Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämättömästi. Asioista voi aina puhua, mutta päätit satuttaa pitkän kaavan mukaan, vaikka lempeästi yritin saada yhteyttä takaisin monta kertaa.
Jos oli tarkoitus kiusata ja satuttaa niin siinä onnistuit 🥇
Miehelle...
78
820
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ei multa joka annoin ystävänpäivänä suklaamitallin. …annoitkohan sen eteenpäin 😁
- AnonyymiUUSI
En ole mököttänyt enkä vältellyt. En vain viihdy täällä palstalla.
- AnonyymiUUSI
Irl on kaikki tapahtunut. Ei tietenkään palstalla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Irl on kaikki tapahtunut. Ei tietenkään palstalla.
Mikään sinun naista esittävän pipipään jutuista ei taida liittyä irl edes yhtä prosenttia
- AnonyymiUUSI
Ohi. Nainen tietää että saa ottaa yhteyttä ihan milloin vaan. En sellaista lämpimikseni kellekään ilmaise.
Itse on pakko kunnioittaa toisen pyyntöä ainakin toistaiseksi, jos olenkin väärässä tunteissa. - AnonyymiUUSI
Eipä ole tullut edes viestiä tänne päin.
- AnonyymiUUSI
Monta kertaa yritin. Siinä onnistumatta.
- AnonyymiUUSI
Yhteydet kyllä toimii irl, tiedä teidän jutusta.
- AnonyymiUUSI
Iso 🚩 red flag tuollainen käytös. Tuumaa hetki mitä se olisi pidemmän päälle jos on taipuvainen tuollaiseen!
- AnonyymiUUSI
Miksi mies on aloittanut mököttämisen alunperin?
- AnonyymiUUSI
Toivottavasti saat pumpattua viimein jossain suhteessa lopullisen vastauksen tältä palstaäijältä. Älä vaa anna periksi. Tee
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti saat pumpattua viimein jossain suhteessa lopullisen vastauksen tältä palstaäijältä. Älä vaa anna periksi. Tee
Ps kyttääkö täällä netissä leikit? Mee oikeisiin töihin, kenenkää työ ei ole täällä kysellä
- AnonyymiUUSI
Sekö on suurin ongelma?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ps kyttääkö täällä netissä leikit? Mee oikeisiin töihin, kenenkää työ ei ole täällä kysellä
Haluaisitkohieman tarkentaa kusymystäsi? Ei kiitos tällä kertaa
- AnonyymiUUSI
Kuka nyt on mököttämään alkanut?
- AnonyymiUUSI
Mököttäminen aikuisena on kuin pieni lapsi hukassa. Toisen painaminen alas hiljaisella mykkäkoululla on henkistä haavoittamista.
- AnonyymiUUSI
Ei yhtään kukaan varmaan eikä kenelläkään itsesi ja sinun tuttavapiirisi mukaan lukien ole mitään yhteyttä tämän palstaäijän kekeen provoon nähden. Capishe?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei yhtään kukaan varmaan eikä kenelläkään itsesi ja sinun tuttavapiirisi mukaan lukien ole mitään yhteyttä tämän palstaäijän kekeen provoon nähden. Capishe?
Sun touhu kuulostaa enemmän katkeran naisen pahan mielen ilmentymänä. Toivottavasti löydät tiesi vielä paremmalle tielle? Tällainen katkeruus vain sairastuttaa mielesi huonompaan suuntaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sun touhu kuulostaa enemmän katkeran naisen pahan mielen ilmentymänä. Toivottavasti löydät tiesi vielä paremmalle tielle? Tällainen katkeruus vain sairastuttaa mielesi huonompaan suuntaan.
Kiitos aloittajasetä tästä hyvin staattisesta vastauksesta👍🥱
- AnonyymiUUSI
(ei multa) 😍
- AnonyymiUUSI
Niih
- AnonyymiUUSI
Kivaa ja hyvää lämmintä päivää☀️💚
- AnonyymiUUSI
En mökötä
- AnonyymiUUSI
Ajattelin, että inhoat ja haluat olla rauhassa.
- AnonyymiUUSI
🖕🤐🖕
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🖕🤐🖕
🖐️😲
- AnonyymiUUSI
Jaksaisitko vielä välillä vähän yrittää? Vaikka vaan katsoisit mua vielä sen kerran ihanasti.. mä lupaan olla nyt kivempi sulle. En inhoa sua, ei mun käytös liity sinuun mitenkään.. mulla on ollut vain vähän vaikeaa ja tunnemyrskyä. Ymmärrän kyllä, jos haluat vain siirtyä eteenpäin.
- AnonyymiUUSI
Ajattelit. Ei kannata kaikkea uskoa mitä oma mieli tuottaa 🫶
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🖕🤐🖕
Oletpa ilkeä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jaksaisitko vielä välillä vähän yrittää? Vaikka vaan katsoisit mua vielä sen kerran ihanasti.. mä lupaan olla nyt kivempi sulle. En inhoa sua, ei mun käytös liity sinuun mitenkään.. mulla on ollut vain vähän vaikeaa ja tunnemyrskyä. Ymmärrän kyllä, jos haluat vain siirtyä eteenpäin.
