Iltasanomat kertoo artikkelissaan kuinka nenästä voi nähdä eräänlaisia merkkejä.
En ole extra tilaaja, joten en voinut lukea, mutta kuolemaan liittyy.
Olisin kiinnostunut tietämään mitä minun "pottunenäni" kertoo.
Onko alettava tutkimaan nenäänsä?
5
135
Vastaukset
- Anonyymi
Kuten toisessakin ketjussa kirjoitin, asia liittyy lähinnä kuolinvuodepotilaisiin, kun nk. kuolema on jo "käynnistynyt" henkilössä, eli elintoiminnot hidastuvat ja ovat pysähtymässä, kukin sisäelin vuorollaan.
Melko ensin hidastuu (sydän) ja verenkierto, jolloin veri kehon ylemmistä osista (kuten nenä) alkaa sen hitauden vuoksi painua kehon alempiin osiin, kuten (selin makuulla olevan henkilön) selkäpuolelle nk. lautumiksi.
Valkoinen nenänpää ei kuitenkaan "aina" ole juuri alkaneen kuoleman merkki, vaan voi johtua ihan "normaalista" kalpeudesta (johtuen esim. järkytyksestä, tai väsymyksestä ja mahd. pyörtymisestä, ym...).- Anonyymi
Tässä tuo toisen aloittajan saman aiheinen ketju:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19015844/lahestyvan-kuoleman-nakee-nenasta
*
- Anonyymi
Moni kolvi kylmennyt vuosien kuluessa.
- Anonyymi
Minultakin suuri osa vanhoista kavereista. Tuolla ne makaa pääkaupunkiseudun eri mullissa.
Hautahausta olen nimet lötänyt: Malmi, Honkanummi, Hgin pitäjä, Espoon pitäjä, Vantaa Ruskeasanta, Hietaniemi, Maunulan uurnalehto, Kallion kirkon uurnal, sekä muu Suomi. Jonkun tuhkat päästetty tuuleen. Muistan heidät.
- Anonyymi
Nenäkkäitä uutisia tulee, kun muuta ei keksitä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403027- 722585
- 1742344
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?352081- 181446
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411376Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221373- 131259
- 101254
- 221231