Nyt kun on koirapuisto koiranomistajille saatu, niin ketään ei näy kiinnostavan alueen kunnossapito. Luulisi trimmeröinti taitoista porukkaa löytyvän tuostakin porukasta.
Koirapuisto
22
913
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös se kuulu kunnan palveluihin.kunnan ukoilla on vakuutukset jos jotain sattuu.
- Anonyymi
Kuulemma puistoa perustettaessa on sovittu, että käyttäjät huolehtivat esimerkiksi talkoilla. Kunta vastaa vain aitarakennelmista. Olisiko mahdollista esimerkiksi jonkun talkoovakuutuksen omaavan järjestön kanssa hoitaa.
- Anonyymi
Eikun talkoot pystyyn kun saatu koirapuisto jota kaivattiin.hyvä porukka kasaan niin ei mene kauan.ja olisi hyvä koirilla temmeltää.
- Anonyymi
Talkoot on hieno ajatus mutta ei vaan ikinä toimi pitkässä juoksussa
- Anonyymi
Kannattais purkaa koko puisto. Talkoisiin kukaan ei lähde ja jo valitetaan rinteen jyrkkyyttä yms. Alun perin turha ja rahaa vienyt hanke.
- Anonyymi
Irtoripsiprinsessojen koiranrakkien hoito ei kuulu veronmaksajille!
- Anonyymi
Koirien ulosteetkin jätetään muiden hoidettavaksi. Itsekästä porukkaa nämä koirien omistajat.
- Anonyymi
Haista koiran kikka.ei kaikki ole.itse olen kerännyt koirani jätökset aina.ja talkoisiin tulen kun ilmoitetaan.koirat kunniaan.ihmiset on paskoajia..
- Anonyymi
Eihän siellä käy kuin muutama koiranulkoiluttaja kerran viikkoon. Miksi sitä alkaa niin pienen porukan vuoksi edes siistimään?
- Anonyymi
Eikö talkoot kiinnosta? Voihan sitä valmistakin odottaa kynsiä viilaillessa.
- Anonyymi
Opettoiten ne koirat syömään heinää niin hyvä tuloo.
- Anonyymi
Mitä järkee tämmöseen kylään koirapuistoja on yleensä rakentaa. Eiköhän ne kaupunkien juttuja. Tiällä on koirapuistoja joka puolella missä juoksuttoo. Puli ukko puisto olis hyvä olla. Ei nuamat palas torilla istuissa. Ennen oli hirsi krillin takana hyvä puli ukko vesakko. Siellä makasivat eikun jalka terät näky.
- Anonyymi
Piskejä piisaa ja räkytys kuuluu
- Anonyymi
Mene itseesi koirien vihaaja.
- Anonyymi
Toisinaan mietin ovatko koirat lähes vaarattomia otuksia, mutta niitä taluttavat lehtiharavaripsiset mammat sitäkin vaarallisempia.
- Anonyymi
Kesytin pesästä sain suden vartio koiraksi. Ei uskollisempaa kaveria ookkaan. Kavereita käyny kylässä sanoneet onko tuo susi? Minä notta tiällä salolla pitää olla vähä suden näkönen vartio koira. Sovitaan että se on haski . On hyväksyneet. Ei oo ketään syöny. Koulutettuna ei eroo yhtään dobermannista tai rotvailerista tai saksanpaimenkoirasta. Kaikki nuo edellä mainitut ovat petoja väärissä käsissä. Minulle ovat ystäviin me pärjätään hyvin.
- Anonyymi
Vielä kun saisi oman koirien uittopaikan niin tarvitsisi yleisillä uimarannoilla käydä koiraa viilentämässä, karmeaa kun siellä lasten ja vanhuksien seassa täytyy käydä, sehän on muuten ihan kielletty homma mutta jossain täytyy koirankin uida.
- Anonyymi
Ei tuommosii koira puistoja. Viet vielä jonkun narttu bieglen sinne ja joku susi koira polokasee sen paksuksi. Ostaako kukaan niitä koirii. Minä kysyn vain?
- Anonyymi
Haista joku.sinä koirien vihaaja.kaikki eläimet ja ihmiset on saman arvoisia.kaikki on tasa arvoisia oli ihminen tai eläin
- Anonyymi
Tyypillistä käytöstä koirien omistajilta. Haistattelua vaan. Koirat ei kuulu taajama-alueelle. Tee palvelus yhteiskunnalle ja muuta syrjäseudulle.
- Anonyymi
Ei voi syrjemmäksi muuttaa kun asuu omalla 28 hehtaarin tontilla.eikä ole lähellä naapureita räkyttämässä.
- AnonyymiUUSI
Mulla tuo uros koira niin kova ois panemaan tapailoo lahkeeseen. Voisin tuuva sinne puistoon jos siellä pano halunen narttu koira. Voisin sillä aikoo emäntee jututtoo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252416- 1132031
- 1131657
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421523Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91457Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901065Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016120996Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87955Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35947Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15939