielä sen kerran ihanasti.. mä lupaan olla nyt kivempi sulle. En inhoa sua, ei mun käytös liity sinuun mitenkään.. mulla on ollut vain vähän vaikeaa ja tunnemyrskyä. Ymmärrän kyllä, jos haluat vain siirtyä eteenpäin.

• Anonyymi
        UUSI

Ajattelit. Ei kannata kaikkea uskoa mitä oma mieli tuottaa 🫶

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

🖕🤐🖕

Oletpa ilkeä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jaksaisitko vielä välillä vähän yrittää? Vaikka vaan katsoisit mua vielä sen kerran ihanasti.. mä lupaan olla nyt kivempi sulle. En inhoa sua, ei mun käytös liity sinuun mitenkään.. mulla on ollut vain vähän vaikeaa ja tunnemyrskyä. Ymmärrän kyllä, jos haluat vain siirtyä eteenpäin.

Jaksaisin, mutta eihän me nähdä missään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oletpa ilkeä

No mutta pääasia, että sinä saat eläytyä siihen, että tämä naisena esiintyvä aloittaja on aivan kamala ihminen ja voit uhriutua siitä tässä palstan mikämikämaassa

• Anonyymi
      UUSI

🧢
      🫤
      👔🤚
      👖
      🧦

• Anonyymi
        UUSI

Ok, selitys hyväksytty. (Sukkasillaan kun vasemmalla kädellä punnertaa, niin liukuu vähän miten sattuu.) T. Teletappi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ok, selitys hyväksytty. (Sukkasillaan kun vasemmalla kädellä punnertaa, niin liukuu vähän miten sattuu.) T. Teletappi

Jos oot ap, ni taitaa ne sukkahousut päässäs vaan vähän viirata.

-n 'sivusta*

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

-n 'sivusta*

Ei syytetä ap:ta, olen ihan sivutappi. Tapatappi jolla välillä sukkahousut kummassakin päässä. Kiitos selvennyspyynnöstä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei syytetä ap:ta, olen ihan sivutappi. Tapatappi jolla välillä sukkahousut kummassakin päässä. Kiitos selvennyspyynnöstä.

Tappaile sitte vaan ittees, jos oot joku pankkineiti. Is nääski sano että kakspäisenä siihen pystyt.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tappaile sitte vaan ittees, jos oot joku pankkineiti. Is nääski sano että kakspäisenä siihen pystyt.

Otto tappoi ne kaikki jo. Nämä sukkahousut vaan jäi jäljelle. Nekin on verkkoversioita nykyään. Päivänjatkoja sinnekin!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

-n 'sivusta*

Luuletko ettei normaaliälyiset ymmärrä, että vänkäät aloittajaäijä itsesi kanssa eikä ketään muuta kuin vastaavaa puolitrollia kiinnosta tämä sinun jälkeenjäänyt teatteri

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Luuletko ettei normaaliälyiset ymmärrä, että vänkäät aloittajaäijä itsesi kanssa eikä ketään muuta kuin vastaavaa puolitrollia kiinnosta tämä sinun jälkeenjäänyt teatteri

Löytyhän se ehta pankkineitiprovoilija, jonka otsaa korostaa nii iso tatti, ettei lärviskään mahu alle. Poistuuko ne asiakastiedot/varat yht sukkelaan, ku viestit tältä palstalta, ku sinä oot "ohjaimissa"?

• Anonyymi
      UUSI

Jotkut ihmiset eivät vaan osaa muuta kuin aina satuttaa. Eli ei sitä kannata ottaa henkilökohtaisesti, mutta kannattaa pysyä heistä kokonaan erossa. Eikä sellainen persoonallisuushäiriö muutu. Toisilla jää vastuu suojella itseään. Kun ei mitkään normaalit säännöt päde heillä. Ei kannata olla siinä satutettavana. Kestää korjata sen jälkeen itseään, jos edes pystyy siihen.

• Anonyymi
      UUSI

ap. kannattaa opetella puhumaan, jos asiaa on ja keskustella sen toisen osapuolen kanssa, eikä syytellä tätä anonyymina palstoilla.

• Anonyymi
        UUSI

Asia on toisin päin. Luetko aloituksen uudelleen. Mies on se joka päätti jättää puhumisen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Asia on toisin päin. Luetko aloituksen uudelleen. Mies on se joka päätti jättää puhumisen.

Milloin?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin?

Meinaatko oikeasti saada tältä naisena esiintyvältä äijältä täydentäviä vastauksia? Voimia sinne

• Anonyymi
      UUSI

Työkaverin kanssa en ala säätämään.

• Anonyymi
        UUSI

Olet jo alkanut säätää mutta ei ole selkärankaa muuhun kuin just for fun. Pelkkää työkaveria et ikinä kohtelisi samoin.

• Anonyymi
      UUSI

Välinpitämättömyyttä on vaikein jakaa luokkiin https://www.hs.fi/tiede/art-2000011357344.html

• Anonyymi
      UUSI

Eikös meillä ole nyt ihan ystävällisen hyvät välit? Minä en enää mielelläni haluaisi puhua kokoasiasta vaan olen pyrkinyt unohtamaan sen... Haaveeni "kaatuivat" ja jopa silloin romahtivat sen asian takia mikä johti siihen. Olin turhautunut koska aikaakin oli toistemme kiertelyyn jo mennyt olin ehkä vähän ärtynytkin. Tarkoitus ei ole ollut loukata vaan pyrin olemaan silloin neutraali koska sain kuvan että olit stressaantunut minun takiani ja koit minut häiritsevänä. Jos puheet mitä olen kuullut jotka tosin ovat epäilyjä ja mitä itse olen havainnut niin eikös sinulla ole juttua sen ihan asiallisen oloisen ison miehen kanssa. En halua sekoittaa ajatuksiasi jos sinulla on jo jotain uutta vaan olen iloinen puolestasi jos olet onnen löytänyt.

