Sinne pääsee kuitenkin
☺️
Palstasetä ei halua julkisuuteen
26
238
Vastaukset
- Anonyymi
Peräkamarin mekkomies on väärällä alalla. Ihmispelkoisena pedona huonompi homma
- Anonyymi
Palstaguben äidinkin voi heittää samaan selliin. Täytyy olla harvinaisen vinoon kasvanut muori että kasvattaa netissä naisina elävän ryönän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstaguben äidinkin voi heittää samaan selliin. Täytyy olla harvinaisen vinoon kasvanut muori että kasvattaa netissä naisina elävän ryönän.
Skitsosepi ei tiedä onko nainen, mies, lapsi vai teini. Traumaattiset kokemukset saa aikaan skitsofrenian millä paetaan oikeaa elämää, nettifiili käy vielä kytille itkemässä kuinka kaikki kiusaa 😂
Ei ne vinkumiset kenellekään läpi mene vtun tahmatossu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Skitsosepi ei tiedä onko nainen, mies, lapsi vai teini. Traumaattiset kokemukset saa aikaan skitsofrenian millä paetaan oikeaa elämää, nettifiili käy vielä kytille itkemässä kuinka kaikki kiusaa 😂
Ei ne vinkumiset kenellekään läpi mene vtun tahmatossu"Mua sanottii netissä h*moks ja äitillä asuvaks" 😂😂😂
- Anonyymi
Aloituksesta päättelen, että taas on joku keskenkasvuinen herättelemässä jotain mieli puuhaansa? Mistä lie katkeroitunut, muuten en tällaista ymmärrä? Negatiivisuutesi vain herättää mielikuvia itselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloituksesta päättelen, että taas on joku keskenkasvuinen herättelemässä jotain mieli puuhaansa? Mistä lie katkeroitunut, muuten en tällaista ymmärrä? Negatiivisuutesi vain herättää mielikuvia itselle.
Henkisesti mielensä pahoittanut jollekin , ei mulla muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Henkisesti mielensä pahoittanut jollekin , ei mulla muuta.
Entäpä itselläsi mikä tuossa aloituksessa sinua riepoo? Kysyy nainen T sivusta
- Anonyymi
Voi noita pikkutytöistä kiinnostuneita pedoja meillä löytyu valtiontehtävistäkin ikävä vaan että heitä ei ole kukaan siitä käräyttäny ni pääsin edes niistä eroon valtion tehtävissä se että narskusta valtion leivissä pääsee eroon edellyttää sitä että joku työkaveri uskaltaa tämän polttaa siitä ettei tämä/hän hoida edes työtehtäviään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole välttis kyse kotikasvatuksesta useimmin kyse isältä saadusta mallista tai isäpuolelta/siltä miehenmallilta jonka äiti on siihen ottanu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäpä itselläsi mikä tuossa aloituksessa sinua riepoo? Kysyy nainen T sivusta
Lapsellinen asenne ja halu vain mustamaalata syyttömiä yleisesti? Tätä ketjua lukiessa näkee, et tällainen ruokkii vain trolleja jatkamaan sitä, mikä ei ole heille itsellekään hyvästä. Ruokkii sitä negatiivisuutta heissä. Ehkä sinäkin sen ymmärrät, kun opit ajattelemaan laajemmin asioita? Lasken tällaisen vähän samaan kuin mustamaalaisi naisia halventavasti. Viesteissä on hyviä ja huonoja kaikuja, tämä minusta on huono kaiku.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsellinen asenne ja halu vain mustamaalata syyttömiä yleisesti? Tätä ketjua lukiessa näkee, et tällainen ruokkii vain trolleja jatkamaan sitä, mikä ei ole heille itsellekään hyvästä. Ruokkii sitä negatiivisuutta heissä. Ehkä sinäkin sen ymmärrät, kun opit ajattelemaan laajemmin asioita? Lasken tällaisen vähän samaan kuin mustamaalaisi naisia halventavasti. Viesteissä on hyviä ja huonoja kaikuja, tämä minusta on huono kaiku.
