Että on ikävä ❤️ En ole vähään aikaan kirjoittanut tänne…
Miehelle tulin vaan sanomaan,
31
528
Vastaukset
- Anonyymi
Monta tuntia sitten viimeksi?
- Anonyymi
😅 taitaa olla suunnilleen kuukausi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väitätkö vain siksi, koska alkoi kaduttamaan kaikki ne ilkeät kirjoitukset?
Mieheltä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väitätkö vain siksi, koska alkoi kaduttamaan kaikki ne ilkeät kirjoitukset?
MieheltäEn ole kirjoittanut hänelle koskaan mitään ilkeää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm saako vähän yksityiskohtaisemmin? Vois ajallisesti osuu yhden söpön blondin naisen kanssa 🥰
- Anonyymi
Etköhän jopa sinä alentuneesti syyntakeisen oloinen tiedä aivan vallan hyvin, että palstaäijä kynäilee aamusta iltaan.- TT
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm saako vähän yksityiskohtaisemmin? Vois ajallisesti osuu yhden söpön blondin naisen kanssa 🥰
Blondies are evil bro
- Anonyymi
Tuollako se ikävä helpottaa....
- Anonyymi
Et ole missannut mitään tärkeää. En minäkään ole tärkeä.
- Anonyymi
En usko, että olet oikea, mutta hän on todella tärkeä. Oli vaan pakko pitää taukoa tästä palstasta hetki, että jotenkin pärjäisin.
- Anonyymi
Sen haluaisin häneltä kysyä, että eikö hän pidä sitä selvänä, että odotan joka päivä, vaikken täällä kirjoittaisikaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko, että olet oikea, mutta hän on todella tärkeä. Oli vaan pakko pitää taukoa tästä palstasta hetki, että jotenkin pärjäisin.
Samoin hän on todella tärkeä,näin hänet hiljan se piristi päivää tarvis useimmin nähdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin hän on todella tärkeä,näin hänet hiljan se piristi päivää tarvis useimmin nähdä.
Nyt ei osunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt ei osunut.
No johonkin osui veikkaan.
- Anonyymi
Hyvää iltaa☀️😄kuuma on
- Anonyymi
Ei ole, vaan sopivan lämmintä.
- Anonyymi
On aivan sairaan kuuma.. en voi hyvin.
- Anonyymi
Samoin-
https://www.youtube.com/watch?v=40rLvHDPDcw&list=RD40rLvHDPDcw&start_radio=1
Hyvää yötä- - Anonyymi
Minäkään en ole aikoihin tänne kirjoitellut ja minullakin on ikävä sua nainen ❤️
- Anonyymi
🥰😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🥰😘
🥰🥰🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🥰😘
😘
- Anonyymi
Ikävä on minullakin ❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Onko sydänten määrä vihje?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sydänten määrä vihje?
On, sopii meihin molempiin.
- Anonyymi
Minäkin pidän pitkiä taukoja samasta syystä.
Elän liekin kanssa ja välillä epäilen tunteitasi mutta se on elämää.❤️- Anonyymi
Elät liekin kanssa?
- Anonyymi
En tiedä onko hän edes täällä, hyvää yötä 💜
- Anonyymi
Mikset vaan tapaa sitä jossain? Ei tarvisi pitää yllä sitä ikävää...
- Anonyymi
Miksi kirjoittelet tälle äijälle vuodesta toiseen tätä banaalia ja ”painostavaa” tekstiä- luuletko että tämä on joku sulle tuttu jonka asiat kuuluu sulle muka jotenkin? Kysyy nainen T.
- Anonyymi
Ikävä myös häntä ❤️
https://www.youtube.com/watch?v=9FuOv7mG1oo&list=RD9FuOv7mG1oo&start_radio=1
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683149
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753047Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682902On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632574Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli432088- 601657
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181639- 351625
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241610- 591556