• Anonyymi
        UUSI

Seurassani olevat miehet ovat vain kavereita, ei mitään muuta. Isot ja pienet, ei ole mitään "juttua".

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Seurassani olevat miehet ovat vain kavereita, ei mitään muuta. Isot ja pienet, ei ole mitään "juttua".

Ja siis en ap.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

ok ehkä olen sitten väärässä. Rakastan häntä naista...

• Anonyymi
        UUSI

"Minä en enää mielelläni haluaisi puhua kokoasiasta vaan olen pyrkinyt unohtamaan sen... "

Tuo lause on asian painamista alas, naisen kokemuksen mitätöintiä. Aloituksessa kerrottiin että nainen on kokenut käytöksesi kiusaavana ja siitä on tullut paha mieli. Jos nyt lakaiset maton alle kaiken etkä edes halua käydä tilannetta läpi, kertoo se sinusta sen ettet halua ottaa vastuuta siitä mitä harmia naiselle on tullut.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"Minä en enää mielelläni haluaisi puhua kokoasiasta vaan olen pyrkinyt unohtamaan sen... "

Tuo lause on asian painamista alas, naisen kokemuksen mitätöintiä. Aloituksessa kerrottiin että nainen on kokenut käytöksesi kiusaavana ja siitä on tullut paha mieli. Jos nyt lakaiset maton alle kaiken etkä edes halua käydä tilannetta läpi, kertoo se sinusta sen ettet halua ottaa vastuuta siitä mitä harmia naiselle on tullut.

Minuakin loukkasi aika paljon se tekstiviesti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja siksi haluankin sen konfliktin unohtaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos et halua loukata naista niin älä ikinä sano ettet halua enää asiasta jutella ja haluat sen unohtaa. Jos tuot esiin oman loukkaantumisesta juuri siinä yhteydessä kun nainen haluaisi asuan käydä läpi se vähättelee naisen kokemusta ja ikään kuin oikeuttaa sun huonon käytöksen.

Vinkki. Kuuntele mitä nainen haluaa puhua. Ole valmis uudelleen ja uudelleen käymään sitä läpi. Irl.. Ei täällä!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja siksi haluankin sen konfliktin unohtaa.

Oletko pyytänyt naiselta anteeksi? Kannattaa kantaa vastuu sun osuudesta. Joki selitys naiselle

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän🥺😢

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän🥺😢

Se on ollutta ja mennyttä sinullakin oli varmaan kaikenlaista silloin. Älä siis turhaan murehdi sitä ei se haittaa enää vanha juttu... Hyvää yötä olet tärkeä ja rakas ❤️

• Anonyymi
      UUSI

kyllästyin ja halusin vaan eroon sinusta, en vaan viitsi puhua ääneen.

• Anonyymi
        UUSI

🤣🤣🤣 mulle on aivan sama puhutko vai et. Itse jätät käyntikortin.

• Anonyymi
        UUSI

Ei minulta ohi.

• Anonyymi
      UUSI

Siitäkö otit itseesi kun hän osoitti sulle kuinka itse käyttäydyt häntä kohtaan

• Anonyymi
        UUSI

Tämä oli varmaan vitsiksi tarkoitettu?
        Sivusta

• Anonyymi
        UUSI

Jos tarkoitat sitä, että käyttäydyit niin vain kostaaksesi. Se on todella alentavaa ja kaukana rakkaudesta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tarkoitat sitä, että käyttäydyit niin vain kostaaksesi. Se on todella alentavaa ja kaukana rakkaudesta.

Näin nainen teki, alkoi kostaa vaikka tiesi silloin. Vieläkö pitäis polvilla rukoilla??

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Näin nainen teki, alkoi kostaa vaikka tiesi silloin. Vieläkö pitäis polvilla rukoilla??

Ohi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on joku välistä huutelija ei minulta ollenkaan... En toimi noin ikävällä tavalla kyllä sun pitäis sen verran mua jo tuntea.

• Anonyymi
      UUSI

Kanssasi puhuminen tuollaisista ei johda tuloksiin juupas eipäs asetlma .

• Anonyymi
        UUSI

Ei johda mihinkään muuhunkaan.

• Anonyymi
      UUSI

Turhauttaa kaikki, siksi.

• Anonyymi
      UUSI

Jos vain luuli, että olet varattu tai ettet ole kiinnostunut. Ei varmaan tarkoituksella ollut välinpiämätön.

• Anonyymi
      UUSI

Nosto koska viestejä jäänyt huomaamatta.

• Anonyymi
      UUSI

Elämään kyllästynyt, turhautunut, kohta lähden.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      2658
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      230
      1457
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      84
      1330
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      80
      1225
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      40
      1206
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      140
      1106
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      11
      1032
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      116
      920
    9. Kostan sulle vielä sen älyttömän julkisen nöyryytyksen

Onneksi on lentokentällä kavereita... Kosto tulee olemaan muuten korkojen kanssa.
      Ikävä
      35
      914
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      78
      820
    Aihe