Palstasetä ei halua julkisuuteen

Anonyymi-ap

Sinne pääsee kuitenkin

☺️

26

238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Peräkamarin mekkomies on väärällä alalla. Ihmispelkoisena pedona huonompi homma

• Anonyymi

Palstaguben äidinkin voi heittää samaan selliin. Täytyy olla harvinaisen vinoon kasvanut muori että kasvattaa netissä naisina elävän ryönän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstaguben äidinkin voi heittää samaan selliin. Täytyy olla harvinaisen vinoon kasvanut muori että kasvattaa netissä naisina elävän ryönän.

Skitsosepi ei tiedä onko nainen, mies, lapsi vai teini. Traumaattiset kokemukset saa aikaan skitsofrenian millä paetaan oikeaa elämää, nettifiili käy vielä kytille itkemässä kuinka kaikki kiusaa 😂

Ei ne vinkumiset kenellekään läpi mene vtun tahmatossu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Skitsosepi ei tiedä onko nainen, mies, lapsi vai teini. Traumaattiset kokemukset saa aikaan skitsofrenian millä paetaan oikeaa elämää, nettifiili käy vielä kytille itkemässä kuinka kaikki kiusaa 😂

Ei ne vinkumiset kenellekään läpi mene vtun tahmatossu

"Mua sanottii netissä h*moks ja äitillä asuvaks" 😂😂😂

• Anonyymi

Aloituksesta päättelen, että taas on joku keskenkasvuinen herättelemässä jotain mieli puuhaansa? Mistä lie katkeroitunut, muuten en tällaista ymmärrä? Negatiivisuutesi vain herättää mielikuvia itselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloituksesta päättelen, että taas on joku keskenkasvuinen herättelemässä jotain mieli puuhaansa? Mistä lie katkeroitunut, muuten en tällaista ymmärrä? Negatiivisuutesi vain herättää mielikuvia itselle.

Henkisesti mielensä pahoittanut jollekin , ei mulla muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Henkisesti mielensä pahoittanut jollekin , ei mulla muuta.

Entäpä itselläsi mikä tuossa aloituksessa sinua riepoo? Kysyy nainen T sivusta

• Anonyymi

Voi noita pikkutytöistä kiinnostuneita pedoja meillä löytyu valtiontehtävistäkin ikävä vaan että heitä ei ole kukaan siitä käräyttäny ni pääsin edes niistä eroon valtion tehtävissä se että narskusta valtion leivissä pääsee eroon edellyttää sitä että joku työkaveri uskaltaa tämän polttaa siitä ettei tämä/hän hoida edes työtehtäviään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole välttis kyse kotikasvatuksesta useimmin kyse isältä saadusta mallista tai isäpuolelta/siltä miehenmallilta jonka äiti on siihen ottanu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entäpä itselläsi mikä tuossa aloituksessa sinua riepoo? Kysyy nainen T sivusta

Lapsellinen asenne ja halu vain mustamaalata syyttömiä yleisesti? Tätä ketjua lukiessa näkee, et tällainen ruokkii vain trolleja jatkamaan sitä, mikä ei ole heille itsellekään hyvästä. Ruokkii sitä negatiivisuutta heissä. Ehkä sinäkin sen ymmärrät, kun opit ajattelemaan laajemmin asioita? Lasken tällaisen vähän samaan kuin mustamaalaisi naisia halventavasti. Viesteissä on hyviä ja huonoja kaikuja, tämä minusta on huono kaiku.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapsellinen asenne ja halu vain mustamaalata syyttömiä yleisesti? Tätä ketjua lukiessa näkee, et tällainen ruokkii vain trolleja jatkamaan sitä, mikä ei ole heille itsellekään hyvästä. Ruokkii sitä negatiivisuutta heissä. Ehkä sinäkin sen ymmärrät, kun opit ajattelemaan laajemmin asioita? Lasken tällaisen vähän samaan kuin mustamaalaisi naisia halventavasti. Viesteissä on hyviä ja huonoja kaikuja, tämä minusta on huono kaiku.