Jaksaisin, mutta eihän me nähdä missään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletpa ilkeä
No mutta pääasia, että sinä saat eläytyä siihen, että tämä naisena esiintyvä aloittaja on aivan kamala ihminen ja voit uhriutua siitä tässä palstan mikämikämaassa
- AnonyymiUUSI
🧢
🫤
👔🤚
👖
🧦- AnonyymiUUSI
Ok, selitys hyväksytty. (Sukkasillaan kun vasemmalla kädellä punnertaa, niin liukuu vähän miten sattuu.) T. Teletappi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ok, selitys hyväksytty. (Sukkasillaan kun vasemmalla kädellä punnertaa, niin liukuu vähän miten sattuu.) T. Teletappi
Jos oot ap, ni taitaa ne sukkahousut päässäs vaan vähän viirata.
-n 'sivusta* - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
-n 'sivusta*Ei syytetä ap:ta, olen ihan sivutappi. Tapatappi jolla välillä sukkahousut kummassakin päässä. Kiitos selvennyspyynnöstä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei syytetä ap:ta, olen ihan sivutappi. Tapatappi jolla välillä sukkahousut kummassakin päässä. Kiitos selvennyspyynnöstä.
Tappaile sitte vaan ittees, jos oot joku pankkineiti. Is nääski sano että kakspäisenä siihen pystyt.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tappaile sitte vaan ittees, jos oot joku pankkineiti. Is nääski sano että kakspäisenä siihen pystyt.
Otto tappoi ne kaikki jo. Nämä sukkahousut vaan jäi jäljelle. Nekin on verkkoversioita nykyään. Päivänjatkoja sinnekin!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
-n 'sivusta*Luuletko ettei normaaliälyiset ymmärrä, että vänkäät aloittajaäijä itsesi kanssa eikä ketään muuta kuin vastaavaa puolitrollia kiinnosta tämä sinun jälkeenjäänyt teatteri
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko ettei normaaliälyiset ymmärrä, että vänkäät aloittajaäijä itsesi kanssa eikä ketään muuta kuin vastaavaa puolitrollia kiinnosta tämä sinun jälkeenjäänyt teatteri
Löytyhän se ehta pankkineitiprovoilija, jonka otsaa korostaa nii iso tatti, ettei lärviskään mahu alle. Poistuuko ne asiakastiedot/varat yht sukkelaan, ku viestit tältä palstalta, ku sinä oot "ohjaimissa"?
- AnonyymiUUSI
Jotkut ihmiset eivät vaan osaa muuta kuin aina satuttaa. Eli ei sitä kannata ottaa henkilökohtaisesti, mutta kannattaa pysyä heistä kokonaan erossa. Eikä sellainen persoonallisuushäiriö muutu. Toisilla jää vastuu suojella itseään. Kun ei mitkään normaalit säännöt päde heillä. Ei kannata olla siinä satutettavana. Kestää korjata sen jälkeen itseään, jos edes pystyy siihen.
- AnonyymiUUSI
ap. kannattaa opetella puhumaan, jos asiaa on ja keskustella sen toisen osapuolen kanssa, eikä syytellä tätä anonyymina palstoilla.
- AnonyymiUUSI
Asia on toisin päin. Luetko aloituksen uudelleen. Mies on se joka päätti jättää puhumisen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Asia on toisin päin. Luetko aloituksen uudelleen. Mies on se joka päätti jättää puhumisen.
Milloin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Milloin?
Meinaatko oikeasti saada tältä naisena esiintyvältä äijältä täydentäviä vastauksia? Voimia sinne
- AnonyymiUUSI
Työkaverin kanssa en ala säätämään.
- AnonyymiUUSI
Olet jo alkanut säätää mutta ei ole selkärankaa muuhun kuin just for fun. Pelkkää työkaveria et ikinä kohtelisi samoin.
- AnonyymiUUSI
Välinpitämättömyyttä on vaikein jakaa luokkiin https://www.hs.fi/tiede/art-2000011357344.html
- AnonyymiUUSI
Eikös meillä ole nyt ihan ystävällisen hyvät välit? Minä en enää mielelläni haluaisi puhua kokoasiasta vaan olen pyrkinyt unohtamaan sen... Haaveeni "kaatuivat" ja jopa silloin romahtivat sen asian takia mikä johti siihen. Olin turhautunut koska aikaakin oli toistemme kiertelyyn jo mennyt olin ehkä vähän ärtynytkin. Tarkoitus ei ole ollut loukata vaan pyrin olemaan silloin neutraali koska sain kuvan että olit stressaantunut minun takiani ja koit minut häiritsevänä. Jos puheet mitä olen kuullut jotka tosin ovat epäilyjä ja mitä itse olen havainnut niin eikös sinulla ole juttua sen ihan asiallisen oloisen ison miehen kanssa. En halua sekoittaa ajatuksiasi jos sinulla on jo jotain uutta vaan olen iloinen puolestasi jos olet onnen löytänyt.