Sillä ole mitään vtun väliä mikä kaiku siellä herneaivoissa ryskää. Kaikki tulee päivänvaloon halusi tai ei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä ole mitään vtun väliä mikä kaiku siellä herneaivoissa ryskää. Kaikki tulee päivänvaloon halusi tai ei
Ketää ei kiinnosta sun palstasetä jankkaukset miten joku voi olla noin sekasin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastuuton ajattelee noin, onko sinun herneesi edes aktiivinen ajattelemaan asioita laajemmin? Vai oletko vain niitä, jotka näkee aina vian vain muissa, kun oma henkinen minä keikkuu aallon harjalla? Eikä tajua pudotuksen määrää, kun totuudet lauotaan julki ja omat virheet paljastuu? Syyt eivät ole aina muissa, sekin on hyvä joskus huomata, et itsekin voi olla se ruokkija pahoille asioille? Kapeakatseisuus voi joskus yllättää kokemattoman ihmisen. Tunne ja järki ei aina kohtaa. hyvä olisi jos kohtaisi?
- Anonyymi
Hyi helveta
- Anonyymi
Dead man.
- Anonyymi
Muista aloittaja, että yypeelle tai jollekin ilmiantajalle (score) tämä ilmaisu on liikaa, mutta naisia saa nimitellä ja silpoa symbolisesti eli ilmaista mielipiteen myös kovin samoin kuten joku hulda joskus sieltä vastasi🤮
- Anonyymi
Eiku se oli se Lyydia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiku se oli se Lyydia
Kelasin että salee mies
- Anonyymi
Ehkä setähermanni on modena täällä 🤭
Ois aika pahaa julkisuutta ellei jopa aika random.fi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä setähermanni on modena täällä 🤭
Ois aika pahaa julkisuutta ellei jopa aika random.fiJotkut on tuota ilmeisesti tosissaan miettineet. Itse olen tulkinnut niiden tajunneen että tämän äijän käryäminen tuo klikkauksia, niin mitä välii niinku
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut on tuota ilmeisesti tosissaan miettineet. Itse olen tulkinnut niiden tajunneen että tämän äijän käryäminen tuo klikkauksia, niin mitä välii niinku
Täältä on bännätty tietyt sanat mitkä liittyy tähän patteripoikaan, se kertonee oleellisen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut on tuota ilmeisesti tosissaan miettineet. Itse olen tulkinnut niiden tajunneen että tämän äijän käryäminen tuo klikkauksia, niin mitä välii niinku
Suomi24 menettää kaikki mainostulot kun täällä on annettu pedo.fiilin riehua ties kuinka kauan. And im all for it
Jalkapuuhun äitinsä kukkamekko päällä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täältä on bännätty tietyt sanat mitkä liittyy tähän patteripoikaan, se kertonee oleellisen
Kyllä se kertoo jotain joo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomi24 menettää kaikki mainostulot kun täällä on annettu pedo.fiilin riehua ties kuinka kauan. And im all for it
Jalkapuuhun äitinsä kukkamekko päälläAivan oikein niille sielunsa pikkurahasta myyneille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jalkapuuhun äitinsä kukkamekko päälläMinne ne menettäs mitään onhan jenkeissäkin pedoja mainostamassa yhtä jos toistakin tuotetta ne on niittä tein useimpien julkkis idoleita
- Anonyymi
Mul ole mitään julkisuutta vastaan mun taustoista löytyy vähemmän mitään mitä mun pitäs tai tarvis hävetä toisin kun meidän nykyisten kansanedustajien taustoista heidän onnekseen heillä ei ole henkilökohtaisessa elämässä ihmistä joka muistuttaisi heitä mitä ovat toilailleet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1156747Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243737- 1862533
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2792406Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1962081Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.3001780Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.91725Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.1281279Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.271255- 691224