Voit sanoa kaiken, mitä olet aina halunnut sanoa ja saat rauhan asialle. Jos et tule, sinulla ei ole enää koskaan oikeutta valittaa täällä tai muuallakaan sitä, että roikotan sinua tai härnäisin sinua tms.
Eli minun lähikaupan parkkis klo 16. Tiedät, missä se on. Jos aika ei sovi, kuittaa se tähän.
Mies, tänään klo 16
47
505
Vastaukset
- Anonyymi
Ei sovi.
- Anonyymi
Ei mies juokse mihinkään jonkun tättärän komentelusta tai ehdoilla. 😂
Tirisköön sellainen kana parkkiksen asfalttihelteessä odottelemassa kuvitelmineen, kun mies korkkaa rennosti kylmän kaljan.- Anonyymi
Ei ku kaikki jonninjoutavat palstahörhöt lähikaupalle neljäks, josko jo onnistais...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ku kaikki jonninjoutavat palstahörhöt lähikaupalle neljäks, josko jo onnistais...
Niijust😅😅😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat kuulua itse niihin järkenjättiläisiin, jotka oikeasti myötäelää tämän aloittajaäijän luomaa pseudotodellisuutta. Tee
- Anonyymi
Olipa aloittajaäijä svengaavasti kirjoitettu. Taisit saada sympatiapeukun joltain yksittäiseltä yksäriltä tai vastaavalta😉
- Anonyymi
Miksi jotkut meistä naisista on tuollaisia?
Koita nyt edes kertoa, että mistä paikkakunnasta on kyse 😂- Anonyymi
Epäilen, että Vantaa-HKI välimaastossa, ehkä oon käynyt samassa kaupassa sun kans yhtä aikaa (vahingossa) viime viikolla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäilen, että Vantaa-HKI välimaastossa, ehkä oon käynyt samassa kaupassa sun kans yhtä aikaa (vahingossa) viime viikolla?
En tiedä kenelle kuvittelet kirjoittelevasi, mutta täältä on Vantaan ja Helsinkin kauppoihin noin 500 kilometriä joten..... 😅
- Anonyymi
Sinä aloittajaäijä olet kyllä niin jälkeenjääneen oloinen kun kyselet itseltäsi paikkakuntaa, minkä juonnat itsellesi vastaten näiden järjen riemuvoittojen iloksi
- Anonyymi
Kohta on kauppojen pihat täynnä uteliaita miehiä!!??
- Anonyymi
Kukaan tämmöisellä kutsulla mihinkään tule!
- Anonyymi
Utelias pikkupoika?
- Anonyymi
Eikö se olisi jo ihan omaa tyhmyyttä lähteä tämän miestrollin juttujen perässä rynnistämään? Oli sitten ns tositarkoituksella liikkeellä tai sitten näitä palstan vastenmielisiä henkisesti jälkijättöisen oloisia tirkistelijöitä? Teetee
- Anonyymi
Tiedän vain, että asut Helsingissä, jossain itäisessä kolkassa. Joten en voi tulla näillä tiedoilla paikalle.
- Anonyymi
Jos nainen ei suostu tapaamaan, niin ei se oo kiinnostunut silloin. Jos nainen on kiinnostunut ja roikottaa, leikkii leikkejä jne., niin se on henkisesti vain pikkutyttö ja sellaisiin ei tuhlata aikaansa.
Mies joka roikkuu naisessa on epätoivoinen, nainen joka roikottaa on vain kamala luonteeltaan.- Anonyymi
Myös toisinpäin.
- Anonyymi
Mä tuun ihan vaan uteliaisuudesta katsomaan meneekö se mies muka oikeasti tuollaisen boss ladyn pompoteltavaksi joka ei kunnioita miestä phasghan vertaa. Sanoisin miehelle että itsesuojeluvaistoa ja itsekunnioitusta kehiin jos meno kaupalle harkinnassa. Itse olisin mieluummin loppuelämäni sinkkuna kuin tuolla tavalla kohtelevan kanssa.
- Anonyymi
Mikä niistä lähikaupoista?
