Vähän toista vuotta olen asunut ostamassani kaksiossa ja olen tullut huomaamaan että talossamme asuu todella tollo äijä. Olen rock musiikin ystävä ja soittelen sitä päivittäin. En koskaan hiljaisuusajan jälkeen, eikä muutenkaan äänenvoimakkuus ole mielestäni liian luja. Tuo ukko saattaa tulla neljältä iltapäivällä soittamaan ovikelloa, kun hänen mielestään "tuollaista paholaismusiikkia" ei saa kuunnella tässä talossa. Paholaismusiikki koostuu Metallicasta, Acceptista, Mustaschista ja saman genren bändeistä. Viimeeksi soitin pari Motörheadin biisiä keskellä tiistai iltapäivää. No tietysti ovikello soi ja se ukko oli oven takana. Alkoi viduttelemaan . Äijä on jotain 170 senttinen hintelä tyyppi. Se rinkutti monta kertaa. Sitten laitoin kännykkäni äänittämään ja avasin oven raolleen. Kova vttuilu kuului oven takaa ja sitten hän tuli siihen ovenrakoon. Nykäisin hänet rivelistä sisään ja aloin karjua, että " Älä hyvä mies lyö, en oo tarkoittanu mitään pahaa, lopeta tuo hakkaaminen, ai vttu että sattuu, mie voin korvata, kunhan et enää lyö, etkä potki stana. Ukko oli aivan huuli pyöreänä ja ällistynyt.Lähti sitten pois. Huusin perään, että poliisit sitten ottavat yhteyttä... Eipä ole enää ovikello soinut hänen osaltaan. Ei silmiin uskalla katsoa kun pihalla tavataan. Viimeiset kuukaudet oon saanu asua ihan rauhassa. Onkohan ukkeli alkanut kuuntelemaan rockia?? Kuulokkeilla varmaan, kun mitään ei oo kuulunut.
Ovikelloa rinkuttava äijä
Anonyymi-ap
4
68
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Mitähän seuraavaksi saamme lukea ?
- AnonyymiUUSI
Noi kerkkarijutut on sitten hauskoja. Mäkin diggaan metallia, nyt "löysin" ruotsalaisen Tommy Johanssonin, mutta suomalainen Nigtwish on aina suomalainen !
- AnonyymiUUSI
Paholainen siirtyi nyt siihen, se sai tartunnan. Ensi kerralla sano sille että hakee rokotteen siihen ja äkkiä.
- AnonyymiUUSI
Sitten heräsin unesta. Keksitty juttu. Kuuntelisivat kuulokkein niin ei tarvitsisi muidenkin kuunnella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897179- 353801
- 453390
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402542- 412312
- 2082296
- 1222202
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292129Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241868- 401779