Oikeasti vaarallinen vai uhoatko vain
Ootko nainen sitten
48
631
Vastaukset
- Anonyymi
Minkä ikäiseksi arvelet tätä " vaarallista" naista?
- Anonyymi
42 vuotta
- Anonyymi
Miksi lainausmerkit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
42 vuotta
Ohi vuodella 😏
- Anonyymi
No jopas, täällä joku taas henkilöi palstasedän juttujen takia muita. Ullatus
- Anonyymi
Yks nisti nainen on.Kaikille kuitenkin löytyy laki ennemmin ja myöhemmin.
- Anonyymi
Toivottavasti!
- Anonyymi
Käsittääkseni Suomen laki on kaikille sama. Toki peräkylien miehillä erikoislupia ku isä maksaa että eläkeläispoliisit käyttävät valtaansa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käsittääkseni Suomen laki on kaikille sama. Toki peräkylien miehillä erikoislupia ku isä maksaa että eläkeläispoliisit käyttävät valtaansa...
Itse sanoisin, että reppanat jotka haluaa päteä sillä että tuntee pollareita on joskus vielä nolompia kuin jotkut prosenttikerhoboustailijat, että minäkin kävin talleilla joo ja nyt minulla on se suojelus. Lähes vastaava ilmiö tämä ed
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse sanoisin, että reppanat jotka haluaa päteä sillä että tuntee pollareita on joskus vielä nolompia kuin jotkut prosenttikerhoboustailijat, että minäkin kävin talleilla joo ja nyt minulla on se suojelus. Lähes vastaava ilmiö tämä ed
Pari eläkeläispoliisiakin syyllistyy rikoksiin kun suojellaan talon jälkikasvun tehtailuja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä tunnen kans yhen pollarin ja osoittelen sille ihmisiä joita haluan lakkauttaa. En pidä tuosta, et viitsisitsä
- Anonyymi
Yksi nainen on oman elämänsä kriminal master maind
- Anonyymi
En ole varma kirjoittajasta, mutta eräälle täytyy kyllä sanoa, että ite olet nero 😂 Oli niin hyvin sanottu että oli pakko kommentoida (kun nyt sain hetken olla puhelimella..) 🐟
- Anonyymi
Ei kukaan nainen ole vaarallinen. Ei niistä ole miehelle vastusta.
- Anonyymi
Kyllä muuten vaan on.
Ei kannata aliarvioida tollain. - Anonyymi
Miehen älykkyys valahtaa alapäähän näin kesäisin.
- Anonyymi
Olipa ajattelematon kommentti. Nainen voi vaikka puukottaa miehen hengiltä, kun mies nukkuu. Tai usuttaa tuttavamiehet porukalla hakkaamaan mies. Onhan näitä tapoja.
- Anonyymi
Öö, posin kautta sitten aloittajasetä👍🙄
- Anonyymi
Vaaralliseksi näyttää tekevän, kun puolustaa omia rajojaan. Esim autoilu tien päällä ja häiriöttömät työmatkat. On se vaarallinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa ajattelematon kommentti. Nainen voi vaikka puukottaa miehen hengiltä, kun mies nukkuu. Tai usuttaa tuttavamiehet porukalla hakkaamaan mies. Onhan näitä tapoja.
Nyt stuntti seis. Tulloo vielä painajaisia ja puttoot sängystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt stuntti seis. Tulloo vielä painajaisia ja puttoot sängystä.
Kuulehan teennäisen leppoisaa esittävä spinnaaja, annahan sinäkin jo olla tämän palstaäijän tekstien revittelyn kanssa. -TT
- Anonyymi
Luuseri
- Anonyymi
En tietääkseni ole uhonnut mitään!
Enkä mä ole vaarallinen, ellei ole syytä siihen. - Anonyymi
jokaisesta löytyy myös vaarallinen piirre, jossain kohtaa se tulee se kriittinen piste. siksi nämä teidän touhu on tosi vastenmielistä. ja jos, rahaa, varastat ja tuhoat elämää niin kyllä ne yleensä teille takaisin tulee. rahan varastaminen on myös tietoisuuden hakkaamista ja tilauksia, rahan estämistä ja kunnianloukkauksia, tiedon yrkintas, ja tiedon käyttämistä sinua vastaan tai kiristämiseen hallintaan jne.