- AnonyymiUUSI
Seurassani olevat miehet ovat vain kavereita, ei mitään muuta. Isot ja pienet, ei ole mitään "juttua".
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Seurassani olevat miehet ovat vain kavereita, ei mitään muuta. Isot ja pienet, ei ole mitään "juttua".
Ja siis en ap.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
ok ehkä olen sitten väärässä. Rakastan häntä naista...
- AnonyymiUUSI
"Minä en enää mielelläni haluaisi puhua kokoasiasta vaan olen pyrkinyt unohtamaan sen... "
Tuo lause on asian painamista alas, naisen kokemuksen mitätöintiä. Aloituksessa kerrottiin että nainen on kokenut käytöksesi kiusaavana ja siitä on tullut paha mieli. Jos nyt lakaiset maton alle kaiken etkä edes halua käydä tilannetta läpi, kertoo se sinusta sen ettet halua ottaa vastuuta siitä mitä harmia naiselle on tullut. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Minä en enää mielelläni haluaisi puhua kokoasiasta vaan olen pyrkinyt unohtamaan sen... "
Tuo lause on asian painamista alas, naisen kokemuksen mitätöintiä. Aloituksessa kerrottiin että nainen on kokenut käytöksesi kiusaavana ja siitä on tullut paha mieli. Jos nyt lakaiset maton alle kaiken etkä edes halua käydä tilannetta läpi, kertoo se sinusta sen ettet halua ottaa vastuuta siitä mitä harmia naiselle on tullut.Minuakin loukkasi aika paljon se tekstiviesti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minuakin loukkasi aika paljon se tekstiviesti.
Ja siksi haluankin sen konfliktin unohtaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos et halua loukata naista niin älä ikinä sano ettet halua enää asiasta jutella ja haluat sen unohtaa. Jos tuot esiin oman loukkaantumisesta juuri siinä yhteydessä kun nainen haluaisi asuan käydä läpi se vähättelee naisen kokemusta ja ikään kuin oikeuttaa sun huonon käytöksen.
Vinkki. Kuuntele mitä nainen haluaa puhua. Ole valmis uudelleen ja uudelleen käymään sitä läpi. Irl.. Ei täällä! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja siksi haluankin sen konfliktin unohtaa.
Oletko pyytänyt naiselta anteeksi? Kannattaa kantaa vastuu sun osuudesta. Joki selitys naiselle
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän🥺😢
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän🥺😢
Se on ollutta ja mennyttä sinullakin oli varmaan kaikenlaista silloin. Älä siis turhaan murehdi sitä ei se haittaa enää vanha juttu... Hyvää yötä olet tärkeä ja rakas ❤️
- AnonyymiUUSI
kyllästyin ja halusin vaan eroon sinusta, en vaan viitsi puhua ääneen.
- AnonyymiUUSI
🤣🤣🤣 mulle on aivan sama puhutko vai et. Itse jätät käyntikortin.
- AnonyymiUUSI
Ei minulta ohi.
- AnonyymiUUSI
Siitäkö otit itseesi kun hän osoitti sulle kuinka itse käyttäydyt häntä kohtaan
- AnonyymiUUSI
Tämä oli varmaan vitsiksi tarkoitettu?
Sivusta - AnonyymiUUSI
Jos tarkoitat sitä, että käyttäydyit niin vain kostaaksesi. Se on todella alentavaa ja kaukana rakkaudesta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos tarkoitat sitä, että käyttäydyit niin vain kostaaksesi. Se on todella alentavaa ja kaukana rakkaudesta.
Näin nainen teki, alkoi kostaa vaikka tiesi silloin. Vieläkö pitäis polvilla rukoilla??
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näin nainen teki, alkoi kostaa vaikka tiesi silloin. Vieläkö pitäis polvilla rukoilla??
Ohi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on joku välistä huutelija ei minulta ollenkaan... En toimi noin ikävällä tavalla kyllä sun pitäis sen verran mua jo tuntea.
- AnonyymiUUSI
Kanssasi puhuminen tuollaisista ei johda tuloksiin juupas eipäs asetlma .
- AnonyymiUUSI
Ei johda mihinkään muuhunkaan.
- AnonyymiUUSI
Turhauttaa kaikki, siksi.
- AnonyymiUUSI
Jos vain luuli, että olet varattu tai ettet ole kiinnostunut. Ei varmaan tarkoituksella ollut välinpiämätön.
- AnonyymiUUSI
Nosto koska viestejä jäänyt huomaamatta.
- AnonyymiUUSI
Elämään kyllästynyt, turhautunut, kohta lähden.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1812658Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2301457Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus841330- 801225
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e401206Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1401106Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin111032Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze116920Kostan sulle vielä sen älyttömän julkisen nöyryytyksen
Onneksi on lentokentällä kavereita... Kosto tulee olemaan muuten korkojen kanssa.35914Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät78820