Oon 166cm ja 57kg, haluaisin pudottaa painoa 5kg eli 52kg. Onko vinkkejä, mikä pudotustahti olisi hyvä, ja paljonko pitää jättää syömättä. Itsellä ollu vähän se ongelma etten osaa vähentää sopivan verran ja aloitan syömällä aivan liian vähän, eikä sellasta jaksa tarpeeksi kauaa.
Miten pudottaa 5kg
8
157
Vastaukset
- Anonyymi
jos jaksat laskea kaloreita, niin täällä hyvä suunnittelusivu sopivalle kalorimäärälle
https://www.niddk.nih.gov/bwp - Anonyymi
Noilla lukemilla ei kannattaisi laihduttaa!
- Anonyymi
Miksi normaalipainoinen haluaa laihduttaa? Painoindeksi ei ole edes lähellä ylipainon rajaa. Ei ole mitään syytä noilla mitoilla laihduttaa. Kerro toki missä sulla on ylimääräistä. Jos haluat kiinteyttää itseäsi niin siihen auttaa liikunta ei se että lopetat syömisen.
- Anonyymi
Kiinteytys on tyttöjen juttu. Jokainen tyttö haluaa että hänen pyrstönsä miellyttää miestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinteytys on tyttöjen juttu. Jokainen tyttö haluaa että hänen pyrstönsä miellyttää miestä.
Tämä tarve liittyy pariutumisen ja lisääntymisen tarpeeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä tarve liittyy pariutumisen ja lisääntymisen tarpeeseen.
Kaikki tähtää aktiin.
- Anonyymi
Mulla kertyy reisiin kaikki ja nää paksut reidet on mun epävarmuus, varsinkin nyt kesällä ku pitäs olla shortsit päällä.
-ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla kertyy reisiin kaikki ja nää paksut reidet on mun epävarmuus, varsinkin nyt kesällä ku pitäs olla shortsit päällä.
-apSitten sun pitää treenata reisiä ja sellaista liikuntaa joka vaikuttaa reisilihaksiin. Et sä syömättömyydellä saa reisiä hoikaksi jos sulla ei kerta ole vatsan seudulla ylimääräistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4761723Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3781497Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641338Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H151299- 100905
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19856- 47804
Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?65736Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka7722Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15701