Lääkäri lasku ja siinä mainittiin, että saa haastaa käräjille jos lasku on aiheeton.
Minä ajattelin kyllä haastaa, koska vuonna 1969 on Suomessa ollut vielä ROTUHYGIENIA LAKI VOIMASSA.
Jos lääkärit olisivat hoitaneet hommansa niin en minä olisi syntynyt enkä olisi myöskään syyllistynyt kunnioiden loukkaukseen.
Ihan todisteet riittää siihen, että lääkärin hoitovirhe ja hän olisi voinut estää minun syntymisen.
Sain hyvän laskun tänään.
5
169
Vastaukset
- Anonyymi
Taidanpa alkaa töihin, koska illalla onneksi muistin tämän ROTUHYGIENIA LAIN joka on SYY SIIHEN, että MINÄ EPÄTÄYDELLINEN NAINEN ELI RUMA TURJAKE ÄMMÄ OLEN SYNTYNYT PILAAMAAMAAN TÄYDELLISTEN IHMISTEN ELÄMÄT SEKÄ MAAILMAT!
HEIDÄN VANHEMMAT JA HE ITSE OVAT SENTÄÄN TÄYDELLISTEN SUKUJEN EDUSTAJIA.
HE MYÖS EDUSTAVAT TÄYDELLISIÄ IHMISIÄ JA SITÄ HE EIVÄT VOI KIISTÄÄ EIKÄ SITÄ, ETTÄ ROTUHYGIENIA LAIN AVULLA SUOMEEN PYRITTIIN SAMAAN VAIN TÄYDELLISIÄ IHMISIÄ, MUTTA MINÄ KELVOTON PÄÄSIN LÄÄKÄRIN HOITOVIRHEEN VUOKSI VIELÄ SYNTYMÄÄN!
ONNEKSI SENTÄÄN LÖYTYI SYYLLINEN VAIKKA LÄÄKÄRI ONKIN VARMAAN JO KUOLLUT!- Anonyymi
Voi kuule palstasetä, minä myös tunnen itseni niin rumaksi, että ihan itkettää. Lol. Tämä taitaa olla jopa wt-väelle liian trollia tämä sinun esitys. Harmi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kuule palstasetä, minä myös tunnen itseni niin rumaksi, että ihan itkettää. Lol. Tämä taitaa olla jopa wt-väelle liian trollia tämä sinun esitys. Harmi
En ole vielä viitsinyt edes alkaa kirjoittamaan lausuntoa aiheesta LÄÄKÄRIEN JA HOITAJIEN VAKAVA LAIMINLYÖNTI SEKÄ TÖRKEÄ HOITOVIRHE VUONNA 1969
- Anonyymi
Mahalasku.
- Anonyymi
Miten minulla tulee tätä lukiessa ekana mieleen se, että huonolla asenteella edes lääkäri ei tunnu hyvälle? Kaikki ovat vastenmielisiä, vaikka kuinka yrittäisivät miellyttää ja olla hyödyksi aplle? Minä yritän pysyä totuudessa, siksi en edes yritä miellyttää tässä asiassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683149
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753047Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682902On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632574Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli432088- 601657
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181639- 351625
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241610- 591556