Mies, tänään klo 16

Anonyymi-ap

Voit sanoa kaiken, mitä olet aina halunnut sanoa ja saat rauhan asialle. Jos et tule, sinulla ei ole enää koskaan oikeutta valittaa täällä tai muuallakaan sitä, että roikotan sinua tai härnäisin sinua tms.

Eli minun lähikaupan parkkis klo 16. Tiedät, missä se on. Jos aika ei sovi, kuittaa se tähän.

47

505

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei sovi.

• Anonyymi

Ei mies juokse mihinkään jonkun tättärän komentelusta tai ehdoilla. 😂

Tirisköön sellainen kana parkkiksen asfalttihelteessä odottelemassa kuvitelmineen, kun mies korkkaa rennosti kylmän kaljan.

• Anonyymi

Ei ku kaikki jonninjoutavat palstahörhöt lähikaupalle neljäks, josko jo onnistais...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ku kaikki jonninjoutavat palstahörhöt lähikaupalle neljäks, josko jo onnistais...

Niijust😅😅😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat kuulua itse niihin järkenjättiläisiin, jotka oikeasti myötäelää tämän aloittajaäijän luomaa pseudotodellisuutta. Tee

• Anonyymi

Olipa aloittajaäijä svengaavasti kirjoitettu. Taisit saada sympatiapeukun joltain yksittäiseltä yksäriltä tai vastaavalta😉

• Anonyymi

Miksi jotkut meistä naisista on tuollaisia?
      Koita nyt edes kertoa, että mistä paikkakunnasta on kyse 😂

• Anonyymi

Epäilen, että Vantaa-HKI välimaastossa, ehkä oon käynyt samassa kaupassa sun kans yhtä aikaa (vahingossa) viime viikolla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Epäilen, että Vantaa-HKI välimaastossa, ehkä oon käynyt samassa kaupassa sun kans yhtä aikaa (vahingossa) viime viikolla?

En tiedä kenelle kuvittelet kirjoittelevasi, mutta täältä on Vantaan ja Helsinkin kauppoihin noin 500 kilometriä joten..... 😅

• Anonyymi

Sinä aloittajaäijä olet kyllä niin jälkeenjääneen oloinen kun kyselet itseltäsi paikkakuntaa, minkä juonnat itsellesi vastaten näiden järjen riemuvoittojen iloksi

• Anonyymi

Kohta on kauppojen pihat täynnä uteliaita miehiä!!??

• Anonyymi

Kukaan tämmöisellä kutsulla mihinkään tule!

• Anonyymi

Utelias pikkupoika?

• Anonyymi

Eikö se olisi jo ihan omaa tyhmyyttä lähteä tämän miestrollin juttujen perässä rynnistämään? Oli sitten ns tositarkoituksella liikkeellä tai sitten näitä palstan vastenmielisiä henkisesti jälkijättöisen oloisia tirkistelijöitä? Teetee

• Anonyymi

Tiedän vain, että asut Helsingissä, jossain itäisessä kolkassa. Joten en voi tulla näillä tiedoilla paikalle.

• Anonyymi

Jos nainen ei suostu tapaamaan, niin ei se oo kiinnostunut silloin. Jos nainen on kiinnostunut ja roikottaa, leikkii leikkejä jne., niin se on henkisesti vain pikkutyttö ja sellaisiin ei tuhlata aikaansa.

Mies joka roikkuu naisessa on epätoivoinen, nainen joka roikottaa on vain kamala luonteeltaan.

• Anonyymi

Myös toisinpäin.

• Anonyymi

Mä tuun ihan vaan uteliaisuudesta katsomaan meneekö se mies muka oikeasti tuollaisen boss ladyn pompoteltavaksi joka ei kunnioita miestä phasghan vertaa. Sanoisin miehelle että itsesuojeluvaistoa ja itsekunnioitusta kehiin jos meno kaupalle harkinnassa. Itse olisin mieluummin loppuelämäni sinkkuna kuin tuolla tavalla kohtelevan kanssa.

• Anonyymi

Mikä niistä lähikaupoista?

