Ootteko huomannu että täällä on aivan parasta huumoritarinaa. Suomen parhaat kirjoittamassa. Teitä ikävöin aina. Musta teidät pitäis palkita jotenkin ❤️🤗🤭
Ikävä-palstalla Suomen parhaat kirjoittelee
14
201
Vastaukset
- Anonyymi
Näin on! :D
- Anonyymi
Olen huomannut. Tämä on yksi tapa, jos haluaa viihdyttää itseään. Toki voi keskustella syvällisistäkin aiheista. 🌞
- Anonyymi
Nimenomaan, huumorin pitää kuulua elämään🤪plus olen liian pihi ja köyhä ostaan läppiksen jolla voisin kirjoittaa tosissani. Todella kalliita isot läppikset nykyään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan, huumorin pitää kuulua elämään🤪plus olen liian pihi ja köyhä ostaan läppiksen jolla voisin kirjoittaa tosissani. Todella kalliita isot läppikset nykyään.
Ne ovat kalliita nykyään. Tähän pitäisi päivittää käyttöjärjestelmä lokakuuhun mennessä ja sen jälkeen ei ainakaan mikään toimi. 🤪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne ovat kalliita nykyään. Tähän pitäisi päivittää käyttöjärjestelmä lokakuuhun mennessä ja sen jälkeen ei ainakaan mikään toimi. 🤪
"Muista kunnioittaa kulmamittaa"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaveri kertoi eilen, että vuoden siirtyy eteenpäin. Windowstuen lakkauttaminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaveri kertoi eilen, että vuoden siirtyy eteenpäin. Windowstuen lakkauttaminen.
Siis sisäpiristä. -sivusta
- Anonyymi
Jos huumorintaju on tuota pissa- ja kakkatasoa, niin sitten kyllä.
- Anonyymi
Niin, ilmeisesti olet kuitenkin addiktoitunut kovasti tähän palstasedän, eli aapeen hassutteluun tai lähinnä maalittamaan sitä toiseksi henkilöksi. Onnea ja menestystä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, ilmeisesti olet kuitenkin addiktoitunut kovasti tähän palstasedän, eli aapeen hassutteluun tai lähinnä maalittamaan sitä toiseksi henkilöksi. Onnea ja menestystä
Niin,ensin provosoiva aloitus. Ja hetken kuluttua lisää vettä myllyyn, katkera provosoiva vastaus, niin keskustelut kuumenee 😂
- Anonyymi
Pakko oli itsekin repiä huumoria kaiken epätoivon keskellä.
Kyllähän täällä ihan viihdyttäviä juttuja on tai sitten oma huumorintaju on outo 😆 - Anonyymi
Hauskaa päivää♥️☀️🤭
- Anonyymi
Mutta miksi kaikki hakeutuu ikävä-palstalle? Onhan täällä muitakin palstoja.
Kummallista 🤔- Anonyymi
Ikävällä on kaks eri merkitystä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683149
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753037Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682902On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632574Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli432088- 601657
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181629- 351625
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241610- 591556