Tarkkailkaa toinen toistenne neniä. Iltiksen mukaan siitä näkee yhtä ja toista. Uutinen on tietysti maksumuurin takana tyypilliseen tapaan ja en viitsinyt sen takia enempää ihmettelemään, koska kyse on iltapäivälehdestä joka haluaa pelkkiä klikkauksia ja maksavia uteliaita.
Muutenkin kyseiset lehdet houkuttelee raflaavilla otsikoilla milloin mistäkin aiheesta jotka osoittauvat pelkäksi humpuukliksi.
Paheksun sellaista toimintaa syvästi.
Kuitenkin tämä nenäjuttu jäi vaivaamaan ja toivon että joku on langennut ja lukenut tai kuullut selityksen ilmiölle ja paljastaisi sen meille vanhuksille.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011350905.html
Lähestyvän kuoleman näkee nenästä
14
350
Vastaukset
- Anonyymi
Ilman muuta. Monet lintmaanit vetelevät toistensa neniä niin pitkiksi että kuolevat nauruun puuhissaan
- Anonyymi
Itsekään en viitsinyt avata linkkiä ja maksaa roskasta.
Koska nk. "loppuvaiheessa", kuolevan verenkierto hidastuu, niin veri alkaa laskeutua kropan ylemmiltä kohdilta alas, eli esim. makuulla olevan, kuolevan hidastunut veri alkaa pakkautua selkäpuolelle. Syntyy punaisia läikkiä, nk. "lautumia", kuin mustelmia esim. selkään ja säärien / pohkeiden alapuolelle.
Luullakseni verenkierto nenänpäässä, joka on makuulla olevan "ylin kohta", muuttuu melko valkoiseksi. Eli: kuolevan nenänpää ilm. on varsin kalpea, ehkä jopa harmaanvalkoinenkin, suhteessa muuhun kroppaan, ehkä kasvoihinkin. Tämä on kaikki on kuitenkin yksilöllistä.
Tämä ei tarkoita, että jokainen kalpealta näyttävä ihminen olisi juuri kohta kuolemassa. Syitä kalpeuteen on erilaisia.
Mutta lautumat kehon alimmalla puolella ovat kyllä merkki, että verenkierto on jo hidastunut.
Nk. luonnollinen kuolema on monesti suht. lyhytkestoinen tapahtumasarja. Voihan joku kuolla äkistikin, silti luonnollisesti. Tämä kaikki on yksilöllistä.- Anonyymi
Tuo "lähestyvä kuolema", eli itse varsinaisen kuoleman prosessi, kun sisäelinten toiminta hidastuu ja vuorollaan lakkaa, on siis lyhytkestoinen tapahtumasarja, eli kuolema on jo nk. alkanut. Yleensä n. alle 1 vrk:n, muutaman tunnin tapahtumasarja.
Nuo iltaroskien uutisoinnit ovat todellista puoskaritasoa ja kun ihmiset saavat pinnallista tietoa, niin tekevät vääriä päätelmiään.
Ei pidä hätääntyä, jos kaverin nenänpää on yhtäkkiä valkoinen ja häntä huippaa. Kaveri makuulle ja jalat ylös, niin ehkä tilanne siinä levossa hoituu, ilman (kummankaan) pyörtymisiä. Tilanteesta riippuen ehkä myös syömistä ja juomista on hyvä tarjota. - Anonyymi
"Lähestyvällä kuolemalla" ei lääkäri ole tarkoittanut, että jokin nenässä ilmoittaisi, että "kuolet pian... n. kuukauden kuluttua", vaan on ilm. viitanut akuuttiin tilaan: jo lopuillaan olevan potilaan sairasvuoteeseen, jolloin lääkäri voi tietyistä fyysisistä merkeistä päätellä, että "nyt kuolema on käynnistynyt", eli sisäelimet ovat lopettelemassa toimintaansa.
- Anonyymi
Ollaan täällä sokeita aloituksille, vai onko syynä aloittaja?
