Iltasanomat kertoo artikkelissaan kuinka nenästä voi nähdä eräänlaisia merkkejä.
En ole extra tilaaja, joten en voinut lukea, mutta kuolemaan liittyy.
Olisin kiinnostunut tietämään mitä minun "pottunenäni" kertoo.
Onko alettava tutkimaan nenäänsä?
9
244
Vastaukset
- Anonyymi
Kuten toisessakin ketjussa kirjoitin, asia liittyy lähinnä kuolinvuodepotilaisiin, kun nk. kuolema on jo "käynnistynyt" henkilössä, eli elintoiminnot hidastuvat ja ovat pysähtymässä, kukin sisäelin vuorollaan.
Melko ensin hidastuu (sydän) ja verenkierto, jolloin veri kehon ylemmistä osista (kuten nenä) alkaa sen hitauden vuoksi painua kehon alempiin osiin, kuten (selin makuulla olevan henkilön) selkäpuolelle nk. lautumiksi.
Valkoinen nenänpää ei kuitenkaan "aina" ole juuri alkaneen kuoleman merkki, vaan voi johtua ihan "normaalista" kalpeudesta (johtuen esim. järkytyksestä, tai väsymyksestä ja mahd. pyörtymisestä, ym...).- Anonyymi
Tässä tuo toisen aloittajan saman aiheinen ketju:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19015844/lahestyvan-kuoleman-nakee-nenasta
*
- Anonyymi
Moni kolvi kylmennyt vuosien kuluessa.
- Anonyymi
Minultakin suuri osa vanhoista kavereista. Tuolla ne makaa pääkaupunkiseudun eri mullissa.
Hautahausta olen nimet lötänyt: Malmi, Honkanummi, Hgin pitäjä, Espoon pitäjä, Vantaa Ruskeasanta, Hietaniemi, Maunulan uurnalehto, Kallion kirkon uurnal, sekä muu Suomi. Jonkun tuhkat päästetty tuuleen. Muistan heidät.
- Anonyymi
Nenäkkäitä uutisia tulee, kun muuta ei keksitä...
- Anonyymi
Niitä tulee ainakin sunnuntain Hesarissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niitä tulee ainakin sunnuntain Hesarissa.
Sain mainos-Hesarin kaupungilla. Luin kannesta kanteen. Hemmetin hyvä lehti.
- Anonyymi
Aloittajan(kaan) pottunenä ei kerro yhtään mitään mistään, ennenkuin hän on siinä vaiheessa elämäänsä, että kuolema kolkuttaa kynnyksellään.
- Anonyymi
Tuulenhalkoja-klyyvari kätevä pyöräillessä...kellä nyt sattuu olemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512