Onko kokemuksia tästä firmasta. Olen hankkinut juuri sälekaihtimet parvekkeelle heidän kauttaan.
Toimitus kesti kaksi ja puoli kk. Lasku tuli n. viikko asennuksen jälkeen. Ihmetytti, että tuhannen euron laskussa laskutus päivä oli 13,7 ja eräpäivä 14.7, myöhästymiskorko 9%
Asioiden hoito ja informointi on muutenkin ollut melko huonoa. Jotenkin epäilyttää tämän firman toiminta.
Kokemuksia Balcony products Finland oy
21
2250
Vastaukset
- Anonyymi
Tää pulju on sitä samaa paskaa palvelua kuin Luxio. Sama toimari molemmissa. Älkää ihmeessä sekaantuko!!!!
- Anonyymi
Tilasin kaihtimet 3 vkoa sitten, asennus ja toimitus sovitusti 10+...
- Anonyymi
Huolto tehtiin ammattitaidolla ja sälekaihtimet tuli nopesti 9-, laskukin tuli nopeasti :) siitä pieni miinus....
- Anonyymi
Tulivat korjaamaan kaatuneen lasin samana päivänä, kiitos heille...
- Anonyymi
Myyjä suositteli alumiinisia säleitä, olen tyytyväinen valintaan, helppo käyttää.
- Anonyymi
Täällä on näemmä firman omat pojat jälleen aktivoituneet kommenteista päätellen.
Yrityshän on konkurssiin menneen ja erittäin kyseenalaista mainetta niittäneen Luxion uudet kasvot. Kuulemani perusteella mikään ei ole muuttunut, eli riitoja asiakkaiden kanssa odotettavissa. Kannattaa lukea Luxion saamaa palautetta, jos haluaa saada tarkan kuvan yrityksen toiminnasta.
Itse olin Luxiolla töissä, mutta moraalinen selkäranka ei antanut periksi toimia siellä liian pitkään. Koko ala on mätä, ja nämä yritykset sieltä mädimmästä päästä.- Anonyymi
Selkärankaista kirjoittelua:)
- Anonyymi
Tilasin kaihtimet, hyvät on ja hienot
- Anonyymi
Olemme vaimoni kanssa tyytyväisiä saamamme palveluun ja myös asennettuihin kaihtimiin....Laskua odotellessa jos unohdatte sen lähettää olemme tyytyvaisempiä. Erittäin hyvää loppukesää terveisin, Matti ja Tarja, Lahti
- Anonyymi
Luettuani näitä palautteita näkee että jollain kaverilla jäänyt hampaan koloon yrittäjää kohtaan, meille tuli kaihtimet ja kaikki meni nappiin. -Juha-
- Anonyymi
Käy lukemassa myös Google arvostelut. Siellä on useampi henkilö jolla jäänyt hampaankoloon tämä yritys.
- Anonyymi
Kevythuilto Parvekelasitukseen. Tänäpäivänä elämme vaikeita aikoja monellatavalla elämässämme. On hienoa että Liikeyrityksillä on määräsuhteistajoustavuutta joustavuutta asiakkailleen..Kiitänteitä Timo Tolvanen, Balcony Products Finland OY:tä Hyvästä siististä työstä Parvekelasien Kevythuollossa..Suosittelen mielelläni teitä toisillekkin! Toivon menestystä ja Kaikkivaltiaan Jumala suurta siunausta työllenne!
Heidi - Anonyymi
Palvelu toimi loistavasti! Yksi parvekkeen sälekaihtimista oli irronnut alaosasta, tänään korjattiin ja vielä ilmaiseksi! Tosi hyvää palvelua. Suosittelen! Kiitos vielä!
- Anonyymi
Tilasin Balcony products Finlandilta parvekelasikaihtimet heinäkuun lopussa. Asentaja soitti sovitusti etukäteen ja sovittiin asennuspäivä ja tulikin sovitussa ajassa, asensi lasit ja seuraavana päivänä sain laskun, joka oli kohdillaan ja eräpäivä 10 päivän päästä. Kaikki meni mallikkaasti. T: Tarmonpesästä Lahdesta
- Anonyymi
Tää pulju on sitä samaa paskaa palvelua kuin Luxio Oy joka meni konkurssiin. Sama toimari molemmissa. Älkää ihmeessä sekaantuko!!!!
- Anonyymi
Nyt haluan laittaa pisteen tälle trollaajalle, tämä henkilö selkeästi on vanha luxion työntekijä. Sanon asiat niin kuin ne on on: Bpf on aloittanut asiat puhtaalta pöydältä ja asiakas tyytyväisyys on 99%,, Olen maksanut palkat kaikille työntekijöille vuosien varrella ja kenellekään en ole velkaa, olen antanut toimeen tulon heidän perheilleen , kissoille ja koirille… yksikään asiakas ei ole jäänyt saamistaan velkaa aikaisemmasta firmastani…kaikki ketkä tänne kirjoittelee pahaa voi katsoa peiliin…tänä vuonna bpf:llä on ollut yli 1500 asiakasta ja tähän määrään peilaten olemme onnistuneet työssämme paremmin kuin aikasemmin kun osakkaita oli enemmän. Pyydän kaikilta ymmärrystä ja työ rauhaa työllemme. Jos joku kokee todella vieläkin vääryyttä kohtelua ja koulutusta kohtaan minkä olen antanut heille pyydän olemaan henkilö ja olemaan yhteydessä suoraan minuun… terv. Tj BPF oy Tj, ps. Rikos ilmoitus on tehty tälläisestä vainoamisesa….
- Anonyymi
Tilasin kaihtimet ja kaikki sujui alusta loppuun mallikkaasti. Loistava palvelu !
- Anonyymi
Kävivät huoltamassa parvekelasit. Hinta sovittiin 275 € joka on mielestäni kova hinta runsaan tunnin askareesta. Lasku tuli seuraavana päivänä ja nyt summa oli 395 €. Kyllä on huijattu olo.En maksa kuin sovitun hinnan.
- Anonyymi
275€ oli oikea summa ja sovimme asian kuntoon.
- Anonyymi
Tämä on se sama firma mutta eri nimellä kuin Luxio Oy (joka muuten on konkurssissa!)
Ostaisitko....juu en...tai siis tuun...en! - Anonyymi
Kaikki meni hyvin ja sain takuu todistuksen huollon ja verho asennuksen jälkeen. Asentaja neuvoi vielä miten laseja ja verhoja pitää käyttää, ei mitään huonoa palvelusta voi sanoa. Juha pekka
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 934099
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.613359Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1643063Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,723024SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.812509Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52326Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.1872038Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a282024Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s651982- 951403