Tämä linkki on ollut täällä pari päivää, Kukaan ei k osannut lukea?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19015097/onko-alettava-tutkimaan-nenaansa
On helppo havaita sorsimista.- Anonyymi
Anteeksi omasta puolestani. Tämä aloitus oli ylinnä ja vastasin tähän, ennenkuin huomasin sinun aloituksesi. Ei ollut tarkoitus sorsia.
Ei uni tullut, olen valvonut koko yön ja koska tämä aihe kosketti, niin yritin vastata tähän niin perusteellisesti kuin mitä itse asiaa tunnen. Olen nähnyt paljon kuolemaa ja itsekin monesti käynyt kuoleman rajalla, on ihme, että elän. Mietin paljon kuolemaa, odotan sitä, mutten kuitenkaan omin neuvoin sitä kiirehdi. - Anonyymi
Luin useaan kertaan linkkisi enkä vieläkään näe siinä mitää asiaa valaisevaa vai onko joku oleellinen kommentti poistettu ja mitä tarkoitat sorsimisella?
Vastahan tuo eilen ilmestyi tänne kuten koko uutinenkin.
Sinulla on nopeatempoinen dementia ja suosittelen hoitoon hakeutumista ennenkuin nokkasi väri muuttuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luin useaan kertaan linkkisi enkä vieläkään näe siinä mitää asiaa valaisevaa vai onko joku oleellinen kommentti poistettu ja mitä tarkoitat sorsimisella?
Sinulla on nopeatempoinen dementia ja suosittelen hoitoon hakeutumista ennenkuin nokkasi väri muuttuu.Sorsiminen ei ole terveellistä ja erityisesti leivän syöttäminen sorsille on haitaksi sekä linnuille että ekosysteemille.
leivässä on paljon hiilihydraattia ja suolaakin joten
LINNUILLE proteiinia että siivet kasvaa eli vaikka leikkaatte kananluita
jne pieniksi ja varkikset ruokailevat jne - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on nopeatempoinen dementia ja suosittelen hoitoon hakeutumista ennenkuin nokkasi väri muuttuu.No, hän oli tehnyt aloituksen aamulla ja tämä aloittaja paljon myöhemmin, samasta aiheesta. Ei nyt tarvitse kenenkään enempää loukata häntä.
- Anonyymi
Suunnistajatyyppisillä olemme mitanneet että kun
taito raakamaastossa juoksemiseen loppuu ei tasapaino riitä niin myös elämä parin vuoden sisällä- Anonyymi
Onpas teillä havainto. Suunnistajien mukaan olisi minun siis pitänyt kuollakupsahtaa jo 15 vuotta sitten.
Itseni kohdalla tuli tasapaino-ongelmia 17 vuotta sitten, eikä ole vieläkään parantunut. Olen käyttänyt kyynärsauvoja ja nyt kun olen yrittänyt opetella kävelyä ilman niitä, tasapaino edelleen heittelehtii. Epäilen, että kyse on keskushermoston vioittumisesta.
Pitäisi kait kuitenkin puhua uudestaan oikealle lääkärille, ei kuunnella suunnistajia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpas teillä havainto. Suunnistajien mukaan olisi minun siis pitänyt kuollakupsahtaa jo 15 vuotta sitten.
Itseni kohdalla tuli tasapaino-ongelmia 17 vuotta sitten, eikä ole vieläkään parantunut. Olen käyttänyt kyynärsauvoja ja nyt kun olen yrittänyt opetella kävelyä ilman niitä, tasapaino edelleen heittelehtii. Epäilen, että kyse on keskushermoston vioittumisesta.
Pitäisi kait kuitenkin puhua uudestaan oikealle lääkärille, ei kuunnella suunnistajia.Korvissa vika on jos tasapaino heittää. Korvat on tasapainoelin.
- Anonyymi
Lähestyvän syntymän näkee läheltä p-reikää. Tarkkailkaapa toistenne p-reikiä, siitä voi nähdä yhtä ja toista. Ei aina maksummuurin takana.
- Anonyymi
Tää tyyppi on taatusti Pirkanmaalta, Tampere-Vaasa-pikatien varrelta. Tunnistan ne vaikka unissani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä392955- 632344
- 1742304
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331998- 171375
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411346Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221343- 101224
- 221201
- 111194