Kahvia täällä Thaimaassa

Anonyymi-ap

Kun tuli hangittua tuo 75 kilon mogga masteri ravintolasta, tai vaimo sen osti ja myi hyvällä katteella, koska hän on bisnes naisia vaikka ei ymmärrä rahan päälle mitään ja siksi annan hälle vaan viiskymppiä aamuisin että hän oppii rahan arvon että mitä saa viidellä kympillä kaupasta ja sillä ei saa kuudellä kympillä sen hän on jo oppinut, niin otan tässä moggaa odotellessa vaimoa kauppa reissulta kotiin.
Lähti elokuun lopulla kauppaan ja on kai pahat ruuhkat kun ei ole vielä palannut kotiin tänne rivissä olevaan taloon.. https://ibb.co/vCcYtxXD

11

144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ahistaako noin kovasti, että et keksi enää muuta kuin nuo kuvanmuokkaukset, oletko ihan täysin sekaisin, tuollainen ei ole terveen pään tuotetta, pellenaama

• Anonyymi

En ole numba, jos olet numbasta tuota mieltä miksi et kerro kuka olet ja mikä on kuvasi tarkoitus, helpottaako tuollainen oloasi, vai miksi niitä rakentelet ja aijaile, itsellesi tuntemattomista ihmisistä, kyllä hän on tänne aijaillut monia kuvia, montako sinä olet, omista matkoistasi tänne laittanut, oletko koskaan edes käynyt thaimaassa tai pattayalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole numba, jos olet numbasta tuota mieltä miksi et kerro kuka olet ja mikä on kuvasi tarkoitus, helpottaako tuollainen oloasi, vai miksi niitä rakentelet ja aijaile, itsellesi tuntemattomista ihmisistä, kyllä hän on tänne aijaillut monia kuvia, montako sinä olet, omista matkoistasi tänne laittanut, oletko koskaan edes käynyt thaimaassa tai pattayalla.

Kukas sinä sitten olet? Sinulla varmaan on sitten hänen kuviaankin tallessa Pattayalta ja Las Vegasista ja muualta? Laita tulemaan. Kuitteja myös koska täällä pitää olla todisteet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukas sinä sitten olet? Sinulla varmaan on sitten hänen kuviaankin tallessa Pattayalta ja Las Vegasista ja muualta? Laita tulemaan. Kuitteja myös koska täällä pitää olla todisteet.

Se ei ole olennaista kuka minä ole, olen satunnainen palstan lukija, ja yleensä vain lukija, jos sinä aloittaisit sen todistelun noiden kuva kavalkadien lisäksi, mutta mikä sinun motiivi on tälle palstalle päästä vaikuttamaan, kun vaikutat hullulle, jonka paikka on ihan jossain muualla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ei ole olennaista kuka minä ole, olen satunnainen palstan lukija, ja yleensä vain lukija, jos sinä aloittaisit sen todistelun noiden kuva kavalkadien lisäksi, mutta mikä sinun motiivi on tälle palstalle päästä vaikuttamaan, kun vaikutat hullulle, jonka paikka on ihan jossain muualla.

Asiallinen toteamus ja on hyvä että tänne vaivautuu kirjoittamaan muutkin kuin vakiot.

Tuolla henkilöllä on erittäin vahva tarve haastaa riitaa aivan kaikesta mahdollisesta ja jos ideat on lopussa, niin iltalehden lööpeistä väsää jotain, sekä mikäli iltalehdessä ei satu mitään häntä kiinnostavaa sille päivälle, niin hän kaivaa aiheen YouTubesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet satunnainen palstan lukija siis joka tietää Numban asiat tarkalleen ja sinulla ei ole omia asioita laisinkaan täällä eikä mitään Thaimaahan liittyvää mutta kommentoit tuntemattoman miehen puolesta jota et tunne? Onpas kummallinen asetelma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet satunnainen palstan lukija siis joka tietää Numban asiat tarkalleen ja sinulla ei ole omia asioita laisinkaan täällä eikä mitään Thaimaahan liittyvää mutta kommentoit tuntemattoman miehen puolesta jota et tunne? Onpas kummallinen asetelma.

Kertoisitko omasta tuttavuudestasi Numbaan ja myös Kymppiin?

Millä tavalla koet itse olevasi tunnettu anonyymi?