- Anonyymi
No mitä sille on omia aloituksiasi kommentoiva äijä oikeasti käynyt- sait potkut ja sitten aloit nähdä näitä näkyjä täällä?
- Anonyymi
Mitä vastaisit, jos kysyisin: "Onko Toyota hyvä auto?" 🤭
- Anonyymi
Tarkoititko kusista Toyotaa?
- Anonyymi
Paras se on.
- Anonyymi
Minulla on suojelijani
- Anonyymi
So do i fly my lil bats
- Anonyymi
Miehellä oli vamma, myötätuntoa. Kun he kohtasivat, mies oli ystävien ympäröimä ja vaikutti miellyttävältä, älykkäältä ja menestyneeltä. Kaikki oli jotain aivan toisenlaista. Liian hyvää ollakseen totta? Kyllä,
kyllä sillä on jotain muuta. Ajattelin että ihanaa, mutta voi apua.- Anonyymi
En ymmärrä. Mikä oli apua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä. Mikä oli apua?
Mies on kovin kiivasluontoinen ihminen, riidellessä kuitenkin mies usein uhkailee, varoittelee lyövänsä tai heittävänsä pihalle ym. Emme asu yhdessä. Kun tosissaan raivostuu, niin saattaa tulla tönimään, on ottanut ranteesta kiinni niin että jäi mustelma, ottanut kerran hiuksista kiinni ja kerran löi nyrkillä reiteen. Käytös tuolloin muutenkin uhkaavaa, katsoo todella pahasti. Kuin en tuntisi koko ihmistä silloin, muulloin on todella kiltti ja piruileva.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies on kovin kiivasluontoinen ihminen, riidellessä kuitenkin mies usein uhkailee, varoittelee lyövänsä tai heittävänsä pihalle ym. Emme asu yhdessä. Kun tosissaan raivostuu, niin saattaa tulla tönimään, on ottanut ranteesta kiinni niin että jäi mustelma, ottanut kerran hiuksista kiinni ja kerran löi nyrkillä reiteen. Käytös tuolloin muutenkin uhkaavaa, katsoo todella pahasti. Kuin en tuntisi koko ihmistä silloin, muulloin on todella kiltti ja piruileva.
Mikä tämä juttu on perheväkivallasta fantasioiva aloittaja, eli palstasetä että kirjoittelet näitä mininovelleja epikriisimäisessä ja töksähtelevässä muodossa? Löikö äiti sinua pienenä?- TT
- Anonyymi
Kuinka haluaisit asian olevan babyy
- Anonyymi
voin ollakin jos se toiminta mikä on jatkunut vuosia jatkuu edelleen. Kova jos ihmiset ymmärtää päästää irti ja sen ettei kaikki halua, kuulua mihinkään tai että joku järjestää elämää jne.
- Anonyymi
Minuakin kiinostaisi tietää nouseeko jalka hajaa!
- Anonyymi
😂
- Anonyymi
Nostan yhrellä sormella ilmaan.
- Anonyymi
En. Mutta lupaan että me ei enää tavata.
- Anonyymi
Joo. Olen mitä olen. Jokaiselle tarpeen mukaan. 🙄
- Anonyymi
Mitä oot sit niille muille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä oot sit niille muille
On se hyvä, että löysit tästäkin palstasedän monologista jotain mistä läyhätä..
- Anonyymi
Omien tekojen ottaminen vastuulleen ja niiden seurausten hyväksyminen voi olla tuskallista, mutta se on ehdottomasti oikein. Se vie paljon aikaa ja siinä on tuskaa, mutta se on hinta, jonka maksamme ylittäessämme rajoja, joita ei voi ylittää peruuttamattomasti.
- Anonyymi
Moi ap. On ihan okei tuntea noin, joskus asiat menee tosi vaikeeks ja väsyttää. On ihan okei olla väsynyt, mut älä anna uupumuksen hallita sun elämää. Ensinnäkin, mä suosittelen, et käytät kalenteria tai päiväkirjaa uuden rutiinin ja asioiden luomiseen, mitä haluat tehdä!
