Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin.
Ajattelen sinua tänäkin iltana
27
2623
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos
- Anonyymi
😄 ei vaatimattomuus munkaan mielestä ole ketään koskaan kaunistanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😄 ei vaatimattomuus munkaan mielestä ole ketään koskaan kaunistanut.
Minä vaadin, sinä vasa ;)
- Anonyymi
No en aina ,mutta pyrin siihen.
- Anonyymi
Kasvokkain tapaamista odotan minäkin hänen kohdallaan. Nettitapaamiset ei itseltä onnistu. Ehkä syksyllä sitten.
- Anonyymi
Miten tapahtuu nettitapaaminen? Kuulostaa urpolta
- Anonyymi
Säkin oot mielessäni ja toivottavasti kohtaamme pian...🩷🌞💫
- Anonyymi
Kiitos jormahannele kauniista viestistä. Tunnistin sinut heti.
- Anonyymi
Vielä nähdään❤️
- Anonyymi
Olen ollut niin rakastunut että halusin nähdä tämän olevan itselleni. 💔
- Anonyymi
Emme ole nähneet todella pitkään aikaan, polttaa. Välillä kaikki on niin syvällä minussa, välillä tiedän että pidät minua hölmönä. Kirjoitin kuin hänelle🍃
- Anonyymi
Toivotaan
- Anonyymi
Eräs nuori mies on myös minun mielessä ollut paljon. Kenenkään kärtyäminen ei tunnu missään, hihittelen vain typerä virne naamalla hänen ja minun juttuja ja nautin kesästä 😄
- Anonyymi
Jaahas sama trolli
- Anonyymi
Mää en enää odota sinua Anna-Kaisa, et enään viestittele, etkä soittele ... Taidat rakastaa sittenkin nykyistäsi....
Taidan siirtyä elämässäni eteen päin... Olisi pitänyt tehdä niin jo vuosia sitten... Nyt olen menettänyt nämäkin vuodet jotka sinua odotin..... Suljen lopullisesti panssarini 😞 - Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=MJgIfM1GwwQ&list=RDMJgIfM1GwwQ&start_radio=1
Odottavan aika on kovin pitkä.- Anonyymi
🥹😭 Voi mummoa, vaikka animaatio onkin, silti liikutti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🥹😭 Voi mummoa, vaikka animaatio onkin, silti liikutti.
Ja tämä kommentti oli sivusta, ei ap. Erästä ajattelen kuitenkin paljon. ❤️
- Anonyymi
millä tavoin tuo nyt on niin ihana ollut?
- Anonyymi
Asioilla on tapana järjestyä, siitä huolimatta. Tottakai tapaamme pian. Olen tulossa luoksesi jo. m n:lle
- Anonyymi
Sen luo kuka meni junalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen luo kuka meni junalla?
Juna-asemalla huomenna nähdään klo 10
- Anonyymi
Huippuihanalle huippukivaa tiedossa❤️
🤗🤭 - Anonyymi
Vastarakastuneiden into on sitten niin söpöä, toivon että kaikki menee sulla hyvin.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1114389
- 803564
Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223421Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?843415Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?273306- 902974
- 762974
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim672865"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452810Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852589