Satoja ihmisiä huijannet Lammin Oma POika Juhana on saanut perinteikkään sukuyhtiön konkurssiin ja vielä saanut putsattua pesän niin tehokkaasti että on ihan konkurssi raeunnut.
https://tietopalvelu.ytj.fi/yritys/0665676-4
Sisuste-Peltoniemi Oy konkurssiin
20
812
Vastaukset
- Anonyymi
Wilpola,missä laina Juhanalle?
- Anonyymi
Pyhä Sylvi tätä Juhanaa, pilasi koko mukavan suvun maineen !!
- Anonyymi
Juhanalla ulosotossa 1,35 miljoonaa, verohallinto ja OP Yritysrahoitus suurimmat velkojat!
- Anonyymi
Juhana kyllä tietään miten sedän firman kassa tyhjennetään!
- Anonyymi
Juhana on kyllä niin vakuuttava, että pystyy huijaamaan... Ja ihan sika ärsyttävä.
- Anonyymi
Uutta viritystä pukkaa: https://juhanapeltoniemi.fi/
- Anonyymi00007
Melkoista uhriutumista!
Vai nettikiusattu. On kai hänelle voinut asiattomiakin kommentteja mennä, mutta ihan asiasta täällä on pääosin hänelle sanottu. Eikä suoranaisesti edes hänelle vaan kritiikki kohdistunut pääosin yritykseen ja sen tapaan käsitellä asioita.
Eiköhän tuo ollut hän, joka täällä esiintyi milloin milläkin nimellä puolustamassa firmaa.
Eniten huviti ne "lakimiehen" kommentoinnit.
Noh! Omat sukulaiset sai rahansa pois käräjäoikeuden kautta muutama vuosi sitten. Sikäli ei ole tuonne suuntaan mitään hampaankolossa vaikka harmittaakin muiden kohtalo.
- Anonyymi00008
Just ,just
- Anonyymi00009
Koijjarien kuningas
- Anonyymi00010
Oliko juhana mukana uudessa firmassa ?
- Anonyymi00011
Missä juhana huijaa nyt ?
- Anonyymi00013
Varmaan isä Onni on nyt todella tyytyväinen poikansa saavutuksista
- Anonyymi00014
Vaikka kuinka olisi eri johto jne, niin on todella vaikea saada ihmisten luottamus takaisin. Varsinkin, kun moni ei koskaan saa rahojaan takaisin.
Todella harmillista, ettei näistä tule mitään kunnollisia seuraamuksia näille koijareille.- Anonyymi00015
Ehdonalaista eli ehdollista tulee 1 vuosi ja 11 kuukautta niin kuin Anderssonin Kimmollekin eli ei joudu koppihoitoon eli käytännössä ei siis yhtään mitään. Jos ja kun tulee liiketoimintakielto niin koijaukset jatkuvat edelleen mutta vain toisella ns. nimellä.
- Anonyymi00016
Hyvät huonekalut meille myi ja kohtuulliseen hintaan.
Nyt löhöilen yhdellä ja aamutv:tä katson.
Yrittäjän ei pidä masentua, uutta matoa koukkuun.- Anonyymi00017
Näin juuri. Tyhjäntoimittajien ivailu taitaa olla
niitä ainoita osaamisalueita heillö. - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Näin juuri. Tyhjäntoimittajien ivailu taitaa olla
niitä ainoita osaamisalueita heillö.Oikeinkirjoitus kunniaan "heillö"
- Anonyymi00019
Vielä vaan jaksat käydä esiintymässä asiakkaana?
Lopettaisit nyt jo!
Kerran jos edes uhriutumatta myöntäisit tehneesi väärin, niin sillä jo ostaisi vähän takaisin ryvettynyttä mainetta, mutta ei vieläkään minkäänlaista selkärankaa.
Samat valheet ja feikkaukset vaan jatkuu. Mitään ei siis opittu. Edelleen samanlainen puliveivari. - Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Vielä vaan jaksat käydä esiintymässä asiakkaana?
Lopettaisit nyt jo!
Kerran jos edes uhriutumatta myöntäisit tehneesi väärin, niin sillä jo ostaisi vähän takaisin ryvettynyttä mainetta, mutta ei vieläkään minkäänlaista selkärankaa.
Samat valheet ja feikkaukset vaan jatkuu. Mitään ei siis opittu. Edelleen samanlainen puliveivari.Aloittaja aloittaa: Satoja ihmisiä huijannet....minäkö muka, asiatonta vihjailua, en huijaa.
- Anonyymi00021
Juhana on paras (huijjari) sukulaisetkin häpeää ja on iso suku lessuja
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit956101KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495535Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222757Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521032015Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181583seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241484Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1361459