Sillä ole mitään vtun väliä mikä kaiku siellä herneaivoissa ryskää. Kaikki tulee päivänvaloon halusi tai ei

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sillä ole mitään vtun väliä mikä kaiku siellä herneaivoissa ryskää. Kaikki tulee päivänvaloon halusi tai ei

Ketää ei kiinnosta sun palstasetä jankkaukset miten joku voi olla noin sekasin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastuuton ajattelee noin, onko sinun herneesi edes aktiivinen ajattelemaan asioita laajemmin? Vai oletko vain niitä, jotka näkee aina vian vain muissa, kun oma henkinen minä keikkuu aallon harjalla? Eikä tajua pudotuksen määrää, kun totuudet lauotaan julki ja omat virheet paljastuu? Syyt eivät ole aina muissa, sekin on hyvä joskus huomata, et itsekin voi olla se ruokkija pahoille asioille? Kapeakatseisuus voi joskus yllättää kokemattoman ihmisen. Tunne ja järki ei aina kohtaa. hyvä olisi jos kohtaisi?

• Anonyymi

Hyi helveta

• Anonyymi

Dead man.

• Anonyymi

Muista aloittaja, että yypeelle tai jollekin ilmiantajalle (score) tämä ilmaisu on liikaa, mutta naisia saa nimitellä ja silpoa symbolisesti eli ilmaista mielipiteen myös kovin samoin kuten joku hulda joskus sieltä vastasi🤮

• Anonyymi

Eiku se oli se Lyydia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiku se oli se Lyydia

Kelasin että salee mies

• Anonyymi

Ehkä setähermanni on modena täällä 🤭

Ois aika pahaa julkisuutta ellei jopa aika random.fi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä setähermanni on modena täällä 🤭

Ois aika pahaa julkisuutta ellei jopa aika random.fi

Jotkut on tuota ilmeisesti tosissaan miettineet. Itse olen tulkinnut niiden tajunneen että tämän äijän käryäminen tuo klikkauksia, niin mitä välii niinku

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotkut on tuota ilmeisesti tosissaan miettineet. Itse olen tulkinnut niiden tajunneen että tämän äijän käryäminen tuo klikkauksia, niin mitä välii niinku

Täältä on bännätty tietyt sanat mitkä liittyy tähän patteripoikaan, se kertonee oleellisen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomi24 menettää kaikki mainostulot kun täällä on annettu pedo.fiilin riehua ties kuinka kauan. And im all for it

Jalkapuuhun äitinsä kukkamekko päällä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täältä on bännätty tietyt sanat mitkä liittyy tähän patteripoikaan, se kertonee oleellisen

Kyllä se kertoo jotain joo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomi24 menettää kaikki mainostulot kun täällä on annettu pedo.fiilin riehua ties kuinka kauan. And im all for it

Aivan oikein niille sielunsa pikkurahasta myyneille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minne ne menettäs mitään onhan jenkeissäkin pedoja mainostamassa yhtä jos toistakin tuotetta ne on niittä tein useimpien julkkis idoleita

• Anonyymi

Mul ole mitään julkisuutta vastaan mun taustoista löytyy vähemmän mitään mitä mun pitäs tai tarvis hävetä toisin kun meidän nykyisten kansanedustajien taustoista heidän onnekseen heillä ei ole henkilökohtaisessa elämässä ihmistä joka muistuttaisi heitä mitä ovat toilailleet

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      115
      6747
    2. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3737
    3. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      186
      2533
    4. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      279
      2406
    5. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      196
      2081
    6. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      300
      1780
    7. Kaipaisin nyt kosketusta

jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.
      Ikävä
      9
      1725
    8. Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?

Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.
      80 plus
      128
      1279
    9. Metsa Man Extra kanava toimii hyvin

ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.
      Tuusniemi
      27
      1255
    10. Tiedätkö mitä kaivattusi harrastaa?

Minä en tiedä.
      Ikävä
      69
      1224
    Aihe