Ovikelloa rinkuttava äijä

Anonyymi-ap

Vähän toista vuotta olen asunut ostamassani kaksiossa ja olen tullut huomaamaan että talossamme asuu todella tollo äijä. Olen rock musiikin ystävä ja soittelen sitä päivittäin. En koskaan hiljaisuusajan jälkeen, eikä muutenkaan äänenvoimakkuus ole mielestäni liian luja. Tuo ukko saattaa tulla neljältä iltapäivällä soittamaan ovikelloa, kun hänen mielestään "tuollaista paholaismusiikkia" ei saa kuunnella tässä talossa. Paholaismusiikki koostuu Metallicasta, Acceptista, Mustaschista ja saman genren bändeistä. Viimeeksi soitin pari Motörheadin biisiä keskellä tiistai iltapäivää. No tietysti ovikello soi ja se ukko oli oven takana. Alkoi viduttelemaan . Äijä on jotain 170 senttinen hintelä tyyppi. Se rinkutti monta kertaa. Sitten laitoin kännykkäni äänittämään ja avasin oven raolleen. Kova vttuilu kuului oven takaa ja sitten hän tuli siihen ovenrakoon. Nykäisin hänet rivelistä sisään ja aloin karjua, että " Älä hyvä mies lyö, en oo tarkoittanu mitään pahaa, lopeta tuo hakkaaminen, ai vttu että sattuu, mie voin korvata, kunhan et enää lyö, etkä potki stana. Ukko oli aivan huuli pyöreänä ja ällistynyt.Lähti sitten pois. Huusin perään, että poliisit sitten ottavat yhteyttä... Eipä ole enää ovikello soinut hänen osaltaan. Ei silmiin uskalla katsoa kun pihalla tavataan. Viimeiset kuukaudet oon saanu asua ihan rauhassa. Onkohan ukkeli alkanut kuuntelemaan rockia?? Kuulokkeilla varmaan, kun mitään ei oo kuulunut.

4

213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitähän seuraavaksi saamme lukea ?

• Anonyymi

Noi kerkkarijutut on sitten hauskoja. Mäkin diggaan metallia, nyt "löysin" ruotsalaisen Tommy Johanssonin, mutta suomalainen Nigtwish on aina suomalainen !

• Anonyymi

Paholainen siirtyi nyt siihen, se sai tartunnan. Ensi kerralla sano sille että hakee rokotteen siihen ja äkkiä.

• Anonyymi

Sitten heräsin unesta. Keksitty juttu. Kuuntelisivat kuulokkein niin ei tarvitsisi muidenkin kuunnella

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe