Mutta jostain kummallisesta syystä mun intuitio yrittää varoitella koko ajan..
Rakastan joo
35
445
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä yrittää varoitella? Lehdissä juttua?
- Anonyymi
Danny osti kahen kilon hauen
- Anonyymi
Miksi? Onko toinen jotenkin erikoinen?
- Anonyymi
Liian rakastunut, suojamuuri haluaa pinota kerroksia takaisin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liian rakastunut, suojamuuri haluaa pinota kerroksia takaisin..
Jos kyseessä on tilanne jossa tilanne on jatkunut pitkään mutta tunteiden vahvuus on vasta hiljattain sinulle selvinnyt, epäilen että kyseessä on omat aiemmat huonot kokemukset aiemmista suhteista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kyseessä on tilanne jossa tilanne on jatkunut pitkään mutta tunteiden vahvuus on vasta hiljattain sinulle selvinnyt, epäilen että kyseessä on omat aiemmat huonot kokemukset aiemmista suhteista.
Ei ole kyse siitä, aiemmat suhteeni on olleet lojaaleja loppuun saakka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siinä tapauksessa luottaisin intuitioon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmmmm.. Yllätyksenä tuli tämä. En tiennyt sun olevan niin lojaali.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmmmm.. Yllätyksenä tuli tämä. En tiennyt sun olevan niin lojaali.
No en minä, ne muut sitä oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lojaali itselle, ei muille.
- Anonyymi
Naureskellaan ennakkoaavistuksille, mutta kunnellaan sydäntä tjsp...
- Anonyymi
En ymmärtänyt
- Anonyymi
Minulla on ihan sama juttu. 😔 Meinasin lähettää hänelle viestin mesen kautta, mutta intuitio sanoi "Oletko todella valmis tähän?" ja "Mitä sen jälkeen tapahtuu?". Resultaatti oli, etten lähettänyt.
- Anonyymi
Mulle kävi vastaavanlainen juttu. Näin hänet, ei näyttänyt hyvävointiselta, eikä huomannut mua. Hätäiseen yritin käydä kaupassa. Sen jälkeen räpläsin autossa puhelinta. Jokin esti soittamasta. Olin aivan paniikissa.
Ajoin kotiin. Ymmärsin että olin ottanut vastuuta hänen voinnistaan. Tunsin syyllisyyttä siitä, että hän oli hyvin apaattisen oloinen. Vaikka emme olleet olleet edes tekemisissä enää pitkään aikaan. Jokin kumma sidos on olemassa edelleen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle kävi vastaavanlainen juttu. Näin hänet, ei näyttänyt hyvävointiselta, eikä huomannut mua. Hätäiseen yritin käydä kaupassa. Sen jälkeen räpläsin autossa puhelinta. Jokin esti soittamasta. Olin aivan paniikissa.
Ajoin kotiin. Ymmärsin että olin ottanut vastuuta hänen voinnistaan. Tunsin syyllisyyttä siitä, että hän oli hyvin apaattisen oloinen. Vaikka emme olleet olleet edes tekemisissä enää pitkään aikaan. Jokin kumma sidos on olemassa edelleen.Tunnistit ettei sillä ole päässä kaikki ihan kunnossa ja alkoi pelottamaan. Se toimii alitajuisesti. Luota vaan siihen mutä tunnet.
- Anonyymi
Hyvää rakkautta intuition kanssa!
- Anonyymi
Hyvää rakkautta, joo mies! Sano joo kun kysyy sua ulos jooko
- Anonyymi
Hyvä on: mietin vielä rakastanko hulluutta vai rakkautta.
- Anonyymi
Pelkäät vain, et uskalla luottaa ja avautua. Mitä jos toinen onkin sen arvoinen?
- Anonyymi
Ilman luottamusta kun ei ole mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilman luottamusta kun ei ole mitään
Ehkä toinen onkin luottamuksen arvoinen?
- Anonyymi
Liioittelet mahdollisia riskejä. Tuskin hän niin vaarallinen on, etteikö kannattaisi tutustua.
- Anonyymi
Tohon monttuun minäkin olen monesti lentänyt turvalleni -sivusta -
- Anonyymi
Onko ikäeroa?
- Anonyymi
Juu,toinen on eläkeläinen.
- Anonyymi
Yleensä kannattaa kuunnella omia vaistoja edellyttäen ettei anna kenenkään ulkopuolisen niihin vaikuttaa
- Anonyymi
Sama homma. Siks tässä pisteessä ollaankin. Onks ratkaisua.
:🤔🌻- Anonyymi
Koska mulla on ainakin hermosto ylikierroksilla usein hänen seurassaan ja se on iso varoitus. En ottaisi varoituksena, jos olisi rauhallinen ja rento olo, vaikka nyt tunteita onkin paljon ja rakkautta...
:🤔🌻 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska mulla on ainakin hermosto ylikierroksilla usein hänen seurassaan ja se on iso varoitus. En ottaisi varoituksena, jos olisi rauhallinen ja rento olo, vaikka nyt tunteita onkin paljon ja rakkautta...
:🤔🌻Onko se molemminpuolista rakkautta? En osaa muuta neuvoa antaa, kuin että kuuntele sisimpääsi ja käytä järkeäsi. Ja voisitko puhua siitä hänelle, että sinun on vaikea rentoutua hänen kanssaan? Kerro, miltä tuntuu. Voikohan siellä taustalla olla myös jotain sinun vanhoja, huonoja kokemuksia?
- Anonyymi
Etkö luota minun NAISEN VAISTOON?
Jos minä kusen niin minä KANNAN MYÖS YKSIN VASTUUN eli lähden VANKILAAN ISTUMAAN TUOMION.
Sen jälkeen minä korjaan virheen ja YRITÄN UUDELLEEN! - Anonyymi
Ja tämä on oikea paikka pohtia tämmösiä?
- Anonyymi
Sun pitää oppia muita asioita ja
Kohdata muita ihmisiä kuin hän joka on maailmassasi.
Intuitio ei varoittele ilman syytä ikinä..
Huomaat sen vielä .
Mutta nyt tarvitset lisää tietoa
Että voit toimia . - Anonyymi
Ai mä vihaan sua. Tai halveksuntakaan ei riitä sanana.
- Anonyymi
Pikku kille osoittaa rakkautta 🤭
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897229- 353831
- 453420
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402562- 2082376
- 412352
- 1232246
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292149Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241878- 401809