• Anonyymi

Täällä on vain yksi. Ei voi erehtyä.

ap

• Anonyymi

Oletko tehnyt muistiinpanoja kaikista aloittajaäijän kirjoittamista jonnin joutavista trollauksista? Ei ihme ettei susta tullut koskaan yhtään mitään muuta ku elämänkoulupopulisti

• Anonyymi

No se lähin lähikauppa tietysti! Idiootti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No se lähin lähikauppa tietysti! Idiootti.

Onko sulla menkat, kun oot noin äkänen?
        -nainen

• Anonyymi

Minusta tämä oli hyvä vinkki aiheesta miten pääsee MIEHESTÄ VARMASTI EROON!

• Anonyymi

Haluatko tuksari täsmentää mitä yritit tällä kertaa tuhertaa aloittajaäijän tekstistä? Elät harhassa

• Anonyymi

Kyllä oikea mies tietää, että tämä on hänelle, jos hän täällä vielä on. Tai pitäisi tietää. Älkää nyt muut turhaan menkö mihinkään paikan päälle. Tai toistaalta 🤔- ehkä se olisikin hyvä, jos kaikki palstalaiset menisi ja mahdollisesti tapaisi kohteensa 😄

Tiedän, että hän on ainakin joskus ollut täällä ja haluaisin oikaista joitain tähän ja muuhunkin liittyviä väärinkäsityksiä. Voihan toki olla, että olen väärässä eikä hän ole täällä enää ollenkaan. Se olisi tietenkin kaikista paras vaihtoehto. Mutta varmuudeksi.

Laitetaan nyt kuitenkin varmuudeksi muutama tunniste niin ette kaikki hätäänny: J&J, pääkaupunkiseutu.

Eli jos et pääse paikalle etkä ehdota muutakaan ajankohtaa/paikkaa, niin sinulla ei ole oikeutta luulla, että mikään näistä kirjoituksista täällä olisi minun sinulle kirjoittama ja loukkaantua siitä. Tämä on nyt vika mahdollisuus, jos haluat selvittää jotain asioita.

ap

• Anonyymi

Jussi ja Jenni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jussi ja Jenni

Joona ja Julia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joona ja Julia

Joonas

• Anonyymi

Oon ehkä jo (”täällä?”) käytin liukumaa

• Anonyymi

Tullaan klo16.00 😉

• Anonyymi

Monikko, otatko vaimon mukaan?

• Anonyymi

Myöhästyn vähän. Tulen 16.07!

• Anonyymi

Varmaan

• Anonyymi

Tule huomenna juna-asemalla kello 10.
      Se on viimeinen tilaisuus nähdä.

• Anonyymi

Kävin jo. Ei näkynyt sinua. Eli tiedät mitä se tarkoittaa. Bye!

Ap

• Anonyymi

No ei täältä 500 km päästä tulla ostamaan lähikauppaan jäätelöä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei täältä 500 km päästä tulla ostamaan lähikauppaan jäätelöä!

Ohi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohi!

Niin, just sanoin, noin 500 km ohi.

• Anonyymi

Ei Multa.

• Anonyymi

Tais jo männä

• Anonyymi

Tuskin hän tätä viestiä edes huomasi. Aika harva varmaan valittaa täällä mitään. Ei olisi kovin hyvä lähtökohta edes mahdolliselle suhteelle, jos on täällä valittaja. Voimia.

• Anonyymi

Tänks t mies

• Anonyymi

Aika tarkat speksit näis pitäis olla se famous 6 sense

• Anonyymi

Ei siinä mun mielestä mitään kauppaa kovin lähellä, vaikka en oo käyny sillä puolella. Kartan mukaan lähimmät ostarilla tai sitten Isonkiaraka puolella lähellä mua eri paikoissa. En voi olla kolmessa paikassa yhtäaikaa. Tiedän vain kadun ei numeroa

• Anonyymi

Joob

• Anonyymi

Oisit laittanut WA

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3149
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3047
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2902
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2574
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      43
      2088
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      60
      1657
    7. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1639
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1625
    9. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      24
      1610
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59
      1556
    Aihe