- Anonyymi
Täällä on vain yksi. Ei voi erehtyä.
ap - Anonyymi
Oletko tehnyt muistiinpanoja kaikista aloittajaäijän kirjoittamista jonnin joutavista trollauksista? Ei ihme ettei susta tullut koskaan yhtään mitään muuta ku elämänkoulupopulisti
- Anonyymi
No se lähin lähikauppa tietysti! Idiootti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se lähin lähikauppa tietysti! Idiootti.
Onko sulla menkat, kun oot noin äkänen?
-nainen
- Anonyymi
Minusta tämä oli hyvä vinkki aiheesta miten pääsee MIEHESTÄ VARMASTI EROON!
- Anonyymi
Haluatko tuksari täsmentää mitä yritit tällä kertaa tuhertaa aloittajaäijän tekstistä? Elät harhassa
- Anonyymi
Kyllä oikea mies tietää, että tämä on hänelle, jos hän täällä vielä on. Tai pitäisi tietää. Älkää nyt muut turhaan menkö mihinkään paikan päälle. Tai toistaalta 🤔- ehkä se olisikin hyvä, jos kaikki palstalaiset menisi ja mahdollisesti tapaisi kohteensa 😄
Tiedän, että hän on ainakin joskus ollut täällä ja haluaisin oikaista joitain tähän ja muuhunkin liittyviä väärinkäsityksiä. Voihan toki olla, että olen väärässä eikä hän ole täällä enää ollenkaan. Se olisi tietenkin kaikista paras vaihtoehto. Mutta varmuudeksi.
Laitetaan nyt kuitenkin varmuudeksi muutama tunniste niin ette kaikki hätäänny: J&J, pääkaupunkiseutu.
Eli jos et pääse paikalle etkä ehdota muutakaan ajankohtaa/paikkaa, niin sinulla ei ole oikeutta luulla, että mikään näistä kirjoituksista täällä olisi minun sinulle kirjoittama ja loukkaantua siitä. Tämä on nyt vika mahdollisuus, jos haluat selvittää jotain asioita.
ap- Anonyymi
Jussi ja Jenni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jussi ja Jenni
Joona ja Julia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joona ja Julia
Joonas
- Anonyymi
Oon ehkä jo (”täällä?”) käytin liukumaa
- Anonyymi
Tullaan klo16.00 😉
- Anonyymi
Monikko, otatko vaimon mukaan?
- Anonyymi
Myöhästyn vähän. Tulen 16.07!
- Anonyymi
Varmaan
- Anonyymi
Tule huomenna juna-asemalla kello 10.
Se on viimeinen tilaisuus nähdä. - Anonyymi
Kävin jo. Ei näkynyt sinua. Eli tiedät mitä se tarkoittaa. Bye!
Ap- Anonyymi
No ei täältä 500 km päästä tulla ostamaan lähikauppaan jäätelöä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei täältä 500 km päästä tulla ostamaan lähikauppaan jäätelöä!
Ohi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohi!
Niin, just sanoin, noin 500 km ohi.
- Anonyymi
Ei Multa.
- Anonyymi
Tais jo männä
- Anonyymi
Tuskin hän tätä viestiä edes huomasi. Aika harva varmaan valittaa täällä mitään. Ei olisi kovin hyvä lähtökohta edes mahdolliselle suhteelle, jos on täällä valittaja. Voimia.
- Anonyymi
Tänks t mies
- Anonyymi
Aika tarkat speksit näis pitäis olla se famous 6 sense
- Anonyymi
Ei siinä mun mielestä mitään kauppaa kovin lähellä, vaikka en oo käyny sillä puolella. Kartan mukaan lähimmät ostarilla tai sitten Isonkiaraka puolella lähellä mua eri paikoissa. En voi olla kolmessa paikassa yhtäaikaa. Tiedän vain kadun ei numeroa
- Anonyymi
Joob
- Anonyymi
Oisit laittanut WA
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683149
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753047Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682902On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632574Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli432088- 601657
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181639- 351625
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241610- 591556