Ovikelloa rinkuttava äijä

Anonyymi-ap

Vähän toista vuotta olen asunut ostamassani kaksiossa ja olen tullut huomaamaan että talossamme asuu todella tollo äijä. Olen rock musiikin ystävä ja soittelen sitä päivittäin. En koskaan hiljaisuusajan jälkeen, eikä muutenkaan äänenvoimakkuus ole mielestäni liian luja. Tuo ukko saattaa tulla neljältä iltapäivällä soittamaan ovikelloa, kun hänen mielestään "tuollaista paholaismusiikkia" ei saa kuunnella tässä talossa. Paholaismusiikki koostuu Metallicasta, Acceptista, Mustaschista ja saman genren bändeistä. Viimeeksi soitin pari Motörheadin biisiä keskellä tiistai iltapäivää. No tietysti ovikello soi ja se ukko oli oven takana. Alkoi viduttelemaan . Äijä on jotain 170 senttinen hintelä tyyppi. Se rinkutti monta kertaa. Sitten laitoin kännykkäni äänittämään ja avasin oven raolleen. Kova vttuilu kuului oven takaa ja sitten hän tuli siihen ovenrakoon. Nykäisin hänet rivelistä sisään ja aloin karjua, että " Älä hyvä mies lyö, en oo tarkoittanu mitään pahaa, lopeta tuo hakkaaminen, ai vttu että sattuu, mie voin korvata, kunhan et enää lyö, etkä potki stana. Ukko oli aivan huuli pyöreänä ja ällistynyt.Lähti sitten pois. Huusin perään, että poliisit sitten ottavat yhteyttä... Eipä ole enää ovikello soinut hänen osaltaan. Ei silmiin uskalla katsoa kun pihalla tavataan. Viimeiset kuukaudet oon saanu asua ihan rauhassa. Onkohan ukkeli alkanut kuuntelemaan rockia?? Kuulokkeilla varmaan, kun mitään ei oo kuulunut.

4

68

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Mitähän seuraavaksi saamme lukea ?

• Anonyymi
      UUSI

Noi kerkkarijutut on sitten hauskoja. Mäkin diggaan metallia, nyt "löysin" ruotsalaisen Tommy Johanssonin, mutta suomalainen Nigtwish on aina suomalainen !

• Anonyymi
      UUSI

Paholainen siirtyi nyt siihen, se sai tartunnan. Ensi kerralla sano sille että hakee rokotteen siihen ja äkkiä.

• Anonyymi
      UUSI

Sitten heräsin unesta. Keksitty juttu. Kuuntelisivat kuulokkein niin ei tarvitsisi muidenkin kuunnella

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      89
      7179
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3801
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3390
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2542
    5. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      41
      2312
    6. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      2296
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      122
      2202
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2129
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1868
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      40
      1779
    Aihe