Tuo kommentoija totesi, että sinä aloittaisit sen todistelun noiden kuva kavalkadien lisäksi, mutta mikä sinun motiivi on tälle palstalle päästä vaikuttamaan, kun vaikutat hullulle, jonka paikka on ihan jossain muualla.

Kommentti siis koski valokuviasi ja motiiviasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sinä sitten asetat itsellesi oikeuden kommentoida numbalista, mitä sylkesi suuhun tuo, mutta kysyt minulla miksi tiedän asiat tarkalleen, mutta sinähän tässä noita kuva kavalkadeja julkaiset, en minä, tiedän mitä hän on kirjoittanut itsestään, luuletko että laitan tänne yhtäkään kuvaa koskaan kun se johtaa tuollaiseen mielisairaaseen oireiluun. On ollut kattiloita homokuvia, piilotat perseesi, minusta se on hyvin kummallinen asetelma huudella puskista, kuvitella että täällä voi jauhaa paskaa vuodesta toiseen ja luulla olevansa normaali, ilman että joskus joutuu vastuuseen toistaan.

Laiffila löi 100 vetoa, ostiko numball lohta, lohilaatikkoonsa, selitti ainakin kuusi kertaa miksi ei maksa ensimmäinen selitys oli että ei uskolla, maksaa numbalin tilille koska hän saat tietää kuka maksaja on, seuraava selitys oli lidl, sekin oli liian iso riski, numball olisi nähnyt millainen pelle satkun maksaa, kolmas selitys että puhe oli lohesta, kirjolohi ei ole lohta, harva tekee muusta lohesta kuin kirjolohesta lohilaatikkoa, minusta tämäkin on omalaatuinen asenne, ihan mihin tahansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sinä sitten asetat itsellesi oikeuden kommentoida numbalista, mitä sylkesi suuhun tuo, mutta kysyt minulla miksi tiedän asiat tarkalleen, mutta sinähän tässä noita kuva kavalkadeja julkaiset, en minä, tiedän mitä hän on kirjoittanut itsestään, luuletko että laitan tänne yhtäkään kuvaa koskaan kun se johtaa tuollaiseen mielisairaaseen oireiluun. On ollut kattiloita homokuvia, piilotat perseesi, minusta se on hyvin kummallinen asetelma huudella puskista, kuvitella että täällä voi jauhaa paskaa vuodesta toiseen ja luulla olevansa normaali, ilman että joskus joutuu vastuuseen toistaan.

Laiffila löi 100 vetoa, ostiko numball lohta, lohilaatikkoonsa, selitti ainakin kuusi kertaa miksi ei maksa ensimmäinen selitys oli että ei uskolla, maksaa numbalin tilille koska hän saat tietää kuka maksaja on, seuraava selitys oli lidl, sekin oli liian iso riski, numball olisi nähnyt millainen pelle satkun maksaa, kolmas selitys että puhe oli lohesta, kirjolohi ei ole lohta, harva tekee muusta lohesta kuin kirjolohesta lohilaatikkoa, minusta tämäkin on omalaatuinen asenne, ihan mihin tahansa.

Mutta sinä et vastannut kysymykseeni, mikä on motiivisi, ja missä ne valokuvat... vai onko tämä vain sairautesi ilmentymä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulkitsen kirjoittamasi siten, että sinä olet Laiffilalle 100 velkaa, eikä toisin päin.
        Kirjolohi on vieläkin kirjolohi, eikä aitolohi.

• Anonyymi

Yksi asia on aina selkeää tällä palstalla. Se että pasaset (senssu ja numba) eivät koskaan epäile toistensa juttuja, eivätkä koskaan vaadi toisiltaan todisteita mistään, mutta kaikkien muiden kertomukset ja kuvat ovat heidän "molempien" mukaan fotoshoppausta, valhetta ja jonkun toisen ottamia kuvia. Jos taas kuvassa on vaikka Suomen passi, thaimaalainen kuitti ja sitä vastaava ruoka-annos, niin siitä sitten etsitään jotakin muuta vikaa ja ihmetellään miksi pitää todistella, vaikka juuri ovat kerjänneet niitä todisteita.

En usko että hullumpaa miestä on missään, edes netissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      260
      9171
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      310
      6377
    3. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      66
      1440
    4. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1341
    5. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      109
      1121
    6. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      83
      1062
    7. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      925
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      43
      808
    9. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      23
      716
    10. MUISTATTEKO SEN?

Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
      Joukkoliikenne
      311
      708
    Aihe