Ihan hyvä elämä, mutta nyt on 0 naista, mihinkä lie lähteenet luotani
Minullapa se on ollu elämäni aikana jopa 5 naista!
26
453
Vastaukset
- Anonyymi
Wow!!!!!!
- Anonyymi
Ne ovat lähteneet tänne mun luokseni....
- Anonyymi
Äiti ja neljä sisarta. Ennen oli perheet suuria.
- Anonyymi
Niin se vain on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se vain on.
Naisiin menevä nainen on lepso.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisiin menevä nainen on lepso.
Olen kylläkin mies mut niin
- Anonyymi
Minulla ollut 216 sexikumppania, siis naisia . . .
- Anonyymi
No se vain on jo paljon!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se vain on jo paljon!
Se se on paljon!
- Anonyymi
Siinä on jo kunnon joukko pettyneitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä on jo kunnon joukko pettyneitä.
Kenellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenellä?
No sulla varmaan.
- Anonyymi
Lehmiä, lampaita ja sikoja ei lasketa
- Anonyymi
Kaikki ovat halunneet minua, koko ja tekniikka ratkaisee . . .
- Anonyymi
Ai ylipainoista insinööriä vai?? Siinä sitä kokoa ja tekniikkaa!🙂
- Anonyymi
Kerran sattui, että S-Marketissa oli kolme kaveria yhtä aikaa joten muijia olin pannut useamman kerran, tiedän heidät nimeltä en tarkemmin tunne, yksi kepulainen kunnallispoliitikko . . . Aika huvittava tilanne.
- Anonyymi
Surullinen tilanne, ei huvittava ollenkaan.
- Anonyymi
Naiset onnellisia perheen äitejä, ei mitään surullista, heilläkin on halut ja tarve . . . Jos ei mies osaa tai ei kykene niin naisella on oikeus ulkopuolelta hakea onnea ja tyydytystä
- Anonyymi
Kiva homma hoitaa toisten saamattomien nuoria kauniita vaimoja, minäkin tahtoisin . . .
- Anonyymi
Onkohan Pyhäjärven valtuustossa enää yhtään kykenevää ukkoa? Akat ovat kyllä jo aikansa "saaneita"
- Anonyymi
Käyttöpäivän ylittäneitäkö
- Anonyymi
Ei hallituksessa ainakaan
- Anonyymi
Minä rakastan paneskella pyhäjärven varattuja pikkuvaimoja!
- Anonyymi
Pyhäjärvelläkin on näitä useamman leivän uuneja mutta etenkin PeruSS puolueen uunien kohdalla on kysymysmerkki mistä juuresta mikäkin leipä on alkunsa saanut? Varmaan monikin PeruSS uuni alkaisi kakomaan kurkkuaan ähä ähä rää jos menisi asiasta kysymään🌈💦💦💦
- Anonyymi
ko sk i vain pauhaa saamatta rauhaa Persuista.
- Anonyymi
Kun vanhusten hoitoon riittää etä-satutunti niin lähteeköhän leipä nousemaan uunissa 3min. Etä nosto pisto ravistuksena?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.1428360Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut
Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m1047549Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot1255782Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1035678Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1194840Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo1472690Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys632519Ei välimatka meitä erottanut
Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e81505Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!
Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol71474Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2221369