Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin.
Ajattelen sinua tänäkin iltana
12
1148
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kiitos
- AnonyymiUUSI
😄 ei vaatimattomuus munkaan mielestä ole ketään koskaan kaunistanut.
- AnonyymiUUSI
No en aina ,mutta pyrin siihen.
- AnonyymiUUSI
Kasvokkain tapaamista odotan minäkin hänen kohdallaan. Nettitapaamiset ei itseltä onnistu. Ehkä syksyllä sitten.
- AnonyymiUUSI
Miten tapahtuu nettitapaaminen? Kuulostaa urpolta
- AnonyymiUUSI
Säkin oot mielessäni ja toivottavasti kohtaamme pian...🩷🌞💫
- AnonyymiUUSI
Kiitos jormahannele kauniista viestistä. Tunnistin sinut heti.
- AnonyymiUUSI
Vielä nähdään❤️
- AnonyymiUUSI
Olen ollut niin rakastunut että halusin nähdä tämän olevan itselleni. 💔
- AnonyymiUUSI
Emme ole nähneet todella pitkään aikaan, polttaa. Välillä kaikki on niin syvällä minussa, välillä tiedän että pidät minua hölmönä. Kirjoitin kuin hänelle🍃
- AnonyymiUUSI
Toivotaan
- AnonyymiUUSI
Eräs nuori mies on myös minun mielessä ollut paljon. Kenenkään kärtyäminen ei tunnu missään, hihittelen vain typerä virne naamalla hänen ja minun juttuja ja nautin kesästä 😄
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043025Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391580Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921432- 881332
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e411260Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481186Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121148Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze119979Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89902Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44783