Esimerkiksi
aseta 10 uutta asiaa, mitä haluat tehdä, mut sulla ei oo koskaan ollu mahdollisuutta ja jotka on haastavia sulle
tai se voi olla tosi yksinkertainen juttu, kuten hymyillä itsellesi ja hymyillä muille ihmisille, ketä tapaat, 5 ihmiselle
Kun oot asettanut ne ja yrittänyt noudattaa niitä, tiedät, mitä sun pitää tehdä ja mikä on tän päivän juttu. Et tunne tyhjyyttä ja toivottomuutta, koska sulla on jo jotain, mitä pitää tehdä.
Seuraava juttu, mitä sun pitäis kokeilla, on oppia itsestäsi. Ehkä istu alas ja yritä selvittää...
kenen kanssa tunnet itsesi eläväksi ja voit ilmaista oikeat tunteesi ilman teeskentelyä
mistä oot kiinnostunut ja mistä sulla on hyvä fiilis tehdessäsi niitä aiemmin.
mikä on sun piilotettu taito tai lahjakkuus (se voi olla tosi hassu juttu ja ehkä yritä liittyä työpajaan tai johonkin uuteen tekemiseen, paljon erilaisia juttuja ja sit löydät edes yhden jutun, mistä sulla on oikeesti tunne)
mikä on sun heikkous ja miten selviät niistä
Nyt kun ymmärrät itseäsi enemmän, yritä auttaa ja ymmärtää muita!! Käytä sun taitoa tai lahjakkuutta tullaksesi joksikin erityiseksi ja kuin lahjaksi jollekulle. Saatat pitää sun taitoja hassuina ja tuntuu tuhlaamiselta, mut muuta sitä!! Se ei oo muita varten! Vain yksinkertainen juttu, minkä voit tehdä, ehkä muut ei osaa, niin mikset jakais sitä heille ja toisit hymyn muiden kasvoille noilla teoilla. Tunnet, että sun elämä on tosi elämisen arvoista, kun löydät jotain, mitä kannattaa tehdä jollekulle, joka arvostaa niitä. Esimerkiksi
kirjoita tarina ja kerro tarina jollekulle, jolla ei oo kykyä lukea
soita kitaraa tai laula
matkusta ja tallenna se itsellesi tai tulevalle perheellesi tai ihmisille sosiaalisessa mediassa jne.
auta ihmisiä käyttämällä sun kokemusta tai vaan levittämällä ystävällisiä, merkityksellisiä sanoja. Vain sana, kuten "On okei", "Et oo yksin" voi muuttaa jonkun elämän!!!
Mene kävelylle tai jollekin reissulle vapaa-ajalla. Hengitä syvään ja arvosta asioita ympärilläsi. Mä suosittelen, et menet ja tutkit luontoa.
Näet perhosen? Sit ajattele niitä, niiden hyviä ja huonoja puolia, niiden elämää ja vertaa sitä joihinkin positiivisiin asioihin.
Elämä on elämisen arvoista ja sun olemassaolo ja tietysti teot voi muuttaa maailmaa. Vaikka vaan pienet askeleet ja pieni halaus susta voi muuttaa jonkun elämän. Usko itseesi ja älä anna ajan mennä hukkaan. On niin paljon hyviä asioita ja hyviä ihmisiä odottamassa sua tässä todellisuudessa.
Ole hyvä ja älä luovuta, sun ei tarvitse olla tuottelias joka päivä ja pakottaa itseäsi olemaan aktiivinen. Sulla on lupa tuntea itsesi alas vähä aikaa, mut sun pitää löytää keinot päästä noista negatiivisista tunteista. Ole vaan se versio itsestäsi, mitä haluat olla tai jo olet. Anna itsellesi aikaa itsestä huolehtimiseen ja itsesi rakastamiseen. Aseta helppoja tavoitteita, mut hauskoja tavoitteita saavutettavaksi.***
Lähetän virtuaalisen lämpimän halauksen sulle. 🫂 Et oo yksin ja sä pääset tän läpi. Sulla on lupa tuntea tunteita asioiden kanssa, mitä kohtaat ja sä löydät onnellisimmat tunteet, kun päivä koittaa. Älä vaan menetä uskoa itseesi ja sun elämääsi. Tää maailma on tosi laaja ja sillä on paljon kauniita salaisia paikkoja, mitä sun pitää löytää. 🫂🫂 - Anonyymi
Vaarallisten miesten mieleen ainakin
- Anonyymi
Siinä sinulle miettimistä😈
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078